بهترین تابلوسازی در تهران | تابلو سازی نما تابلو

بهترین تابلوسازی در تهران | تابلو سازی نما تابلو

تهران ، تهرانپارس میدان شاهد خیابان196شرقی خیابان131جنوبی خیابان186 پلاک169
درباره ما

بهترین تابلوسازی در تهران

مجموعه تابلو سازی تهران را می توان بدون اغراق و قطع به یقین یکی از بزرگترین و بهترین تابلوسازی در تهران نام برد. تابلو سازی نما تابلو؛ کاملترین مجموعه در منطقه با در اختیار داشتن کارگاه تابلو سازی بسیار مجهز همراه با پرسنل و کادری مجرب با بیش از هزاران نمونه کار تابلو های تبلیغاتی در سطح کشور کماکان سعی بر آن داشته تا جزو بهترین ها در این حرفه باشد.

همچنین می توانید برای انتخاب بهترین تابلوسازی در اصفهان کلیک کنید

تابلو سازی در تهران در زمینه ساخت انواع تابلوهای سردرب مغازه ها و فروشگاه ها در مدل های مختلف با بهترین قیمت در خدمت همشهریان تهرانی است.کارگاه تابلو سازی تهران با بیش از 10 سال سابقه مفید آماده ارائه خدمات تابلو سازی به شرح زیر و قبول سفارشات در استان تهران می باشد. برای سفارش ساخت تابلو لطفا تماس بگیرید.

خدمات چاپ و تابلوسازی تهران :

تابلوسازی :

تابلو چلنیوم ، کامپوزیت ، حروف برجسته ، حروف پلاستیک ، حروف استیل ، تابلو لایت باکس ، تابلو نئون ، تابلو ال ای دی ثابت ، ال ای دی روان ، نئون فلکسی ، برش لیزری فلزات و غیر فلزات ، حکاکی چوب و فلزات و غیر فلزات ، تامپو ، فلت بد ، تابلو استیل ، تابلو راهنما ساختمان ، تابلو دکتری و مطب ، مولتی استایل ، پلکسی

مهرسازی ، طراحی و ساخت مهر ژلاتینی و لیزری ، برجسته و رنگی

چاپ افست :

کارت ویزیت ، تراکت ، پوستر ، لیبل ، کاتالوگ ، بروشور، سربرگ ، سر نسخه ، بسته بندی ، جعبه سازی ، چاپ کتاب ، مجله ، روزنامه ، ست اداری و …

چاپ دیجیتال :

بنر ، فلکس ، مش ، استیکر ، ونیل ، شبرنگ ، روز رنگ ، کاتر پلاتر

پرینت رنگی و سیاه سفید ، تکثیر جزوه دانشجویی ، پلات لمینت ، چاپ نقشه های ساختمانی و معماری ، صحافی ، ، گالینگور ،کارت دعوت و پستال ، کارت آویز گردنی ، کارت اسکرچ ( کارت رمز دار ) ، چاپ اتیکت ، لیبل ، فولدر ، کارت ویزیت و…

تبلیغات :

هدایای تبلیغاتی ، پرچم بادبانی ، پرچم ساحلی ، پرچم سامورایی ، پرچم تشریفاتی ، پرچم سالنی ، پرچم رومیزی ، پرچم در عرض های مختلف ، بادکنک هوایی ، ساعت ، خودکار ، لیوان ، جاکلیدی ، تقویم ، سررسید ، استند ، کلاه ، تیشرت و …

نمایشگاهی :

استندهای نمایشگاهی ، استند محصولات ، استند پاپ آپ ، استند رول آپ ، استند ایکس ، میز کانتر ، لوگو دیوارکوب و …

طراحی :

طراحی گرافیکی ، طراحی صنعتی ، طراحی تبلیغاتی ، طراحی سایت و سئو ، طراحی مجله و کتاب ، طراحی اختصاصی ، طراحی لوگو و برند ، طراحی بروشور ، طراحی مفهومی ، طراحی چاپ لباس ، طراحی کفش ، طراحی پارچه و ….

*** با شرایط اقساط سه ماهه ***

تابلو سازی نما تابلو تهران

شماره تماس: 09193179653

آدرس: تهران. تهرانپارس میدان شاهد خیابان 196 شرقی خیابان 131جنوبی خیابان 186 پلاک 169

OFF10

چرا بهترین تابلوسازی در تهران :

طراحی حرفه ای تابلو مغازه:

اولین قدم برای داشتن یک تابلو زیبا، طراحی حرفه ای آن است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک تابلو بسیار زیبا برای کسب و کار شما طراحی کنیم.

کیفیت خدمات تابلو سازی:

داشتن کیفیت در تمام مراحل تابلو سازی چه در زمان ساخت و چه در زمان نصب از فاکتورهای مهمی است که توسط تکنسین های مجرب ما رعایت می شود.

قیمت مناسب تابلو سازی:

برای تعامل بیشتر با مشتریان و درک اوضاع اقتصادی کشور همواره تصمیم گرفته ایم تا با توجه به حفظ کیفیت بهترین قیمت را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

انواع مختلف تابلو در کارگاه تابلوسازی تهران

تابلو چلنیوم (channelium)

این گونه تابلو ها که از جدید ترین نوع تابلو ها به شمار می آید از فلز چلنیوم ساخته می شود که پایه آلمینیوم دارد و مقاومت و زیبایی زیادی دارد.

چلینیوم تابلو سازی در تهران

تابلو های استیل (حروف برجسته)

تابلو های استیل، تابلو هایی با مقاومت بالا هستند و برای محیط های بیرون و فضای باز مناسب هستند علاوه بر مقاومت، حروف برجسته جلوه و زیبای خاصی به تابلو می بخشد .

تابلو LED روان

یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو های دیجیتالی، LED، تابلو روان و یا تلویزیون های شهری است. که جذابیت بصری زیادی دارند و به تازگی در کشور ما به تعداد زیاد مورد استفاده قرار می گیرند . این تابلو ها از تعداد زیادی LED تشکیل شده اند که نوشته دلخواه شما را نشان می دهند. بهترین تابلوسازی در تهران آماده قبول سفارشات این مدل تابلو با توجه به سلیقه مشتری می باشد.

بهترین تابلو led سازی در تهران

تابلو های نئون پلاستیک

از قدیمی ترین تابلو های موجود هستند و جنس رویه آن ها از پلاستیک پلکسی گلس است که نسبت به بقیه تابلو ها، تابلوهای نئونی عمر کمتری دارند، ولی اگر از مواد با کیفیت در ساختشان استفاده شود نسبت به مدل های دیگر زیبایی بیشتری دارند.

تابلو های فلکسی

تابلو های فلکسی از پلاستیک قابل انتعطاف پلکسی ساخته شده اند که مقاوت زیادی در برابر شرایط محیطی دارند و در صورت نیاز می توان به صورت های مختلف آن ها را نورپردازی کرد .

تابلوهای لایت باکس

این گونه تابلو ها سازه ای را درون یک باکس قرار می دهند و با نور پردازی مختلف و قابل تغییر آن را نشان می دهند ، خوبی این نوع تابلو ها قابلیت تغیر سازه و نوع نورپردازی آنها است.

بهترین تابلو لایت باکس سازی در تهران

تابلو های کامپوزیت

از کامپوزیت بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود و روی آن با حروف برجسته چلنیوم و یا خود ورقه های کامپوزیتی متن مورد نظر شما قرار می گیرد. در بهترین تابلوسازی در تهران این مدل یکی از پرطرفدارترین هاست.

تابلو های چوبی

همان طور که از اسمشان پیداست از چوب ( ترمو وود ) ساخته می شوند و زیبایی مغازه را دو چندان می کنند ، نسبت به بقیه مدل ها از قیمت بیش تری برخوردار هستند .

بهترین تابلو ترموود سازی در تهران

تابلو های پیکسلی

ترکیبی از تابلو های چلنیوم و LED هستند طوری که در قابی از جنس چلنیوم تعداد زیادی پیکسل LED قرار دارند که حروف را نمایش می دهند. برای سفارش ساخت تابلوسازی در تهران لطفا تماس بگیرید.

 بهترین شرکت های تابلو سازی چه ویژگی هایی دارند؟

داشتن تجربه یکی از ویژگی های بهترین شرکت های تابلو سازی است

بهترین شرکت تابلو سازی نما تابلو تجربه زیادی در ساخت و نصب تابلو با کیفیت بالا دارند. بررسی کنید که آن شرکت ها چند سال در این صنعت فعال بوده اند و تجربه آنها چقدر گسترده است.

آشنایی با علم و تکنولوژی روز

بهترین شرکت تابلو سازی در تهران ، معمولا به اندازه کافی با علوم و تکنولوژی های روز آشنا هستند که اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد باشید ، قادر به انجام ساخت آن تابلو سفارشی خواهند بود.

خدمات پس از فروش یکی از دیگر ویژگی های مجموعه تابلو سازی نما تابلو است

حتی تابلو هایی که با بالاترین کیفیت نیز تولید می‌شوند هر از چند گاهی به سرویس دهی احتیاج پیدا می‌کنند بنابراین بهتر است با شرکتی کار کنید که مدت طولانی در آن شغل فعالیت داشته باشد و سابقه ی خوبی در این زمینه داشته باشد. از مدت زمان فعالیت این شرکت بپرسید و از کار با شرکتی که تازه شروع به فعالیت کرده است خودداری کنید.

سرویس دهی کامل

بسیاری از شرکت های تابلو سازی صرفاً یک تابلو برای شما طراحی می‌کنند و سپس این تابلو طراحی شده توسط شخص یا شرکت دیگری ساخته و نصب می شود. بهترین شرکت های تابلو سازی تهران کلیه خدمات مورد نیاز برای تابلو شما را با هم ارائه می دهند ، که این موارد عبارتند از:

  • بازدید از محل و اندازه زدن دقیق
  • خدمات طراحی حرفه ای و ارائه طرح سه بعدی
  • ساخت دقیق تابلو و تولید آن با بهترین متریال

ارائه خدمات پس از فروش ( تعمیر و تعویض تابلو در صورت خرابی )

کار با یک شرکت تابلو سازی با سرویس کامل به این معنی است که شما با متخصصانی کار می کنید که از هر جنبه در صنعت تابلویی حرفه ای هستند و این طور نیست که فقط از مرحله طراحی آگاهی داشته باشند.

بهترین شرکت های تابلو سازی تهران از بهترین مواد و متریال و متناسب با شرایط خاص شما استفاده می‌کندد ، این شرکت ها از اندازه مناسب برای تابلوی مورد نیاز شما و نوع تابلوهایی که برای کسب و کار شما مناسب است، مطلع هستند و تابلویی را برای شما نصب خواهند کرد که بهترین عملکرد را برای شما  به ارمغان خواهد داشت. علاوه بر این ، آنها می‌دانند که چگونه یک تابلو را به طور صحیح و ایمن نصب کنند و تا تابلوی شما بتواند برای سالیان سال به بهترین شکل برند و نام شما نمایش دهد.

برترین شرکت تابلو سازی در تهران

اگر می خواهید با یکی از بهترین شرکت های تابلو سازی در تهران کار کنید ، با متخصصان شرکت تابلو سازی نما تابلو در تهران تماس بگیرید. این مجموعه تولید کننده تابلو با سرویس کامل است که می تواند هر نوع تابلوی سفارشی مورد نیاز شما را طراحی ، تولید و نصب کند. از طراحی تا اجرا تمامی کارها توسط بهترین تابلوسازی در تهران انجام می‌پذیرد و هرگز هیچ کاری به خارج از شرکت واگذار نخواهد شد. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09193179653
  • نشانی: تهران ، تهرانپارس میدان شاهد خیابان196شرقی خیابان131جنوبی خیابان186 پلاک169
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : شبانه روزی
تهران ، تهرانپارس میدان شاهد خیابان196شرقی خیابان131جنوبی خیابان186 پلاک169

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران