تعمیرگاه تویوتا | بهترین تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران >‌ تماس + آدرس

تعمیرگاه تویوتا | بهترین تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران >‌ تماس + آدرس

تهران
درباره ما

تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران | نمایندگی تویوتا در غرب تهران | تعمیرگاه تویوتا لندکروز غرب تهران | تعمیرگاه تویوتا هایلوکس غرب تهران |بهترین تعمیرگاه تویوتا غرب تهران | تعمیرگاه Toyota غرب تهران

مجتمع تعمیرگاهی چهارسوقی به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تویوتا در غرب تهران تعمیرات تخصصی انواع مدل های تویوتا را در تمامی زمینه ها انجام می‌دهد. این تعمیرات شامل تعمیر موتور تویوتا، تعمیر گیربکس تویوتا، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا، تعمیر سیستم برق و الکترونیکی و سیم کشی تویوتا و در نهایت انجام سرویس های دوره ای خودرو های تویوتا می‌باشد.

در صورتی که شما صاحب خودروی تویوتا هستید، می‌توانید با اطمینان کامل انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای خودروی خود را به تعمیرگاه مدرن چهارسوقی بسپارید. این تعمیرگاه با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و با کاربرد تکنولوژی روز، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

با انتخاب تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی غرب تهران می‌توانید از تجربه کاری متخصصان ما بهره مند شوید و به راحتی مشکلات خودروی خود را حل کنید. به علاوه، با انجام سرویس های دوره ای خودروی خود، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید

تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران

OFF20

خدمات بهترین تعمیرگاه تویوتا غرب تهران | مجتمع تخصصی چهارسوقی

عیب‌یابی و تعمیر تخصصی موتور، گیربکس، برق، خنک‌کننده، اگزوز و سایر قطعات خودرو با استفاده از دستگاه‌های دیاگ و کارشناسان مجرب
انجام سرویس‌های دوره‌ای با رعایت استانداردهای شرکت تویوتا و با استفاده از قطعات اصلی و روغن‌های مناسب
تعویض روغن موتور، فیلتر، لاستیک، ترمز، باتری و سایر مصرف‌کننده‌ها
بررسی چراغ‌ها، جلوبندی، فرمان، سطح مایعات و سایر تنظیمات خودرو
ارائه خدمات امداد خودرو در صورت بروز خرابی در محل یا انتقال خودرو به تعمیرگاه
 ارائه خدمات تیونینگ و آفرود برای خودروهای تویوتا
انجام تعمیرات دستگاه های هیبرید تعمیرگاه تویوتا

تعمیر موتور تویوتا در تعمیرگاه تخصصی تویوتا چهارسوقی

تعمیر موتور تویوتا یکی از خدمات تخصصی مجموعه چهار سوقی در واحد تعمیرات تویوتا است. موتور تویوتا به عنوان یکی از قسمت های بسیار مهم خودرو، نیاز به توجه و مراقبت دارد. در صورتی که این قسمت دچار مشکل شود و به صورت صحیح کار نکند، مشکلات بسیاری برای خودرو ایجاد می‌شود و می‌تواند هزینه و دردسر زیادی برای شما ایجاد کند.

تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی با ارائه خدمات تعمیرات اساسی، تعمیر مکشل نشتی آب و روغن، بررسی کیفی و تعویض روغن موتور اورجینال تویوتا، تخمین هزینه تعمیرات موتور تویوتا، رفع تمامی خطا ها و ارور ها و… به صورت سرویس کامل و اساسی، هیچگونه ایرادی پس از تعمیرات برای خودروی شما به وجود نمی‌آید.

تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی با بهره گیری از کارشناسان مجرب و استفاده از قطعات اصلی و روغن‌های مناسب، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. با انجام تعمیرات موتور تویوتا در این تعمیرگاه، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید.

تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران

 تعمیر گیربکس تویوتا یکی دیگر از خدمات فوق تخصصی مجموعه چهارسوقی است که به صورت حرفه‌ای همراه با گارانتی ۳۰ هزار کیلومتر یا ۶ ماهه برای مشتریان عزیز انجام می‌شود. مواردی که نشان دهنده مشکل جدی در گیربکس تویوتا است شامل: تقه یا ضربه شدید گیربکس حین تعویض دنده، صدای غیرعادی گیربکس مانند زوزه کردن گیربکس، بوی سوختگی غیر معمول از مجموعه موتور و گیربکس و… است که در صورت مشاهده چنین علائمی باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید تا از ایجاد مشکلات و هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

تعمیرگاه تویوتا غرب تهران با ارائه خدمات تعمیر گیربکس تویوتا در انواع مدل های گیربکس مانند گیربکس تیپ ترونیک، گیربکس CVT، گیربکس استپ ترونیک، گیربکس ایکس ترونیک و… به صورت حرفه‌ای و با استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی روز، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

در صورتی که قصد انجام سرویس های دوره‌ای گیربکس اتوماتیک تویوتا یا قصد تعمیرات آن را دارید، می‌توانید این کار تخصصی را به دست تعمیرکاران توانمند تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی بسپارید. با انجام سرویس های دوره‌ای گیربکس اتوماتیک تویوتا، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید

تعمیر جلوبندی خودرو تویوتا در تعمیرگاه تخصصی تویوتا چهارسوقی

عیب‌یابی و تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی تویوتا از دیگر خدمات تعمیرگاهی تویوتا در بهترین تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران است. تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدمات عیب‌یابی و تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی تویوتا را با کیفیت بالا و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

این خدمات شامل تشخیص و رفع صدای جلوبندی و عقب بندی، بررسی مشکل نشتی بالون کمک‌های جلو و عقب، عیب‌یابی سیستم کنترل پایداری تویوتا، تنظیم زاویه چرخ‌های تویوتا، تنظیم ارتفاع خودرو و… می‌شود. با انجام این خدمات، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه‌های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید.

تعمیرگاه تویوتا غرب تهران با استفاده از قطعات اصلی و با رعایت استانداردهای شرکت تویوتا، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. با انجام خدمات تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی تویوتا در این تعمیرگاه، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه‌های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید.

استفاده از دستگاه دیاگ تخصصی برای رفع علائم پشت آمپر و همچنین مشخص شدن مشکلات برقی خودرو، بررسی مدارات و سیم کشی یونیت های تویوتا، بررسی عملکرد سیستم گرمایش و سرمایش تویوتا، تنظیم موتور و بررسی پارامتر های آلایندگی خودرو های تویوتا از دیگر خدمات برق خودرو های تویوتا است که تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی ارائه می‌دهد.

همچنین، بهترین تعمیرگاه تویوتا غرب تهران با ارائه خدمات تعمیر شیشه بالابر برقی، تعمیر اسپیرال فرمان و پنل بخاری از دیگر خدمات عیب یابی و تعمیر سیستم برقی تویوتا در مجموعه ماست. با انجام این خدمات، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه‌های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید.

تعمیرگاه تویوتا چهارسوقی با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. با انجام خدمات عیب یابی و تعمیر سیستم برقی تویوتا در این تعمیرگاه، می‌توانید از عمر و عملکرد بهتر خودروی خود لذت ببرید و همچنین از هزینه‌های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کنید.

چرا انتخاب بهترین تعمیرگاه تویوتا (Toyota) در غرب تهران ؟

شما می‌توانید برای انجام دادن هر یک از این خدمات، خودرو تویوتا خود را به این تعمیرگاه بیاورید و با خیال راحت آن را به ما بسپارید. در تعمیرگاه تویوتا غرب تهران خدمات در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین دستمزد انجام می‌شوند. همچنین شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در این آگهی تماس بگیرید و مشاوره کامل و کارآمدی را به صورت رایگان دریافت کنید تا پس از آن بتوانید تصمیم‌های بهتری بگیرید.

مجتمع تخصصی چهارسوقی با بیش از 15 سال سابقه در حوزه تعمیرات خودرو، توانسته مشتریان فراوانی بدست بیاورد و این تجربه باعث شده تا ما بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم. هدف ما در تعمیرگاه چهارسوقی، ایجاد یک محیط امن و قابل اعتماد برای مشتریان است تا با کم ترین اجرت، بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم.

اولویت تعمیر قطعات به‌جای تعویض آن برای کاهش هزینه‌های اضافی و عملکرد بهتر خودرو

ضمانت‌نامه برای تضمین بهترین و باکیفیت ترین خدمات

تضمین بهترین قیمت بر اساس نرخ اتحادیه

امکان پیگیری و مشاهده روند تعمیر خودرو توسط مالک

مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته رایگان

ارسال خودروبر به‌تمامی نقاط تهران به‌صورت کاملا رایگان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگام ورناپ

آدرس: تهران اتوبان شیخ فضل الله شرق به غرب، بلوار چوب تراش (طرشت) کارواش سبحان، تعمیرگاه چهارسوقی
9 صبح الی 21 شب
پیج اینستاگرام: tamirgah.4sooghi
به مدیریت جناب آقای چهارسوقی
  1. . تعمیر موتورهای GDI و توربوی تویوتا
  2. . رفع مشکلات موتوری مانند سوختن واشر، روغن سوزی و یاتاقان زدن.
  3. . پیدا کردن علت خام سوزی و بد کار کردن موتور به صورت تضمینی.
  4. . بازسازی یا تعویض کاتالیزور خودرو.
  5. . بر طرف کردن صدای نامطلوب موتور در هنگام استارت زدن و روشن شدن.
  6. . عیب یابی، تعمیر و تعویض کامپیوتر گیربکس.
  7. . تعمیرات تخصصی و تضمینی انواع گیربکس DSG- CVT با دانش و تجربه بالا.
  8. . تعمیر ساعت گیربکس، توربین، تقه دنده و گاز هرز با استفاده از دستگاه های پیشرفته.

اگر دنبال یک تعمیرگاه حرفه‌ای و با کیفیت برای خودروی تویوتای خود هستید، تعمیرگاه تویوتا غرب تهران با مدیریت آقای چهارسوقی گزینه مناسبی برای شما است. چرا که این تعمیرگاه دارای ویژگی های زیر است:

  • 1 – تجربه و تخصص
  • 2 – قطعات اصلی
  • 3 – دقت در تعمیرات
  • 4 – خدمات مشتریان
  • 5 – قيمت منصفانه
  • 6- گارانتی خدمات

هزینه ارائه خدمات تعمیری در تعمیرگاه‌های تویوتا در مناطق مختلف شهر تهران متفاوت است و بسته به منطقه و نوع خدمات مورد نیاز، متغیر است. برای کسب اطلاعات دقیقتر، می‌توانید با شماره‌ تماس های موجود در این صفحه تعمیرگاه تویوتا غرب تهران تماس بگیرید و از هزینه‌های مربوط به خدمات مورد نیاز خود استعلام بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مراجعه، می‌توانید با شماره‌ تماس های موجود در این صفحه تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ما مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران