بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران

بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران

تهران
درباره ما

بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران | بهترین آرایشگاه عروس شرق تهران

آرایش کردن و زیبا به نظر رسیدن در جشن‌ها و مهمانی‌ها برای همه خانم‌ها بسیار مهم است و این موضوع در روز عروسی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سالن آرایشی گل‌رخ

امروزه شاهد گسترش فعالیت های سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در سطح کشور هستیم. آرایشگاه زنانه گل رخ با سابقه بالای فعالیت خود و اخذ مجوز های لازم از اتحادیه آرایشگران و همچنین تعیین نرخ های مصوب اتحادیه برای خدمات خود همراه با داشتن پرسنل با تجربه و محیطی شاد، آرام و بهداشتی معتبر بودن خود را همواره ثابت کرده و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است. هدف بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران ، ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز خود می باشد.

خدمات تخصصی سالن آرایش و میکاپ عروس در شرق تهران:

  • روش‌های جدید بوتاکس مو، حجم‌دهی به مو و کانتورینگ برای موهای آسیب‌دیده
  • خدمات تخصصی پاکسازی پوست
  • گریم و میکاپ
  • جدیدترین روش‌های رنگ، آمبره و سامبره
  • خدمات ناخن، صدف‌سازی، برجسته‌سازی، ژلیش، مانیکور و پدیکور
  • اکستنشن حرفه‌ای با موی طبیعی یا گیاهی، اکستنشن مژه
  • خدمات براشینگ
  • خدمات اپیلاسیون
  • پارافین‌تراپی

ویژگی‌های بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها قبل از مراسم عروسی، پیدا کردن سالن تخصصی عروس است. معمولا عروس خانم‌ها سعی می‌کنند از اطرافیان خود پرس‌و‌جو کنند و آلبوم و فیلم‌های عروسی نزدیکانی را که تازه ازدواج کرده‌اند، ببینند و در این مواقع مدام استرس دارند.

کیفیت کار سالن

هیچ شکی نیست که باید کیفیت مهم‌ترین معیار انتخاب سالن باشد و داشتن کادری مجرب تضمین‌کننده کیفیت کار است. خیلی از دختر خانم‌ها تصورشان این است که اگر به سالن‌های مناطق بسیار گران‌قیمت بروند، حتما از نتیجه کار راضی خواهند بود اما گاهی این‌طور نیست. مراکز تخصصی زیادی در سطح شهر تهران وجود دارد که کارشان عالی است و صرفا شرایط مکانی یک سالن تعیین کننده کیفیت نخواهد بود.

کیفیت برندهای مواد آرایشی که در سالن‌ها استفاده می‌شود روی نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، پس به این مورد نیز دقت کنید. کیفیت کار گریم تخصصی را می‌توانید با سر زدن به آن مرکز به‌شکل حضوری دریابید. برای این منظور باید با مدیریت سالن هماهنگ کنید و روزهایی که عروس دارند، برای بازدید از عروس‌ها بروید و از نزدیک نحوه انجام آرایش و نتیجه آن را مشاهده کنید.

قیمت مناسب

با توجه به هزینه‌های بالای مراسم، یافتن مرکزی که کار با کیفیتی ارائه دهد و نیز قیمت مناسبی داشته باشد، کار دشواری است. قیمت بالا همیشه تضمین کننده کیفیت کار نیست و بارها عروس‌هایی را دیده‌اید که با هزینه‌های بالا از میکاپ یا گریم خود راضی نبوده‌اند. پس این فکر را از سرتان بیرون کنید که بهترین سالن عروس در شرق تهران گران‌ قیمت‌ترین سالن است.

داشتن لاین‌های تخصصی

معمولا یک مرکز تخصصی گریم عروس در تهران در سالن خود لاین‌های تخصصی مانند خدمات تخصصی ناخن، گریم، شنیون، پوست، رنگ‌ مو و اپیلاسیون دارد و برای هر یک از این موارد فردی متخصص را استخدام کرده است.

فردی که در کار رنگ مو یا ناخن مهارت دارد، می‌تواند به کیفیت کار و زیبایی عروس بیافزاید. تصور کنید گریمتان خوب باشد اما شنیون یا رنگ مویتان به شما نیاید. در نتیجه امروزه اکثر سالن‌های مطرح تهران این خدمات را به‌شکل تخصصی برای عروس‌ها انجام می‌دهند.

وقت گذاشتن برای مشتری

با شلوغ شدن آرایشگاه‌ها معمولا آرایشگر وقت کمتری را به هر فرد اختصاص می‌دهد اما کاری کیفیت لازم را خواهد داشت که برای آن وقت کافی در نظر گرفته شود.

یک آرایشگر خوب همیشه برای مشتری‌هایش وقت می‌گذارد. پس اگر عروس نیاز به اکستنشن مو دارد، باید وقت کافی برای این کار اختصاص دهد. گریم و میکاپ عروس کاری زمان‌گیر است و نمی‌توان ظرف مدت 2 ساعت این کار را انجام داد.

رعایت بهداشت فردی و محیط سالن

سالن‌ها محل رفت‌و‌آمد افراد زیادی هستند، در نتیجه باید مرتب نظافت و ضدعفونی شوند تا محیطی پاکیزه داشته باشند.

بهداشت فردی پرسنل اهمیت زیادی دارد، چون در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند. پس استفاده از لباس‌های فرم تمیز می‌تواند مفید باشد. توجه داشته باشید اگر به‌عنوان عروس در سالن اپیلاسیون انجام می‌دهید، بهتر است وسایل یک‌بار مصرف استفاده شود.

برخورد خوب پرسنل با مشتری

شاید به ‌نظرتان مهم نباشد اما اخلاق و مشتری مداری پرسنل سالن بسیار مهم است. یادتان نرود که روز عروسیتان است و هر برخورد غیراخلاقی می‌تواند روحیه‌تان را خراب کند. پس سعی کنید جایی را انتخاب کنید که علاوه بر حرفه‌ای بودن در کار، مشتری مدار نیز باشند.

قیمت و هزینه آرایش عروس

قیمت آرایش عروس با توجه به سالن انتخابی مشتری و نوع خدماتی که درخواست می‌کند، متفاوت است. به طور کلی هر سالن مواد آرایشی خاصی را استفاده می‌کند و هزینه دستمزد متفاوتی را دریافت می‌کند و این موضوع می‌تواند بر هزینه کلی آرایش عروس تأثیر بگذارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بهترین سالن تخصصی عروس در شرق تهران با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

نظرات کاربران