بهترین قالیشویی امام زاده هاشم | قالیشویی و مبل شویی کادوس رشت

بهترین قالیشویی امام زاده هاشم | قالیشویی و مبل شویی کادوس رشت

گیلان ، امام زاده هاشم
درباره ما

بهترین قالیشویی امام زاده هاشم

پیدا کردن یک قالیشویی خوب ممکن است کاری دشوار باشد، زیرا کیفیت شستشوی قالیشویی‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. در برخی موارد، یک قالیشویی ممکن است همیشه کار خوبی داشته باشد، اما گاهی اوقات ممکن است یکبار هم پیش بیاید که شستشوی فرش‌ها به خوبی انجام نشود. در این مواقع، پشتیبانی و برخورد قالیشویی مهم است که مشکل را حل کند. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در امام زاده هاشم هستید تا انتهای این مطلب از ورناپ همراه ما باشید:

یک قالیشویی خوب چه ویژگی دارد؟

  1.  فرش ها را لول ببرند و لول شده تحویل دهند
  2. شستشوی فرش را با دستگاه تمام اتوماتیک یا حداقل نیمه اتوماتیک انجام دهند
  3.  فرش های دستباف، نفیس و ابریسم را در سالن های مجزا بشورند
  4. خدمات مبل شویی در منزل و موکت را هم در کنار قالیشویی انجام بدهند
  5. خدمات ریشه بافی ،رفوگری قالی و شیرازه فرش را انجام بدهند

قالیشویی و مبل شویی کادوس رشت

مجموعه تمام مکانیزه کادوس، یکی از بهترین قالیشویی های گیلان و امام زاده هاشم با کادری مجرب و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه ی قالیشویی (سراسر رشت) و مبل شوئی (رشت و حومه) با سرویس رایگان و بیش از ۵ دهه سابقه درخشـان آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز خود می باشد.

خدمات قالیشویی در هاشم

شست‌و‌شوی فرش دست بافتشست‌و‌شوی فرش ماشینی
شست‌و‌شوی انواع موکتخشک شویی مبل در منزل
خشک شویی خوشخوابتعمیرات فرش ماشینی
تعمیرات فرش دستبافتمشاوره و راهنمایی تخصصی

عوامل موثر بر قیمت قالیشویی

هزینه شستشوی فرش و مبل شویی امام زاده هاشم طبق نرخی که اتحادیه معین میکند که این نرخ هم بر اساس هزینه هایی که یک شستشوی یک فرش دارد تعیین میشود. عوامل موثر بر قیمت قالیشویی ممکن است شامل عوامل زیر باشد:

اندازه و ابعاد قالی: اندازه و ابعاد قالی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت قالیشویی داشته باشد. قالی‌های بزرگتر و با ابعاد بیشتر ممکن است نیاز به هزینه و زمان بیشتری برای شستشو داشته باشند.

نوع و جنس قالی: نوع و جنس قالی نیز می‌تواند تأثیری در قیمت قالیشویی داشته باشد. قالی‌های با جنسیت و بافت خاص ممکن است نیاز به روش‌های خاصی از جمله شستشوی دستی داشته باشند که می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

وضعیت آلودگی قالی: وضعیت آلودگی قالی نیز می‌تواند تأثیری در قیمت قالیشویی داشته باشد. قالی‌های شدیداً آلوده و کثیف ممکن است نیاز به پاکسازی و شستشوی چند مرحله‌ای داشته باشند که می‌تواند هزینه را افزایش دهد.

محل قالیشویی: محل قالیشویی نیز ممکن است تأثیری در قیمت داشته باشد. در مناطق با هزینه‌های کارگری و اجاره بالا، قیمت قالیشویی ممکن است بیشتر باشد.

تکنولوژی و تجهیزات استفاده شده: استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و مدرن در قالیشویی ممکن است هزینه را افزایش دهد و در نتیجه قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

سطح خدمات ارائه شده: سطح خدماتی که در قالیشویی ارائه می‌شود نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد. قالیشویی‌هایی که خدمات اضافی مانند ترمیم و بازسازی قالی را نیز ارائه می‌دهند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

چرا قالیشویی کادوس را انتخاب کنیم؟

  • ارائه مجـموعه متنوعی از خـدمات، از جمله ترمیـم و رفوی فـرش، لکه‌برداری از فرش و خشک‌شویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما
  • شفافیت قیمت‌ها و تعهدات
  • کیفیت ارائه خدمات
  • مجهز به مدرن ترین دستگاه های قالیشویی مکانیزه

همچنین در قالیشویی کادوس رشت امکان ثبت سفارش آنلاین و بهره گیری از تخفیفات کادوس به عنوان یکی از بهترین قالیشویی ها در امام زاده هاشم گیلان وجود دارد. برای اطلاع از هزینه دقیق قالیشویی با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس شعبه 1 : رشت، نیروی دریایی،سمت امام علی کوی زمان
  • آدرس شعبه 2 : رشت، کمربندی شهید بهشتی ،بعدرازی کوچه پژمان
  • شماره های تماس: ۰۹۱۱۶۱۹۱۰۶۳ _ ۰۹۳۳۰۲۵۴۲۴۹ _ ۰۱۳۳۳۶۱۶۶۸۶
  • آدرس سایت: kadooswash.ir
  • پیج اینستاگرام: kadous_ghalishoie
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09116191063 ، 01333616686
  • نشانی: گیلان ، امام زاده هاشم
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : از شنبه تا پنجشنبه 8-22
گیلان ، امام زاده هاشم

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران