بهترین مرکز فیشیال پوست در رشت

بهترین مرکز فیشیال پوست در رشت

گیلان
درباره ما

بهترین مرکز فیشیال پوست در رشت | فیشیال تخصصی در رشت

در فرآیند فیشیال صورت، متخصصین زیبایی از ترکیب چند روش (تمیز کردن، لایه برداری، آبرسانی و…) برای صورت استفاده می‌کنند. این روش درمانی به مدت ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد و تنها یک جلسه لازمست تا از بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش سرسیاه، کومودون ها و… از بین بروند.

فیشیال روشی بسیار عالی برای ریلکس شدن، آرامش و داشتن پوستی درخشان و سالم به طور همزمان است. هیچ حسی بهتر از این نیست که آرامش خود و پوست خسته تان را همزمان بازیابی کنید! فیشیال شامل مراحل مراقبت از پوست مانند پاکسازی، ماساژ، لایه برداری و موارد دیگر است که تمام این مراحل اثر بخشی بالایی در پوست دارد. هر بار که می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید و یا استرس هفته خود را از بین ببرید، می توانید به این فکر کنید که یک جلسه فیشیال داشته باشید.
مزایای فیشیال صورت در آپ ریمو
علاوه بر آن که در همان جلسه که فیشیال پوستی انجام می دهید تفاوت را احساس می کنید، اما اگر این متد درمانی و مراقبت پوستی در مدت زمان طولانی تری انجام دهید  پوستی کاملا درخشان، شاداب و تمیز خواهید داشت.
در واقع فیشیال نوعی ورزش پوستی به همراه آبرسانی قوی آن با استفاده از ماسک ها و دستگاه ها  می باشد . در افرادی که آکنه دارند با انجام چند جلسه فیشیال به نتبجه مطلوب دسترسی پیدا خواهند کرد. فیشیال گروه سنی خاصی ندارد زیرا به هیچ عنوان عارضه جانبی ندارد و در هر  سنی می توان برای داشتن پوستی شاداب و درخشان از آن بهره جست.

یک از بهترین مرکز فیشیال پوست در رشت آآپ ریمو میباشد با مکانی استریلیزه و دستگاهها و تکنیک نوین ساعات خوب به همراه سلامت پوست برایتان به ارمغان می اورد. انواع روشهای پاکسازی و رفع جوش ,سلول های بنیادی منتظر شما در رشت زیبا هستیم
وقت احترام به پوست شد

وبسایت :‌Upremove.ir
راه ارتباطی با ما :‌09200786766
آدرس: رشت گلسار

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308 ، 09361315308
  • نشانی: گیلان
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10صبح_10شب
گیلان

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران