بهترین مرکز ماساژ در بم

بهترین مرکز ماساژ در بم

کرمان ، بم
درباره ما

بهترین مرکز ماساژ درمانی در بم | ماساژ بم | ماساژ آقایان در بم | قیمت ماساژ در بم | ماساژور آقا در بم

اگر جسم و عضلات شما به یک ماساژ خوب و حرفه ای نیاز دارد ، در این صورت اولین چیزی که به ان نیاز خواهید داشت یک سالن ماساژ خوب در بم کرمان می باشد. بهترین سالن های ماساژ در بم با استفاده از بهترین و جدید ترین تجهیزات ماساژ و البته کادر حرفه ای در این زمینه، انواع خدمات ماساژ را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین ماساژ درمانی در بم هستید ما این مرکز را به شما معرفی می کنیم:

آدرس و شماره تماس ماساژ‌بم

09139446648

بم، کمربندی کمربندی مطهری (عیش آباد)، مجتمع پزشکی مادر واحد 1

مرکز تخصصی خدمات و آموزش ماساژ معبد آرامش در بم

وقتی که یک آقا، پس از یک روز خسته کاری، به منطقه آرامش خود می‌رسد، شاید قبل از این که دلش بخواهد دوش بگیرد، لذت بخش ترین کار این است که یک نفر او را ماساژ دهد. ماساژ مردان ، می‌تواند تمام خستگی آن روز کاری را از بین برده و آن‌ها را برای ادامه طول روز شارژ کند.

ماساژ درمانی در بسیاری از موارد برای افراد مناسب است، اما در برخی موارد خاص ممکن است منجر به مشکلاتی شود. به عنوان مثال، افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، بیماری‌های پوستی یا عفونی هستند، بهتر است قبل از انجام ماساژ درمانی با پزشک خود مشورت کنند.

ماساژ بدن سیستم عصبی بدن را ارتقاء بخشیده، بر تنفس تاثیر گذاشته و دفع مواد زائد و سمی را از طریق اندام‌های دفعی گوناگونی همچون ریه‌ها، پوست، کلیه‌ها و روده‌ها از بدن تسریع می‌بخشد. ماساژ بدن همچنین چرخش خون و فرایندهای متابولیکی را بهبود می‌بخشد.

ماساژ باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می شود و به پر شدن گونه‌های خالی کمک کرده و همچنین گرفتگی، بی‌حسی و دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد. به طورکلی می‌توان گفت که ماساژ عملی است که می‌تواند بعد از یک روز پرکار و پرتلاش خستگی را از بدنتان بیرون ببرد.

خدمات مرکز تخصصی ماساژ معبد ارامش | علی اکبر مشکی ماساژتراپیست شهر بم

  • ماساژ کلاسیک سوئدی
  • ماساژ شرقی تایلندی، یومیهو و شیاتسو
  • ماساژ ورزشی عمیق
  • ماساژهای تلفیقی شرق و غرب
  • انواع ماساژها ریلکسی،سنگ داغ، شمع، نمک، روسی و…
  • ماساژ تخصصی لاغری با دستگاه جی فایو و دستگاه ترمو
  • ماساژ غمز و دلک،پرفشار و بادکش درمانی
  • اولین مرکز اموزش و خدمات ماساژ در بم

مدیر مرکز تخصصی ماساژ معبد ارامش: علی اکبر مشکی ماساژتراپیست شهر بم | محقق وپژوهشگر طب سنتی | موسس ومربی اموزشگاه فنی حرفه ای ازاد تن ساژ

مزایای ماساژ درمانی در بم:

ماساژ راهی برای رسیدن به ارامش ایجاد یک  حس خوب وعالی
بهبود گرفتگی های عضلانی بالا بردن گردش خون در بدن
توان‌بخشی در آسیب‌های ورزشی افزایش تمدد اعصاب
کنترل اضطراب کمک به بهبود وضعیت عمومی سلامتی

قیمت ماساژ درمانی آقایان بم چقدر است؟

قیمت‌های مراکز ماساژ درمانی بم به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع خدمات، مدت زمان ماساژ، تخصص ماساژور، وسایل و تجهیزات مورد استفاده و محل قرارگیری مرکز ماساژ می‌شوند. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی جهت دریافت نوبت از بهترین مرکز ماساژ درمانی بم تماس حاصل فرمایید و در زمان مورد نظر به سالن مراجعه نمائید.

انواع خدمات ماساژ درمانی در بم

ماساژ سوئدی:

این نوع ماساژ یکی از رایج‌ترین نوع ماساژ‌ها در جهان می‌باشد که به صورت فشار و خمیرکردن روی بافت عضلانی انجام می‌شود و به کاهش درد و استرس عضلانی کمک می‌کند.

ماساژ اسپرت:

ماساژ اسپرت مخصوص ورزشکاران است و با هدف کاهش درد و تعجب عضلات و افزایش انعطاف پذیری عضلات از این نوع ماساژ استفاده می‌شود.

 ماساژ درمانی تخصصی:

این نوع ماساژ به صورت تخصصی برای درمان بیماری‌های مختلف مانند آرتروز، فیبرومیالژیا و غیره استفاده می‌شود.

ماساژ ریلکسی:

این نوع ماساژ با هدف کاهش استرس و افزایش آرامش و رضایت از زندگی انجام می‌شود و برای افرادی که به دنبال روشی هستند برای کاهش تنش و استرس روزمره مناسب است.

ماساژ تایلندی آقایان

ماساژ تایلندی از انواع ماساژدرمانی محبوبی است که منشأ آن در تایلند است و از حرکات کششی ملایم و یوگا مانند برای از بین بردن تنش، بهبود گردش خون، تسکین درد و استرس و تقویت آرامش استفاده می‌کند. یک ماساژدرمانی تایلندی با اعمال فشار به نقاط خاصی از بدن شما – که به عنوان خطوط انرژی یا خطوط سن شناخته می‌شود – شروع می‌کند تا به رفع انسداد جریان انرژی و بازگرداندن تعادل در سیستم شما کمک کند. درمانگر همچنین از دست‌ها، پاها، ساعد، آرنج و گاهی اوقات حتی زانوهای خود برای اعمال فشار بافت عمیق به ماهیچه‌ها برای رهایی از تنش عضلانی استفاده می‌کند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09139446648 ، 09139446648
  • نشانی: کرمان ، بم
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با نوبت قبلی
کرمان ، بم

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران