بهترین مرکز ماساژ در بهبهان

بهترین مرکز ماساژ در بهبهان

خوزستان ، بهبهان
درباره ما

بهترین مرکز ماساژ بهبهان | ماساژ بهبهان | ماساژ‌ خانم در بهبهان | قیمت ماساژ در بهبهان

اگر جسم و عضلات شما به یک ماساژ خوب و حرفه ای نیاز دارد ، در این صورت اولین چیزی که به ان نیاز خواهید داشت یک سالن ماساژ خوب در بهبهان می باشد. بهترین سالن های ماساژ بهبهان با استفاده از بهترین و جدید ترین تجهیزات ماساژ و البته کادر حرفه ای در این زمینه، انواع خدمات ماساژ را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین ماساژ بهبهان هستید ما این مرکز را به شما معرفی می کنیم:

خدمات مرکز ماساژ بهبهان:

  • ماساژ کلاسیک سوئدی
  • ماساژ شرقی تایلندی، یومیهو و شیاتسو
  • ماساژ ورزشی عمیق
  • آموزش خدمات ماساژ
  • ماساژ با چوب
OFF20

انواع خدمات ماساژ مرکز ماساژ بهبهان:

ماساژ سوئدی: این نوع ماساژ با استفاده از حرکات لطیف و نرم انجام می‌شود و به منظور کاهش تنش‌های عضلانی و بهبود جریان خون و لنف در بدن انجام می‌شود.

ماساژ عمیق بافتی: این نوع ماساژ با استفاده از فشار قوی‌تر و حرکات عمیق‌تر انجام می‌شود و به منظور بهبود درد و تنش‌های عضلانی و بافتی در بدن انجام می‌شود.

ماساژ تایلندی: این نوع ماساژ با استفاده از حرکات و فشارهای مختلفی انجام می‌شود و به منظور تسکین درد، کاهش تنش‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن انجام می‌شود.

ماساژ شیاتسو: این نوع ماساژ با استفاده از فشارهای قوی و حرکات خاصی انجام می‌شود و به منظور تسکین درد، کاهش تنش‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن انجام می‌شود.

ماساژ با استفاده از روغن: در این نوع ماساژ از روغن‌های مختلفی استفاده می‌شود و به منظور تسکین درد، کاهش تنش‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن انجام می‌شود.

ماساژ پا: این نوع ماساژ با استفاده از حرکات خاصی بر روی پاها انجام می‌شود و به منظور کاهش تنش‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن انجام می‌شود.

ماساژ سنگ داغ: ماساژ سنگ داغ نوعی درمان آرام بخش عمیق و بسیار لذت بخش بوده که در آن ماساژور با استفاده از سنگهای اتش فشانی به رفع گرفتگی ها و تنش های عمیق عضلانی می پردازد.

ماساژ صورت: ماساژ صورت ماساژی است منحصر به فرد برای کسانی که می خواهند صورتی سالم ،جوان و شاداب داشته باشند. در ماساژ صورت حرکات فشاری و کششی در نقاط ویژه صورت اعمال می شود.

مزایای ماساژ در بهبهان:

ماساژ راهی برای رسیدن به ارامشایجاد یک  حس خوب وعالی
بهبود گرفتگی های عضلانیبالا بردن گردش خون در بدن
توان‌بخشی در آسیب‌های ورزشیافزایش تمدد اعصاب
کنترل اضطرابکمک به بهبود وضعیت عمومی سلامتی

قیمت مرکز ماساژ بهبهان چقدر است؟

قیمت های مرکز ماساژ بهبهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع خدمات، مدت زمان ماساژ، تخصص ماساژور، وسایل و تجهیزات مورد استفاده و محل قرارگیری مرکز ماساژ می‌شوند. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی جهت دریافت نوبت تماس حاصل فرمایید و در زمان مورد نظر به سالن مراجعه نمائید.

دوره آموزش ماساژ در بهبهان:

دوره آموزش ماساژ ، نتیجه چندین سال فعالیت حرفه‌ ای در زمینه ارائه خدمات ماساژ و بر گرفته از دانش و تجربه تیم ماساژ با ما می باشد. در پایان دوره آموزش ماساژ ، شما تمامی استانداردها و تکنیک‌ های حرفه‌ای را فرا می‌گیرید و شرایط کسب در آمد از این هنر ارزشمند برای شما هموار خواهد بود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگام ورناپ** ۰۹۳۸۶۷۱۲۷۳۵**

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۳۸۶۷۱۲۷۳۵
  • نشانی: خوزستان ، بهبهان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
خوزستان ، بهبهان

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران