بهترین مرکز کراتینه مو در مشهد | سالن زیبایی رونیا

بهترین مرکز کراتینه مو در مشهد | سالن زیبایی رونیا

خراسان رضوی ، مشهد، عبادی ۱۰۴ایثارگران ۲۲ بین ایثارگران ۲۲/۳و۲۲/۵
درباره ما

بهترین مرکز کراتینه مو در مشهد | مرکز تخصصی کراتینه مو در مشهد

کراتین کردن مو یک فرایند شیمیایی است که موهای وز و مجعد را نرم و درخشان می‌کند. نتایج آن تا شش ماه باقی می‌ماند. روش‌های مختلفی برای  کراتین‌ درمانی وجود دارد. آرایشگر متخصص مو با توجه به نوع و نیازهای موهای شما، فرمول مناسب برای کراتین درمانی را برای هر فرد، در نظر می‌گیرد. بهترین مرکز کراتین مو در مشهد با بهترین مواد با کیفیت موهای شما را کراتین و خوش فرم می کند. شما می توانید برای استفاده از این خدمات با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز کراتینه مو در مشهد | سالن زیبایی رونیا

این سالن زیبایی یکی از بهترین سالن های کراتینه مو در مشهد است که از مواد درجه یک برای انجام کراتینه و احیا و صافی موهای شما استفاده می کند. در این سالن مو، افراد حرفه ای و باتجربه که به صورت کاملا آکادمیک آموزش دیده اند مشغول به کار هستند که کار کراتین و صافی موها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

اگر موهای شما به دلیل استفاده از شامپوهای نامناسب، تغذیه ناصحیح، مشکلات هورمونی، استرس، موخوره، رنگ و دکلره یا عوامل دیگر دچار آسیب شده است، می توانید برای انجام کراتینه و احیای موهای خود از بهترین مرکز کراتین مو در مشهد وقت بگیرید و کراتینه موهای خود را در این سالن زیبایی انجام دهید.

همچنین آکادمی تخصصی آموزش کراتین مو مشهد با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای با بهره گیری از اساتید به نام در مشهد مشغول فعالیت است. برای ثبت نام در دوره های آموزشی تخصصی مو می توانید با شماره های سالن در تماس باشید.

خدمات مرکز تخصصی کراتین صافی و احیای مو در مشهد:

سالن زیبایی رونیا؛ مرکز تخصصی کراتین مو در مشهد دارای خدماتی نظیر کراتین مو، پروتئین مو، کلاژن مو، آرگان تراپی، کلامازون تراپی و صافی و احیای مو را زیر نظر متخصصین با تجربه برای شما مشتریان گرامی انجام میدهد.

کراتین صافی

علاوه بر احیا موهای آسیب دیده از خاصیت صاف کنندگی این روش نیز بهره خواهید برد.

کراتین احیا

موهایی که در اثر مصرف بیش از حد مواد شیمیایی آسیب دیده اند، احیا می­شوند و با توجه به میزان آسیب دیدگی کراتینه احیا موها در چند جلسه انجام میگیرد.

پروتئین تراپی

پروتئین تراپی موها مخصوص زمانی که موها سالم اند اما دچار خشکی و زبری شده اند.

بوتاکس مو

بوتاکس مو ترکیبی از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامینB6، ویتامینE و روغن خاویار است که هر گونه شکاف در الیاف مو را پر میکند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد.

جهت اطلاع از قیمت کراتینه مو در مشهد ، عکس از پشت موهای خود را به راههای ارتباطی درج شده در ادامه ارسال کنید.

قیمت کراتین مو در مشهد

مزایای کراتینه کردن مو

مناسب برای انواع مو

کراتین مو روشی است که برای انواع مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدودیت ندارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما مجعد باشد یا فر، صاف باشد یا حالت‌دار و حتی رنگ شده باشد یا نه. در هر صورت می‌توانید کراتین مو انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بدون آسیب برای مو

برخلاف روش‌های سنتی صاف کردن مو، این روش هیچ آسیب دائمی به موها نمی‌زند. تقریبا بعد از دو تا سه ماه، موهای شما به حالت قبلی خود برمی‌گردد. این اتفاق ممکن است زودتر هم پیش بیاید به خصوص اگر مراقبت‌های بعد از کراتین را انجام ندهید.

تاثیرگذاری فوق‌العاده

فرقی نمی‌کند موهای چقدر فر و وز باشد. در بهترین مرکز کراتین مو در مشهد موهایی نرم و صاف و براق خواهید داشت و این روش، بسیار تاثیرگذار است. ظاهر جدیدتان تا سه ماه ماندگار است و بعد از این مدت، موهای شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

بهبود کیفیت ساختار مو

این روش، باعث پر شدن حفره‌های ساقه مو با کراتین می‌شود. در نتیجه، موهای شما، ساختار و بافتی نرم‌تر و براق‌تر پیدا می‌کنند. در نتیجه، میزان وز شدن مو کاهش پیدا می‌کند. مواد کراتینه سرشار از ویتامین مورد نیاز مو می باشد. برای همین ساقه موهای شما را تقویت می کند.

ماندگاری کراتینه روی مو:

به عنوان مثال، اگر به تازگی موهای خود را کراتینه کرده اید، باید به درستی از آن مراقبت کنید. از شامپو و ماسک مناسب موهای خود استفاده کنید. با دکلره کردن و رنگ کردن زیاد به آن آسیب ندهید. اگر مواد مورد استفاده در کراتینه مو کیفیت خوبی داشته باشد و فردی که موهای خود را کراتینه کرده است به خوبی از آن مراقبت کند، در بهترین مرکز کراتین مو در مشهد کراتینه می تواند تا ۶ ماه روی موها دوام بیاورد.

برای افزایش ماندگاری کراتین مو چه کار کنیم؟

  1. شامپو بدون سولفات و ماسک مخصوص کراتین بعد از شستشو
  2. آب استخر بخاطر کلر در آب و دکلره اثر کراتین را از بین میبرد
  3. پانزده روز بعد از کراتین |میتوان موها را رنگ کرد
  4. از رنگهای بدون آمونیاکاستفاده کنید
  5. بعد از کراتین کردن، حتما بعداز حمام وگرفتن آب موها با باد ملایم سشوار موهاراخشک کنید
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۰۲۰۰۹۵۲۹۷
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد، عبادی ۱۰۴ایثارگران ۲۲ بین ایثارگران ۲۲/۳و۲۲/۵
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ۸ صبح تا ۱۰ شب
خراسان رضوی ، مشهد، عبادی ۱۰۴ایثارگران ۲۲ بین ایثارگران ۲۲/۳و۲۲/۵

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران