تعمیرات انواع لوازم خانگی در لاهیجان 1403 | شماره تماس + آدرس

تعمیرات انواع لوازم خانگی در لاهیجان 1403 | شماره تماس + آدرس

گیلان ، لاهیجان
درباره ما

تعمیرات لوازم خانگی لاهیجان | تعمیر لوازم خانگی لاهیجان | تعمیر لوازم خانگی شیشه گران

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در لاهیجان

تعمیرچی

در اسرع وقت با کادری مجرب

۰۹۱۱۶۰۰۶۷۳۳01342238848۰۹۰۵۷۳۹۱۰۰۵
تعمیر کولرگازی اسپیلت و پنجره ایی
تعمیر یخچال و فریزر
تعمیر لباسشویی
تعمیر ظرفشویی
تعمیر جاروبرقی
تعمیر بخاری گازی و برقی
تعمیر اجاق گاز فر و رو میزی

تاثیر لوازم خانگی برقی بر زندگی امروز ما قابل چشم‌پوشی نیست. امروزه در خونه‌های ما، وظایف زیادی بر دوش لوازم خانگی برقی هست و اگر این لوازم
دچار مشکل یا اختلال بشن، روند زندگی ما هم تا حد زیادی می‌تونه مختل بشه. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم
خانگی برقی ، بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم خانگی برقی هست؛ چرا که برای خرید لوازم جدید باید چندین برابر پول تعمیر اون‌ها رو هزینه کنید. اما در این بازار متنوع تعمیرات، چطور باید یک تعمیرکار مجرب و مطمئن پیدا کرد؟ 

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرچی، از سال 1390 به مدیریت آقای صلاحی در استان گیلان فعالیت داشته و اکنون در شهر لاهیجان کسب و کار خود را آغاز و شروع به فعالیت کرد. این مرکز، با ارائه خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ، با دارا بودن کادری با تجربه و بهترین متخصصان، کار شما را راحت تر کرده است تا به راحتی و در سریع ترین زمان، بتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. هدف اول تعمیرگاه تعمیرچی، جلب رضایت مشتری و کم ترین سود ممکن می باشد. هم چنین دارای گارانتی قطعات نصب شده و خدمات می باشد که در مدت زمان کم، رفع ایراد تحویل می گیرید. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیر کار لوازم خانگی با ما تماس بگیرید.

تعمیرات لوازم خانگی لاهیجان

سرویس‌های مختلف تعمیر و نصب لوازم خانگی برقی در لاهیجان

کولرگازی اسپیلت و پنجره ایی
یخچال و فریزر
اجاق گاز
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
جاروبرقی

تعمیر لوازم خانگی برقی یا تعویض آن‌ها

 قبل از اینکه بخواهید یک دستگاه جدید بخرید، بهتره به این فکر کنید که راه‌های زیادی برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی وجود داره که باعث می‌شه، با رفع مشکلات لوازم خراب، بتونید سال‌های بیشتری از اون‌ها استفاده کنید. اما بهتره بدونید هرکدوم از لوازم خونگی به‌طور متوسط چقدر عمر می‌کنند.

هر کدوم از لوازم خانگی، طبق استاندارد دارای طول عمر معینی هستند. برای مثال طول عمر متوسط ماشین ظرفشویی ۹ سال، فریزر ۱۱ سال، یخچال ۱۳سال، ماشین لباسشویی ۱۰ سال و … هست. البته توجه کنید همون‌طور که گفتیم، این اعداد به صورت متوسط و تقریبی گفته شده و گرنه بسته به شرکت تولیدی و کیفیت محصول و همچنین نحوه و میزان استفاده و کاربرد، طول عمر لوازم خانگی و مقدار احتیاج اون‌ها به تعمیرات، متفاوت خواهد بود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در لاهیجان

با توجه به آنکه عیب یابی لوازم خانگی بزرگ مانند اسپیلت، یخچال و لباسشویی به پارامترهای مختلفی وابسته است و نیازمند حضور تعمیرکار و متخصص با تجربه دارد، بهتر است برای آگاهی از هزینه دقیق تعمیرات با یک تعمیرگاه معتبر تماس حاصل فرمایید. در این بخش میتوانید با عوامل موثر بر هزینه نهایی تعمیرات انواع لوازم خانگی آشنا شوید. 

پارامترهای تاثیرگذار در قیمت تعمیرات عبارتند از: 

1. نوع قطعه خراب شده 

2. میزان خرابی قطعه

3.  تعمیر یا تعویض قطعه 

4.  اصل یا فیک بودن قطعه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۰۵۷۳۹۱۰۰۵ ، ۰۹۱۱۶۰۰۶۷۳۳
  • نشانی: گیلان ، لاهیجان
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، لاهیجان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران