حمل اثاثیه منزل در شیراز

حمل اثاثیه منزل در شیراز

فارس ، شیراز
درباره ما

اگر کار اسباب کشی توسط یک شرکت معتبر باربری انجام شود معمولاً آسان و بدونه دردسر این کار می تواند صورت بگیرد. از این رو شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل شیراز برای جهت امور حمل اثاثیه و جابجایی بارهای شما به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته امور حمل بار و جابجایی اثاثیه منزل را ارائه می دهد این شرکت با داشتن تخصص کافی در زمینه اسباب کشی و استفاده از نیرویی حرفه ای همیشه به فکر آن بوده است که یک اسباب کشی بی دردسر و بدونه مشکل را با رعایت کردن تمامی اصول اسباب کش برای شما به عمل آورده باشد و توانسته باشد یکی از بهترین انتخاب های شما برای حمل اثاثیه شما باشد.

بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در شیراز

شرکت باربری شیراز خدمات خود را در زمینه اسباب کشی ارائه می دهد که جز یکی از بهترین باربری های استان فارس می باشد که این خدمات را در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و مهمتر از هر چیزی امور بسته بندی وسایل منزل ارائه می دهد اگر قصد دارید تا جابجا شوید این شرکت در خدمت شماست و به تمامی موارد حمل اثاثیه منزل شیراز و اسباب کشی خواهد پرداخت و تمامی انتظارهایی که شما از یک شرکت باربری دارید به شما ارائه دهد. ما در این شرکت به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، در صورت داشتن هرگونه سوال همین حالا تماس بگیرید.

شرکت اسباب کشی منزل در شیراز

بسته بندی وسایل منزل

یکی از گزینه های مهم در حمل اثاثیه انجام امور بسته بندی است که اگر کار بسته بندی وسایل منزل را به درستی انجام دهیم در حین حمل بار و اثاث کش منزل دچار مشکل و زدگی نخواهید شد ، هر چه کار بسته بندی وسایل منزل را به صورت حرفه ای تر انجام دهید در حین انجام امورات جابجایی بار دچار مشکل و زدگی نخواهید شد و بارهای شما سالمتر به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید. تمامی وسایل که مد نظر شماست چه کارتن و ضربه گیر باشد و یا ساک های زیپ دار و یا سلفون باز شرکت حمل اثاثیه منزل شیراز در کنار شما خواهد بود و بهترین سرویس دهی را برای شما به عمل خواهد آورد.

بهترین شرکت اسباب کشی در شیراز چه خدماتی برای شما انجام می دهد؟

  • ارائه مشاوره در زمینه حمل بار و حمل اثاث منزل
  • ارائه خدمات بسته بندی وسایل منزل به صورت حرفه ای و به روش کشورهای خارجه
  • ارسال نیرو جهت بسته بندی کردن اثاثیه منزل
  • حمل بار درون شهری
  • حمل بار به شهرستان با ماشین های بزرگ برگشتی و ارزان
  • خدمات چیدمان بعد از انجام کار حمل و نقل
  • نصب وسایل برقی اعم از نصب لوستر ، نصب ظرف شویی ، نصب لباسشویی برای بهبود هر چه بهتر سرویس دهی…

هزینه‌ی حمل اثاثیه منزل در شیراز

به دلیل این که اثاثیه‌ی منزل کاملا شبیه به هم نیستند و میزان آن‌ها نیز از هر منزلی به منزل  دیگر متفاوت است، نمی‌توانیم هزینه‌ی ثابتی را برای حمل این اثاثیه در نظر بگیریم. برای مثال تصور کنید که یک خانه‌ی دویست متری حدود دو کامیون اثاثیه دارد و یک خانه‌ی شصت متری حدود یک کامیون. به طور کلی ملاک‌هایی که بر اساس آن هزینه حمل اثاثیه منزل در شیراز مشخص می‌شود شامل این است که شما چه مسیری را قرار است طی کنید. به هر میزان که فاصله‌ی دو مسیر با یکدیگر بیشتر شود، به همان میزان هم هزینه‌های  حمل‌و‌نقل افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، بسیار مهم است که شما چه تعداد کارگری بخواهید.

مسلما دستمزد کارگران به تعداد آن‌ها بستگی دارد و با افزایش تعداد کارگر، افزایش پیدا می‌کند. نرخ ثابت دستمزد کارگران به ازای هر چهار طبقه مشخص می‌شود و اگر قرار باشد شما اثاثیه‌ی خود را تا طبقات بیشتر از چهار بالا ببرید، باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شوید. بنابراین نمی‌توانیم یک قیمت نهایی از حمل اثاثیه منزل به شما ارائه کنیم. پس بهتر است همین حالا برای حمل اثاثیه منزل خود در سراسر شیراز با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: فارس ، شیراز
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
فارس ، شیراز

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران