داربست فلزی در بندرعباس

داربست فلزی در بندرعباس

هرمزگان
درباره ما

داربست فلزی در بندر عباس
مشخصات فنی
لوله داربستی از جمله محصولاتی می باشد که نحوه اتصال و کیفیت آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به طور عمومی در صنعت ساختمان سازی آن را به عنوان داربست مورد استفاده قرار می دهند. در بازار می توان لوله های درزدار و بدون درز مانیسمان داربستی را پیدا کرد. که مزیت استفاده از لوله داربست ( scaffolding pipe ) بدون درز و میزان ایمنی آن در مقایسه با درزدار محصول بسیار بیشتر است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم لوله داربست یک سازه ای می باشد که در انواع مختلف تولید و ساخته می شود. علاوه براین کاربردها و ویژگی های آنها با یکدیگر متفاوت است. آنها در دو طول ۳ و ۶ متری تولید و به بازار عرضه می شوند.

همچنین در دو گروه فولادی گالوانیزه و فولادی طبقه بندی می شوند که براساس شرایط آب و هوایی و نوع پروژه یکی از این دو به کار گرفته می شود. لازم به ذکر است که کاربران آنها را با توجه به نوع داربست و تحمل میزان بار برای پروژه های خود انتخاب می کنند.

نکات مهم در زمان اجرا و نصب لوله های داربست
به عبارتی دیگر می توان گفت در صورتی که یک لوله داربست به درستی و به صورت اصولی اجرا و نصب نگردد استفاده از آن هیچ گونه مزیتی را به دنبال نخواهد داشت. به همین جهت مورد توجه قرار دادن برخی از نکات در زمان نصب و اجرا آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی از مهمترین نکات این است که هنگام نصب کردن لوله حتما از کفش های غیر لغزنده استفاده شود. به علاوه استفاده از کمربند ایمنی را نباید در زمان کار فراموش کرد. از دیگر نکاتی که درنظر داشتن آن هنگام اجرای لوله مهم است می توان به استفاده از راه های ایمنی برای ورود و خروخ به سکوی کار اشاره کرد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: هرمزگان
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 21

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران