طراحی و دوخت پرده در سعادت آباد

طراحی و دوخت پرده در سعادت آباد

تهران ، سعادت آباد
درباره ما

نصب پرده‌های زیبا و باکیفیت می‌تواند به طراحی داخلی منزل یا اداره شما جذابیت و تازگی بخشد. انتخاب پرده‌های مناسب و متناسب با سلیقه و استایل دکوراسیون محیط، به همراه دوخت و نصب حرفه‌ای آنها، می‌تواند تأثیر مثبتی بر روحیه و احساسات شما و سایر ساکنین یا کارکنان داشته باشد. برای انتخاب بهترین پرده و اجرای کار دوخت و نصب، انتخاب یک خیاط ماهر و با تجربه بسیار حیاتی است. خیاطان ماهر می‌توانند با دقت و حرفه‌ایترین روش‌ها، پرده‌هایی با کیفیت و زیبا برای شما دوخته و نصب کنند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مرکز دوخت پرده در سعادت آباد خواهیم پرداخت:

خدمات طراحی و دوخت پرده در سعادت آباد

انتخاب پارچه‌های خاص برای پرده ممکن است هزینه‌بر باشد، اما با انتخاب پارچه‌های با کیفیت مناسب و دوخت حرفه‌ای، می‌توانید نتیجه‌ای شیک و با کیفیت بدست آورید. انتخاب خیاط و نصاب پرده با تجربه و حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه مناسب، پرده‌هایی با ظاهر شیک و متناسب با دکوراسیون محیط خود داشته باشید.

همچنین، انتخاب رنگ و مدل پرده بسیار مهم است. رنگ و مدل پرده باید با دکوراسیون داخلی مطابقت داشته و به فضا زیبایی و هماهنگی بیشتری بخشید. همچنین، نصاب پرده باید دقت و وسواس لازم را در نصب پرده داشته باشد تا پرده‌ها به صورت صاف و درست نصب شوند و زیبایی فضا را افزایش دهند. با در نظر گرفتن این نکات و انتخاب یک خیاط و نصاب پرده با تجربه و حرفه‌ای، می‌توانید از نتیجه‌ای با کیفیت و زیبا برای دکوراسیون محیط خود بهره‌مند شوید.

خدمات قابل ارائه دوخت و نصب پرده در سعادت آباد تهران

تیم حرفه‌ای دوخت پرده سعادت آباد همواره در تلاش است که خدمات شما به بهترین شکل ممکن صورت گیرد، به همین منظور از نیروهای ماهر و آموزش‌دیده برای این کاراستفاده می­‌کند.

خدمات ما شامل:

  •     طراحی و دوخت پرده در سعادت آباد تهران
  •     دوخت انواع پرده حریری، پارچه ای، توری و ..
  •     دوخت پرده در مدل های ساده، پیله دار و والان پرده
  •     تعمیر و نصب قطعات ضروری شامل؛ چوب پرده، کتیبه، تاج پرده و …
  •     دوخت و نصب انواع پرده لوردراپه، کرکره ای، شید، زبرا و …
  •     طراحی اولیه برمبنای سلیقه مشتری و دکوراسیون محیط (کلاسیک و مدرن)

انواع مدل پرده در منزل و محل کار

پرده­‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بر اساس کاربرد و محل قرارگیری باید از بین آنها انتخاب کرد. این مدل‌­ها شامل:

پرده پلیسه

نصب پرده پلیسه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دوخت پرده از قدیم تا به الان است که دوخت آن بر اساس مدل پرده و مدل پارچه به روش­‌های مختلفی است. برای نصب پلیسه بهتر است در زیر هر پیله یک گیره قرار بگیرد. بدین ترتیب در پایان آویزان کردن پرده پلیسه ظاهر پرده زیباتر خودش را نشان می‌­دهد. البته میزان عرض پیله و طرح پارچه نقش مهمی درنحوه اتصال پرده دارد.

پرده سلطنتی

معمولاً در خانه­‌های سبک کلاسیک از نصب پرده سلطنتی استفاده می­‌شود. پرده سلطنتی به علت چند لایه بودن پرده و استفاده از پارچه­‌های گرا‌ن‌بها کمی به تخصص بیشتری نیاز دارد. بری این کار از ترکیب چند نوع پرده ساده و پلیسه‌ای استفاده می‌­شود.

والان

استفاده از والان معمولاً فقط در قسمت‌­هایی از بالای پرده انجام می­‌شود. بر خلاف دوخت، نصب والان فقط جنبه تزیینی دارد. به همین علت تنوع بسیار زیادی دارند. در ابتدا هدف اصلی از این کار پوشش دادن کامل میل پرده بوده است. معمولاً در طراحی و کاربرد پرده سلطنتی از والان‌‌های زیبا و دلفریب استفاده می‌­شود.

 پرده زبرا

از پرده زبرا بیشتر درفضاهای محدود و بسته استفاده می­‌شود. از مزایای پرده زبرا استفاده حداقل از قاب پنجره است. نوع زبرا به دو صورت دیواری و سقفی آویزان می‌شود، به همین دلیل در فضاهایی مانند آشپزخانه و پاسیو نصب پرده زبرا پیشنهاد می‌­شود.

پرده کرکره‌ای

در قدیم متداول­‌ترین نوع پرده، پرده کرکره‌­ای بود، که امروزه بیشتر در فضاهای کاری پیشنهاد می­‌شود. نصب کرکره مناسب فضاهای کوچک است. در بیشتر ادارات که سبک رسمی دارند و نیازمند پرده ساده هستند. نصب پرده کرکره‌­ای پیشنهاد می‌­شود، البته برای محیط‌های کاری دیگر انواع پرده نیز کاربردی هستند.

پرده لوردراپه

نصب و تعمیر لوردراپه در مراکز رسمی و اداره‌ها و مدارس مورد استفاده می‌­گردد، زیرا آلودگی را کمتر به خود جذب می‌کند و نیاز به نظافت ندارند. نصب این کار چندان سخت نیست، تنها موردی که باید در هنگام نصب توجه کرد، نصب صحیح هر کدام از پره‌­های پرده است.

پرده پارچه­‌ای و حریر

این نوع پرده تور و حریر که تنوع بالایی نیز دارند، بسیار مورد پسند خانم­‌ها است و برای پذیرایی و اتاق خواب مناسب هستند. نصب پرده پارچه‌­ای تور و حریر بسیار ساده است، فقط باید نصب چوب پرده انجام داد و پرده به راحتی بر روی آن نصب می­‌شود.

پرده پانچی

استفاده از این نوع پرده، مصداق بارزی از زیبایی در سادگی است، زیرا از جدیدترین نوع پرده‌­ها است که برای اتاق خواب و اتاق‌های غیر رسمی پیشنهاد می­‌شود. سهولت در نصب و شستشو آسان، از مزیت‌های پرده پانچی است، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

هزینه دوخت و نصب پرده در سعادت آباد تهران

تعرفه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده است به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  •     نوع پرده‌­ای که انتخاب می­‌کنید
  •     متراژ پرده با توجه به محیط و ابعاد پنجره‌­ها
  •     متراژ نصب چوب پرده
  •     ریل اتومات یا چوب ساده برای نصب
  •     نصب یا عدم نصب پرده پشت درب
  •     متراژ مورد نیاز برای نصب ریل پرده
  •     نصب یا عدم نصب کتیبه (مطابق با سلیقه مشتری)

علاوه بر آن، با توجه به شرایط اقتصادی لازم است از قیمت‌ها مطلع باشید که می‌­توانید برای این کار با ما تماس بگیرید تا پس از اطلاع از نوع خدمات، شما را دقیق راهنمایی کنند. 09361315308

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، سعادت آباد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، سعادت آباد

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران