دکلره تخصصی عروس در حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

دکلره تخصصی عروس در حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

دکلره تخصصی عروس در حکیمیه | دکلره مو در حکیمیه | دکلره تخصصی مو در حکیمیه

همان طور که می دانید دکلره کردن مو یکی از روش های رایج و محبوب برای رسیدن به رنگ موی دلخواه است. آرایشگران برای روشن کردن موهای شما از روش دکلره استفاده می کنند. رنگ موهایی مانند بلوند و روشن و رنگ های فانتزی نیاز به دکلره کردن دارند. انجام دکلره یک کار تخصصی است و نیاز به مهارت و آگاهی دارد.
دکلره مو عروس دکلره مو عروس
دکلره مو در تهرانپارس دکلره مو در تهرانپارس دکلره مو در تهرانپارس

معرفی انواع پودر دکلره مو و کارایی آن ها

اکسیدان را می توانید با پودر دکلره یا بسته های آماده ی دکلره ترکیب کنید. تقسیم بندی پودر دکلره به شرح زیر است:
  • پودر دکلره آبی: پودر دکلره آبی قوی ترین پودر دکلره است که برای دکلره کردن کل موها استفاده می شود. اگر رنگ موی مشکی دارید و می خواهید آن را خیلی روشن کنید از این پودر استفاده کنید. اما دقت کنید که برای هایلایت کردن موها یا دکلره کردن مو با فویل از پودر آبی استفاده نکنید.
  • پودر دکلره سفید: این پودر نسبت به پودر آبی ساختار شیمیایی ضعیف تری دارد و برای رسیدن به رنگ موهای روشن متوسط مناسب است. در ضمن اگر می خواهید موهایتان را با روش فویل دکلره کنید، پودر دکلره سفید گزینه مناسبی است.
خانم های بسیاری به رنگ کردن موهایشان علاقمندند ولی دستیابی به رنگ های خاص و حرفه ای تنها با دکلره کردن مو امکان پذیر است. برای دریافت خدمات حرفه ای رنگ مو باید به بهترین مرکز دکلره مو مراجعه کنید تا قبل از رنگ مو، موهایتان را دکلره کنند. دکلره مو برای موهایی استفاده می‌شود که قبلاً رنگ شده یا دارای رنگ طبیعی هستند و می‌خواهید رنگ آنها را از بین ببرید. این روش معمولاً در موارد زیر استفاده می‌شود. دکلره مو برای موهایی که تیره هستند و میخواهید از رنگ موهای روشن استفاده کنید  یا یالعکس استفاده میشود. موهایی که دارای لکه‌ها، ناهمواری‌ها یا عیوب رنگ هستند مورد استفاده قرار میگیرد. برای انجام دکلره مو تخصص و سابقه آرایشگر خیلی مهم است. اگر رنگ کار مو حرفه ای است مطمئنا بهترین دکلره مو را هم انجام میدهد و میتوانید برای خدمات رنگ حرفه ای به ایشان مراجعه کنید. ما در زیر این متن ما مرکز دکلره مو حرفه ای و تخصصی مو در تهرانپارس را معرفی کرده ایم.
سالن زیبایی گل رخ
سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است. این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند. آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود. از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.
09125040322
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
دکلره دکلره دکلره

دکلره چیست؟

دکلره پودری است که متخصص کار بامواد میتواند رنگ دانه موها را از بین ببرد و موها را سفید یا کم رنگ کند. دکلره اکثرا برای سفید کردن موهای سر مورد استفاده قرار میگیرد. برای حذف رنگدانه های مو علاوه بر دکلره میتوان کرم دکلره یا دکوکرم هم استفاده کرد.

بهترین مرکز دکلره مو در تهرانپارس کجاست؟

بهترین مرکز دکلره مو در تهرانپارس طبق توضیحاتی که داده شد باید متخصص کار بلد و با سابقه داشته باشد تا به موهای شما آسیب نرساند. مطمئنا در بین این مراکز، مرکز رنگ موی گل رخ در تهرانپارس و  بهترین مرکز برای دکلره و رنگ مو میباشد. این مراکز با داشتن تخصص دکلراسیون مو و رنگ موهای حرفه ای بهترین خدمات را برای شما میتواند ارائه دهند. کیفیت رنگ موها و مواد مورد استفاده ، جز بهترین برند ها میباشند. به طور کلی بهتر است موهایتان را خودتان دکلره نکنید. چرا که این کار کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. ممکن است موهایتان را بسوزانید و به آن آسیب بزنید. از طرفی هم چون نمی توانید پشت موهای خود را به خوبی ببینید، ممکن است برخی قسمت های مو را رنگ نکنید. در نتیجه نمی توانید از دکلره موهای خود رضایت کافی داشته باشید.  
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران