درخواست رحم اجاره ای فوری در اصفهان ❤️ | شماره تماس اهدا کننده تخمک

درخواست رحم اجاره ای فوری در اصفهان ❤️ | شماره تماس اهدا کننده تخمک

اصفهان ، اصفهان
درباره ما

درخواست رحم اجاره ای فوری در اصفهان | شماره تماس اهدا کننده تخمک اصفهان | رحم اجاره ای اصفهان | اهدای تخمک اصفهان | شماره تماس رحم اجاره ای اصفهان قیمت رحم اجاره ای اصفهان | قیمت اهدای تخمک اصفهان | درخواست تخمک فوری در اصفهان

رحم اجاره ای در اصفهان یکی از روش‌های درمان باروری است که در آن، رحم یک زن جوان به عنوان کمک به زنی که ناتوانی در باروری دارد، اجاره می‌شود. این فرایند اغلب برای زوج‌هایی که مشکلات باروری دارند یا برای زنانی که به دلیل بیماری‌هایی نمی‌توانند خود رحم باشند، انجام می‌شود.

در ایران نیز، این روش درمانی نسبتاً جدیدی است و برای زوج‌هایی که به دنبال فرزند هستند ولی نتوانسته‌اند به صورت طبیعی بچه داشته باشند، به عنوان یک گزینه مهم در نظر گرفته می‌شود.

در اصفهان نیز، چندین مرکز درمانی و بیمارستان وجود دارد که به اجاره رحم می‌پردازند. برای اجاره رحم، ابتدا زوج‌هایی که به دنبال این روش درمانی هستند، باید به یک مرکز پزشکی مراجعه کنند و از طریق یک سری آزمایشات و مشاوره با پزشکان متخصص، سلامتی و سالم بودن رحم‌های اجاره‌دهنده را بررسی کنند.

پس از بررسی مواردی مانند سن، نژاد و خصوصیات بدنی، رحم‌های اجاره‌دهنده با استفاده از فناوری‌های پزشکی جمع‌آوری، تجمیع و در نهایت نگهداری می‌شوند. سپس، پس از انتخاب زوج، رحم اجاره‌ای به داخل رحم زن دیگری که مشکلی در تولید رحم دارد، منتقل می‌شود.

بعد از انجام فرایند انتقال رحم، زن مربوطه باید به مدت چند هفته استراحت کند تا احتمال بارداری بیشتر شود. هر چند که این فرایند با مخاطراتی همراه است، اما با استفاده از فناوری‌های پزشکی پیشرفته، می‌توان به طور موثر از این روش برای درمان ناتوانی باروری استفاده کرد

سال 1403 افزایش تعرفه قیمت در زمینه اهدای تخمک و دریافت تخمک داریم برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  • در صورتی که تماس گرفتید پشت خط ماندید درخواست خود را پیامک کنید در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته خواهد شد

شماره تماس اهدا کننده تخمک اصفهان

راه های ارتباطی با ما

شماره تلفن رحم اجاره ای اصفهان

09352400626

شماره تماس  اهدا کننده تخمک اصفهان

09936809589

شماره تماس اهدا کنندگان تخمک

09352400626

درخواست رحم اجاره ای فوری اصفهان

09936809589
افراد تا سنین 35 سال میتوانند اهدا کننده تخمک باشند لطفا برای هماهنگی با شماره های درج شده تماس بگیرید

شماره تماس اهداکننده تخمک

شماره های فروش تخمک

از روزی که فهمیدند بچه‌دار نمی‌شوند از همه پنهان کردند. اوایل نمی‌دانستند مطرح کردن مشکل‌شان چقدر می‌تواند کمک‌های مادی و معنوی خانواده‌های‌شان را به دنبال داشته باشد. برای همین موضوع نیازمند تخمک اهدایی فوری هستند، هرکس با توجه به موارد ذکر شده در مقاله شرایط اهدای تخمک را دارد در کوتاه ترین زمان ممکن تماس بگیرید، ما به دنبال افرادی هستیم که بصورت فوری تخمک خود را با بهترین شرایط ممکن اهدا کنند

رحم اجاره ی تهران

 

اهدای تخمک و رحم جایگزین در اصفهان توسط مجموعه امین به زوجان نابارور عزیز و رحم جایگزین برای کمک به باردار شدن.

اهدای تخمک یک روش درمانی برای باروری زنانی است که تخمک هایشان به دلیل عواملی مانند کهولت سن برای بارور شدن کافی نیست. در این روش تخمک گرفته شده از شخص ثالث با اسپرم مرد در آزمایشگاه تلقیح می شود و جنین حاصل به رحم زن منتقل می شود (این روش درمان ناباروری با IVF است).

چه کسانی از روش درمانی تخمک اهدایی استفاده می کنند؟

روش اهدای تخمک جایگزینی برای زنان با کیفیت تخمک ضعیف است. همچنین می توان از این روش در مواردی استفاده کرد که ممکن است یک بیماری ژنتیکی از مادر به جنین منتقل شود. گاهی اوقات، یک روش آزمایشگاهی مانند PGD نمی تواند اختلالات ژنتیکی را درمان و شناسایی کند.
اگر می خواهید در مورد تشخیص ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGD) یا غربالگری جنین بیشتر بدانید، این مقاله را مطالعه کنید.

رحم اجاره ای کرج

نیازمند رحم اجاره ای فوری اصفهان

  • شماره تماس مشاوره  09352400626
  • پاسخگویی شبانه روزی 24 ساعته
  • 40 میلیون تومان وام بدون بهره برای گیرندگان رحم اجاره و تخمک
  • اهدا کننده های تخمک و دریافت کننده های تخمک در بازده زمانی 7 الی 10 روز میتوانند به اهداف مورد نظر برسند
  • لطفا برای حضور در مرکز از قبل هماهنگ بفرمایید تا با برنامه ریزی درست آزمایشات انجام شده و کار شما با سرعت بیشتری پیگری شود
در صورتی که تماس گرفتید پشت خط ماندید درخواست خود را پیامک کنید در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته خواهد شد

متقاضی از تمام شهرها پذیرفته میشود

برای دیدن بانک شماره تماس اهدا کننده تخمک، بانک شماره تماس رحم اجاره ای در تهران  کلیک کنید

شرایط اهدای رحم اجاره در اصفهان

زیر 30 سال
دارای فرزند
حداقل یک زایمان موفق
در صورت متاهل بودن اجازه همسر نیازه

دریافت تخمک در اصفهان | شماره تماس اهدا کننده تخمک اصفهان

دریافت تخمک یکی از روش‌های درمانی برای زوج‌هایی است که به دلایل مختلف از باروری برخوردار نیستند. در این روش، تخمک از یک زن دیگر به رحم زن بیمار منتقل می‌شود. اگر شما به دنبال دریافت تخمک هستید، می‌توانید با کلینیک‌ تخصصی رایان در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

در ابتدا، باید از طریق آزمایشات و بررسی‌های پزشکی، از توانایی شما برای دریافت تخمک اطمینان حاصل شود. پس از آن، به صورت کاملا محرمانه، یک متخصص از شما پرسش‌هایی در مورد تاریخچه پزشکی، عادات غذایی، سابقه بارداری و مسائل دیگر خواهد پرسید. در نهایت، با توجه به نتیجه‌ی آزمایش‌ها و بررسی‌های انجام شده، تصمیم برای دریافت تخمک یا عدم دریافت آن اتخاذ خواهد شد.

اگر تصمیم برای دریافت تخمک اتخاذ شود، یک زن دیگر در حالتی که توسط پزشک برای این منظور انتخاب شده است، تحت تزریق هورمون‌هایی قرار می‌گیرد که تخمک‌های او برای جمع‌آوری آماده شوند. پس از جمع‌آوری تخمک‌ها، آن‌ها به رحم شما منتقل می‌شوند. پس از انجام این روش، شما می‌توانید به‌صورت معمولی باردار شوید و فرزند خود را به دنیا بیاورید

زیر 33 سال
دارای فرزند
در صورت متاهل بودن اجازه همسر نیازه
در دوران شیردهی نمیتوانید اهدای تخمک را انجام دهید
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09352400626 ، 09936809589
  • نشانی: اصفهان ، اصفهان
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
اصفهان ، اصفهان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران