اپیلاسیون در شاهین شهر | سالن زیبایی نگــــار

اپیلاسیون در شاهین شهر | سالن زیبایی نگــــار

اصفهان
درباره ما

اپیلاسیون در شاهین شهر

اپیلاسیون کردن نوعی روش نیمه دائمی برای از بین بردن موهای زائد است که اثر آن چهار تا شش هفته طول می‌ کشد. امروزه از متریال مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در این فرآیند، از محصولی مانند موم استفاده می ‌شود تا کل فولیکول مو را از ریشه خارج کند. پس از اپیلاسیون، حدودا تا یک ماه پوست صاف است و بعد از آن موها نرم و به صورت پراکنده رشد می‌ کنند

همیشه اهميت سلامت بیشتر از زیبایی بوده و این سلامتی قطعا؛ با خود زیبایی به همراه داره.
زمانیکه شما موهایی دمج و خشک و خشن، پوستی دهیدراته و آسیب دیده داشته باشید، مجبورید زمان و هزینه زیادی برای ایجاد زیبایی و لطافت پوست و مو خودتون صرف کنید.
که این زیبایی نه تنها پایدار و ماندگار نیست، بلکه به مو و پوست شما آسیب بیشتری وارد می‌کند.
تمام تلاش ما در  سالن زیبایی و آرایشی نگار با 8 سال سابقه در شاهین شهر با قیمت مناسب برای شما عزیزان به ارمغان آوردن زیبایی و درخشندگی شما، با حفظ سلامت پوست و موی شما عزیزان است.
ما با ارائه خدمات درمانی و مواد درجه یک، سلامتی و زیبایی شما را تضمین خواهیم کرد و در مسیر دیدن لبخند رضایت شما، گام برمی‌داریم.
پیشاپیش از اعتماد و همراهی شما سپاس گذاریم.

با مدیریت خانم :‌ داروئیان

خدمات دیگر سالن زیبایی و آرایشی نگار

کوتاهی مو

میکاپ
کاشت ناخن
شینیون مو
رنگ مو
اصلاح ابرو

آدرس : شاهین شهر.خیابان عطار.فرعی ۲شرقی پلاک۴۰      ارتباط با ما : 09302777099

پیج اینستاگرام ما  mehrnaz.beauty_salon

 

اپیلاسیون در شاهین شهر

انواع موم اپیلاسیون

حال که می‌دانید اپیلاسیون یعنی چه، بهتر است به سراغ مواد و روش‌های آن برویم. آیا می‌دانید موم اپیلاسیون چیست؟ اگر بخواهیم انواع موم اپیلاسیون را دسته بندی کنیم می‌توانیم آن را به دو دسته کلی تقسیم کنیم: موم موقت و موم دائم. نام گذاری این دو روش براساس مدت زمان بر جای ماندن اثر آن است که در ادامه آن را توضیح داده‌ایم.

موم موقت

موم موقت اپیلاسیون در واقع به طور کامل عملیات از بین بردن مو زائد را انجام می‌دهد. اما تنها تفاوت آن با موم دائم که در ادامه توضیح می‌دهیم مدت زمان تاثیر آن است. مدت زمان تاثیر موم موقت، ۳ تا ۴ هفته است.

حتما از خود می‌پرسید که چرا از مومی با مدت اثر کمتر باید استفاده شود؟! اما در توضیحات موم دائم دلیل آن را برایتان توضیح داده‌ایم.

موم دائم

اجازه ندهید نام این موم شما را به اشتباه بیندازد. اثر این موم دائمی نیست بلکه به کمی از موم موقت بیشتر است.

موم دائم به دلیل متریال موثرتر و قوی‌تر باعث می‌شود که فولیکول‌های مو از عمق بیشتری کنده شوند. در این حالت است که مدت اثر اپیلاسیون با این موم بیشتر از موم موقت است. مدت زمانی که تاثیر موم دائم را به همراه دارید، حدودا ۴ تا ۶ هفته می‌باشد.

شاید فکر کنید با وجود موم دائم چرا باید از موم موقت استفاده نمود؟ دلیل این اتفاق حساسیت است. پوست بعضی افراد به قدرت کندن مو توسط موم دائم حساس هستند. به همین دلیل بهتر است این افراد از موم موقت که قدرت کمتری دارد استفاده کنند.

اگر بخواهیم موم ها را بر اساس نوع متریال و روش استفاده شده در آن‌ها نام گذاری کنیم باید به سه دسته موم نرم، موم سخت و صمغ عربی اشاره کنیم.

 

انواع روش اپیلاسیون و مراحل

امروزه با افزایش طرفداران این شیوه از بین بردن موهای زائد، روش‌های متنوعی تعریف می‌شوند. اما اپیلاسیون چگونه انجام میشود؟ به طور کلی این عملیات به سه روش انجام می‌شود که موم‌های استفاده شده در آن نیز با نام روش شناخته می‌شود. این روش‌ها شامل سرد، گرم و کارتریج است.

قبل از بررسی روش‌ها باید بدانید که پد اپیلاسیون چیست؟ پد نوعی پارچه است که با استفاده از آن می‌توانید مواد را از روی پوست بردارید. برای این کار نیز ابتدا باید مواد را روی ناحیه مورد نظر بمالید. سپس پد را روی آن قرار داده و در خلاف جهت رویش موها آن را جدا کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09302777099 ، 09302777099
  • نشانی: اصفهان
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8الی20
اصفهان

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران