طراحی سازه با سقف وافل در تهران

طراحی سازه با سقف وافل در تهران

تهران
درباره ما

طراحی سازه با سقف وافل در تهران

شرح خدمات:
مشاوره و طراحی سازه با سقف وافل، اجرای سقف وافل، فروش قالب وافل، خرید قالب وافل

توضیحات:
سقف وافل یکی از انواع دال های مجوف می باشد که امروزه در میان پیمانکاران و معماران طرفداران زیادی پیدا کرده استو قابلیت استفاده در سازه های بتنی و سازه های فولادی را دارد. اجرای سقف وافل مشابه و حتی ساده تر از اجرای سقف تیرچه بلوک و یا سایر دال های مجوف است. سقف وافل یک طرفه و سقف وافل دوطرفه دو نوع مختلف سقف وافل می باشند که تفاوت در نوع قالب و نحوه انتقال بار، منجر به این نام گذاری شده است. برخی از ویژگی های سقف وافل را می توان به صورت زیر بیان کرد:

• امکان اجرا در دهانه های بلند (تا 20 متر)
• مصرق میلگرد و بتن کتر نسبت به سایر سیستم های سقف و اقتصادی بودن
• قالب وافل به صورت غیر ماندگار بوده و قابلیت استفاده در چندین سقف و پروژه را دارد.
• نمای سقف وافل نمایی زیبا بوده و می توان با نور پردازی مناسب در محل قالب ها در نمای زیرین سقف منظره ای زیبا ایجاد نمود.
• امکان عبور تاسیسات از داخل سقف وافل
قالب وافل اولین نیاز در اجرای پروژه های با سقف وافل می باشد. به منظور تامین قالب می توان قالب های وافل نو و یا دست دوم خریداری کرده و یا قالب های وافل را اجاره کنید. شرکت فنی و مهندسی زاگرس بنا مانا با داشتن سال ها سابقه درخشان در زمینه تامین قالب، طراحی و اجرای سقف وافل توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت زاگرس بنا تماس گرفته و پس از ارسال نقشه و بررسی فنی آن توسط همکاران ما مشاوره رایگان مختص به پروژه خود را دریافت نمایید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های اجرا شده ، قالب های تولیدی این شرکت را از نزدیک و در پروژه های واقعی ببینید تا از کیفیت قالب ها اطمینان حاصل فرمایید.
آدرس وبلاگ:
شماره های تماس:

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران