فروشگان آنلاین و اینترنتی مجموعه فرهنگی و کتابفروشی چشمه دلشدگان مشهد

فروشگان آنلاین و اینترنتی مجموعه فرهنگی و کتابفروشی چشمه دلشدگان مشهد

خراسان رضوی
درباره ما

فروشگاه اینترنتی چشمه دلشدگان

مجموعه ی فرهنگیِ دلشدگان واقع در شهر مشهد که مدتی است به جمع فروشگاه های شعب کشوریِ نشرچشمه پیوسته، پس از مدت ها فقدان حضور یک کل منسجم، در شهر مشهد کتابخوان های غرب شهر را به کتابخوان های شرق مشهد پیوند زده است .

خرید اینترنتی آسان کتاب ، لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و هنری

با خرید اینترنتی و آنلاین کتاب ، لوازم التحریر و محصولات فرهنگی و هنری  با بالاترین سرعت و کیفیت ارسال ، از یکی از بزرگترین کتابفروشی های مشهد ، تجربه خوبی را برای خود و خانواده مهیا می نماید.

کتابفروشی این این مجموعه دارای شعبه های متعدد کتاب فروشی در سراسر کشور بوده که دارای وبسایت ساده همراه با بسته های تشویقی امکان خرید اینترنتی کتاب ، لوازم التحریر و محصولات فرهنگی را برای شما فراهم می نماید.

تنوع گسترده در زمینه عرضه کتاب

امکان خرید اینترنتی کتاب برای کتاب کودک و نوجوان و کتاب بزرگسال با قابلیت ارسال به سراسر کشور و نیز ارسال سریع و فوری کتاب به محدوده شهر مشهد و نیز سراسر ایران دارای کاملترین مجموعه کتاب نشرچشمه ، کتاب زبان اصلی و کتاب کودک و نوجوان در شهر مشهد می باشد.

سایت کتابفروشی دلشدگان مشهد با قابلیت پشتیبانی و ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز از طریق صفحه ایستاگرام در دسترس عموم می باشد.
ساده ترین خرید اینترنتی کتاب را از یکی از بهترین کتابفروشی ها و بزرگترین کتاب فروشی های مشهد تجربه کنید
شما می توانید به عناوین کتابهای بهترین ناشرین کشور از طریق وب سایت دلشدگان دسترسی داشته باشید .
ناشرین برتر کشور از قبیل نشرچشمه ، نشر ثالث ، نشر نیلوفر ، ققنوس ، مروارید ، ، سایان ، علمی و هرهنگی ، امیرکبیر ، آگه ، آموت ، آموخته ، مون ، نگاه ، نیماژ، نون ، نوین ، اطراف ،بیدگل ، پارسه ، پیکان ، جامی و …در حوزه کتاب بزرگسال و در حوزه کتاب کودک ناشرین برتر مانند نشر هوپا ، پرتقال ، افق یا فندق ، مهرسا ، ذکر ، سایه گستر ، فاطمی ، قدیانی ، میچکا و ….
با استفاده از وبسایت دلشدگان امکان دسترسی به ارزانترین کتاب ها و هچنین پرمخاطب ترین و پرفروش ترین کتابها ، دسترسی راحت و آسان داشته باشید

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09366994398 ، 05138680808
  • ایمیل: cheshmeh.delshodegan@gmail.com
  • نشانی: خراسان رضوی
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 الی 22
خراسان رضوی

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران