فروش آسانسور در مشهد | فروش چکی و شرایطی

فروش آسانسور در مشهد | فروش چکی و شرایطی

خراسان رضوی ، مشهد
درباره ما

فروش آسانسور مشهد | فروش چکی آسانسور مشهد | فروش شرایطی آسانسور مشهد | فروش آسانسور هیدرولیک مشهد

این روزها با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت ساختمان ها و ابر سازه ها ، آسانسور به اصلی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما انسان ها تبدیل شده است اما علاوه بر استفاده از متریال خوب در یک آسانسور نوع نصب و اجرای آن بسیار مهم می باشد. شرکت آسانسور مشهد با چند دهه سابقه کار در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در زمینه فروش آسانسور در مشهد و تعمیر آن پیشرو بوده و همیشه بهترین کیفیت کار را ارایه می دهد.

برای فروش و خرید آسانسور جدای از هزینه مالی برند قطعات مهمترین فاکتور میباشد زیرا موتور آسانسور و اجزای دیگر و به عنوان مثال ریل آسانسور و تابلو فرمان و دیگر اقلام باید به بهترین شکل ممکن با هم به اصطلاح مچ باشند تا بیشترین کارایی را از آن بهرهمند شوید برند قطعات خود میتواند باعث نوسان رنج قیمت آسانسور شما شود و قیمت دلخواه شما براورد شود برای اطلاع از جدید ترین قیمت آسانسور و قطعات آسانسور میتوانید با بخش فروش ما تماس بگیرید و لیست قیمت خود را دریافت کنید.

جدیدترین قیمت آسانسور مشهد  و فروش آسانسور مشهد

با توجه به بازار ، قیمت اسانسور برای فروش آسانسور ، روزانه در حال تغییر میباشد. و این گارانتی و تضمین را به شما میدهیم که کمترین قیمت آسانسور و قطعات آسانسور با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بود محصول را به شما ارائه میدهیم میتوانید برای اطلاع از قیمت روز آسانسور با 09361315308 تماس بگیرید.  

انتخاب سرعت آسانسور

مهمترین نکته در انتخاب سرعت برای خرید آسانسور مقدار ترافیک مجموعه میباشد به عنوان مثال ترافیک یک پاساژ بیشتر از یک واحد مسکونی میباشد پس سرعت آسانسوری که انتخاب میکنید و سفارش میدهید برای یک پاساژ باید بیشتر از واحد مسکونی باشد که البته نکات و الگوریتم هایی برای این موضوع وجود دارد این الگوریتم بر اساس ارتفاع سازه و طول مسیر حرکت میباشد هرچه سازه بلند تر سرعت آسانسور باید بیشتر باشد.

  • تا 8 طبقه یا تا 23متر طول مسیرحرکت سرعت آسانسور برابر 0.63 متر بر ثانیه
  • از 9 تا 12 طبقه یا تا 36.5 متر طول مسیرحرکت سرعت آسانسور برابر  1 متر بر ثانیه
  • از 13 تا 20 طبقه یا تا 36 متر طول مسیرحرکت سرعت آسانسور برابر 1.6 متر بر ثانیه
  • از 21 تا 25 طبقه یا تا 36.5 متر طول مسیرحرکت سرعت آسانسور برابر 2 متر بر ثانیه
  • از 26 تا 30 طبقه یا تا 36.5 متر طول مسیرحرکت سرعت آسانسور برابر 2.5 متر بر ثانیه

ویژگی های تیم فروش آسانسور

  • نماینده شرکت های مطرح اروپایی
  • دارای پروانه طراحی و مونتاژ
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • امکان پرداخت نقد و اقساط فاکتور

بهترین شرکت فروش آسانسور در مشهد

شرکت آسانسور مشهد با استفاده از به روزترین تکنولوژی و فنون دنیا و با بکارگیری قطعات با کیفیت و درجه یک و با کمک گیری از افراد فنی در این زمینه توانسته است انواع آسانسورهای ( کششی ، هیدرولیکی ، گیرلس ، روملس و … ) را نسبت به نیاز و درخواست مشتری طراحی، نصب و راه اندازی کند. مهندسین مجرب این شرکت آسانسور در مشهد بر اساس بالاترین استاندارها و مجوز ها ، تمامی مراحل فروش آسانسور در مشهد را بر عهده دارند.

این مجموعه دارای پروانه طراحی و مونتاژ ، نصب و تعمیر آسانسور و بالابر برقی از وزرات صنعت، معدن و تجارت و گواهی عضویت از اتحادیه و سندکیای آسانسور و پله برقی استان مشهد مي باشد. اين شركت عرضه كننده انواع آسانسورهای مسافربر، باربر، خودروبر با ظرفیت های مختلف و متنوع و با کیفیت می باشد.

خدمات پس از فروش

كليه آسانسورهاي اين شركت داراي 12 ماه ضمانت قطعات و لوازم مي باشد  و همچنين تا مدت 10 سال پس از نصب تضمين تامين قطعات را نيز بعهده ميگيرد و در صورت بروز اشكال و نقص در عرض كمتر از دوازده ساعت توسط تكنسينهاي مجرب رفع ميگردد. اين شركت مفتخر است جهت رفاه و آرامش مشتريان خدمات به آنها ارائه و در صورت بروز هر گونه عيب و نقص تكنسينهاي توانمند شركت در اسرع وقت نسبت به رفع عيب آن اقدام نماید.

كليه امكانات آسانسور مطابق با طراحي بين المللي و با استفاده از قطعات مرغوب مورد تائيد استاندارد تهيه و از نظر زيبائي و دوام با برترين تكنولوژي مهندسي طراحي ، آماده شده و براي شما خريدار محترم اعمال شيوه و اجرا مي گردد.

قیمت فروش آسانسور شرکت مشهد چگونه محاسبه می شود؟

آسانسور از صد ها قطعه تشکیل شده که هر کدام انواع و اقسامی دارند، و طبیعتا قیمتهای متفاوتی هم باید برای آنها پرداخت، اما در کل، تعداد نفرات آسانسور، نصب درایو، نصب بلک اوت، نوع موتور، و تعداد ایستگاه ها (یا تعداد توقفها) در قیمت آسانسور تعیین کننده هستند. مثلا قیمت آسانسور 8 نفره، بسیار بیشتر از قیمت آسانسور 4 نفره است، زیرا اصول طراحی و ساخت متفاوتی هم دارد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
خراسان رضوی ، مشهد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران