فروش قطعات آسانسور در رشت | آسانسور گلرخ

فروش قطعات آسانسور در رشت | آسانسور گلرخ

گیلان ، رشت
درباره ما

لوازم و قطعات آسانسور در رشت | قطعات آسانسور در رشت | فروش قطعات آسانسور در رشت | قطعات آسانسور در استان گیلان | فروش عمده قطعات آسانسور در گیلان | قیمت قطعات آسانسور رشت

برای انتقال آسان‌تر انسان و اشیا، آسانسور یکی از کاربردی‌ترین و منحصر به فردترین تجهیزات است؛ انواع آسانسور از مکانیزم پیچیده و جالبی برخوردار هستند و هر کدام از آنها قطعات داخلی بسیار زیادی دارند.

اگر قطعات آسانسور از کیفیت و سلامت بالایی برخوردار باشند، می‌توانند حرکتی آسان و امن برای افراد ایجاد کنند. امروزه شاهد گسترش فروش قطعات آسانسور رشت هستیم و شما می‌توانید هنگامی که آسانسور ساختمان با مشکل روبه‌رو شد هرچه سریع‌تر، قطعه نو و سالم را جایگزین آن کرده و از ایجاد خطرات مالی و جانی جلوگیری کنید.

به مدیریت: مهندس حجت گلرخ

قیمت انواع قطعات آسانسور در رشت

در کنار اهمیت فراوان کیفیت و کارکرد قطعات آسانسور ، نرخ و هزینه خرید آن‌ها نیز بسیار مهم و قابل توجه است. بهتر است بدانید قیمت این قطعات بسته به نوع، ابعاد، کیفیت، کشور سازنده، نوسانات بازار و تعداد خرید می‌تواند متغیر باشد. اگر قیمت این تجهیزات برای شما اولویت دارد بهتر است در ابتدا در مورد قیمت خرید و نوع پرداخت با فروشنده صحبت کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، خرید خود را نهایی کنید.

برای صرفه‌جویی در وقت یا هزینه‌های باربری، بسیاری از افراد تمایل دارند قطعات اسانسور را به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش دهند، این کار مزایای ویژه‌ای دارد، به طوری که شما می‌توانید در ابتدا با کارشناسان فروش صحبت کرده و در نهایت سفارش خود را با آن‌ها در میان بگذارید. در اکثر مواقع هر چقدر میزان کیفیت و کارکرد انواع قطعات آسانسور بیشتر باشد شما باید هزینه بالاتری برای آنها پرداخت کنید. همچنین محصولات خارجی به دلیل داشتن کیفیت بالاتر و هزینه‌های گمرک، قیمت بیشتری نسبت به قطعات و تجهیزات ایرانی دارند.

نکات خرید قطعات آسانسور رشت

یک سری نکات مهم در مورد خرید قطعات آسانسور رشت وجود دارد که اگر آنها را به خوبی در نظر داشته باشید، هنگام تهیه این تجهیزات می‌توانید بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن را خریداری کرده و با خیال راحت آنها را نصب کنید؛ این نکات عبارت است از:

در ابتدا باید از اصل بودن قطعات آسانسور مطمئن شوید، به این منظور بهتر است قطعات مورد نیاز خود را از یک فروشنده شناخته شده و معتبر خریداری کرده و هولوگرام یا مهر تایید اصالت حک شده روی آن را در نظر بگیرید.

هنگام خرید مطمئن شوید قطعاتی که خریداری می‌کنید با برند و نوع آسانسور شما مناسب است، برای این کار می‌توانید قبل از خرید با فروشنده صحبت کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

تمامی قطعات آسانسوری که قصد خرید آنها را دارید باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، داشتن گارانتی یکی از موضوعات مهم و اصلی هنگام خرید قطعات و تجهیزات برای این وسیله است، زیرا در صورت معیوب یا خراب بودن شما می‌توانید بدون نگرانی آن را تعمیر یا تعویض کنید.

پس از اینکه قطعه مورد نظر به دست شما رسید، تمامی قسمت‌های آن را نگاه کنید و از نداشتن نقص یا هرگونه مشکل در آن مطمئن شوید. شما باید تمامی قطعات حتی پیچ و مهره‌ها یا کوچک‌ترین وسایلی که خریداری می‌کنید را بررسی نمایید و مطمئن شوید بدنه آن کاملاً سالم و بدون نقص است.

هنگام خرید یا پس از خرید قطعات آسانسور توجه داشته باشید درب تمامی قطعات باید کاملاً پلمپ و بسته‌بندی باشد زیرا باز بودن درب آنها ممکن است نشان از کارکرده یا دست دوم بودن این قطعات داشته باشد و نصب آن روی آسانسور ممکن است سبب ایجاد خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیر جانی شود؛ پس در کنار کیفیت قطعات وسالم بودن بدنه، آکبند بودن درب جعبه نیز از نکات مهم خرید به حساب می‌آید.

برندهای معتبر قطعات آسانسور رشت

برای افزایش ایمنی آسانسور و استفاده راحت‌تر و طولانی‌تر، شما باید اقدام به خرید برندهای معتبر قطعات آسانسور رشت کنید؛ در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی یا کیفیت مخصوص به خود را داشته و شما باید پس از در نظر گرفتن قیمت یا خصوصیات هر کدام، نوع مناسب و مرغوب مرغوب را خریداری کنید. از بهترین برندهای تولید کننده قطعات آسانسور می‌توانیم به:

  • جنوا
  • پیکو
  • تورینو
  • داتیس
  • لاک استار
  • لیون
  • سپهر پارس
  • پاویا

اشاره کنیم. البته غیر از موارد ذکر شده برندهای معتبر دیگری نیز در بازار وجود دارند که شما پس از تحقیق و پرس و جو می‌توانید بر اساس نوع آسانسور و بودجه خود، آنها را خریداری کنید؛ ولی بهتر است همیشه کیفیت و کارکرد قطعات آسانسور را در اولویت قرار دهید تا مشکلی برای شما یا دیگر افراد ایجاد نشود.

تعمیر قطعات آسانسور رشت

موضوع مهمی که در مورد تعمیر قطعات آسانسور رشت باید آن را در نظر داشته باشید این است که تمامی قطعات خراب شده را به یک فرد با تجربه و ماهر بسپارید تا آن را تعمیر کند. هیچگاه از افراد بی‌تجربه که کار تخصصی آنها تعمیر آسانسور نیست، نخواهید برای رفع عیوب یا خرابی سانسور شما مراجعه کنند، زیرا این کار می‌تواند عواقب جبران ناپذیر و خطرناکی به وجود بیاورد.

علاوه بر این، پس از اینکه مشاهده کردید در کارکرد آسانسور اختلالی به وجود آمده است باید هرچه سریعتر برای بررسی و یا تعمیر آن از یک تعمیرکار خبره و ماهر کمک بگیرید. در نظر داشته باشید گاهی مواقع عدم اهمیت به خرابی آسانسور ممکن است مشکلات مختلفی به وجود بیاورد؛ علاوه بر این، روی کارکرد قطعات دیگر نیز تاثیر گذاشته و سبب خراب شدن یا از کار افتادن آنها می‌گردد به همین دلیل پس از مشاهده اشکالات و ایرادات مختلف در آسانسور بهتر است تعمیر آن را در اولویت قرار دهید.

سخن پایانی

آسانسور یکی از کارآمدترین تجهیزات ساختمان‌های چند طبقه است که سبب رفت و آمد راحت‌تر بین طبقات و جابجایی آسان‌تر وسایل و لوازم مختلف می‌شود؛ این وسیله برای کارکرد بهتر به قطعات درجه یک و ممتاز احتیاج دارد. توجه داشته باشید شما باید برای تعویض قطعات آسانسور همیشه بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر متوجه اشکال در کارکرد یا هرگونه مشکل در سرعت و دکمه‌های آسانسور شدید، باید سریعا با یک تعمیرکار صحبت کرده و از او بخواهید جهت بررسی بیشتر و یا تعمیر قطعات خراب شده اقدام کند تا بتوان پس از تعمیر نیز، با خیال راحت و بدون نگرانی از آسانسور استفاده کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09128930557 ، 01333564052
  • نشانی: گیلان ، رشت
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت

نظرات کاربران