فر کردن مو قم | فر مو شش ماهه | فر مو دائم | بانـــو فــراهانی

فر کردن مو قم | فر مو شش ماهه | فر مو دائم | بانـــو فــراهانی

قم ، خ ۴۵ متری صدوق ، خ۲۰ متری فجر ، قبل چهارراه لقمان پ۱۰۷
درباره ما

فر کردن مو قم | فر مو شش ماهه قم | فر مو دائم قم | قیمت فر مو شش ماهه قم

اولین مرکز تخصصی فر مو در استان قم با مجوز رسمی

فر دائم مو به صورت تخصصی از خدمات ما در تنها مرکز تخصصی فر مو در قم ، مرکز تخصصی بانو فراهانی است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از دید بسیاری، خانم‌هایی با موهای فر بسیار جذاب‌تر از خانم‌هایی هستتند که موهایی صاف و بی‌حالت دارند! پس اگر می‌خواهید برای مدتی طولانی از داشتن موهایی فر و جذاب لذت ببرید، باید به دنبال راهی مطمئن برای این کار باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فر دائم مو فکر کنید!

از طرفی بسیاری از خانم‌ها ایجاد تغییر و تنوع در ظاهر خود را می‌پسندند و از همین‌رو هر چند وقت یک بار در ظاهر خود تنوعی به وجود می‌آورند. یکی از کارهایی که سبب تغییر در چهره می‌شود فر کردن موهاست که این روزها رواج زیادی یافته است.

یک روش برای فر کردن مو، فر دائم است که به فر شش ماهه معروف است. لازم بذکر است نوع و شرایط موها برای فر دائم اهمیت زیادی دارد و به گونه‌ای که درست انجام نشود موهایتان آسیب می‌رسد و چون در  این روش با استفاده از مواد شیمیایی موها را فر می‌کنند این کار بهتر است در سالن زیبایی انجام شود. مرکز بانو فراهانی تنها مرکز تخصصی فر دائم مو در قم است. حال همراه ما باشید تا کمی بیشتر راجع به این سبک کلاسیک دهه هشتاد صحبت کنیم.

فر دائم مو چیست؟

برای داشتن مو فر باید به‌طور کلی آناتومی موهای شما تغییر کند. تغییری که با استفاده از حرارت و مواد شیمیایی مخصوص امکان‌پذیر است. موادی که با شکستن پیوند دی سولفید مو، باعث حالت گرفتن و فر شدن موهای شما خواهد شد. برای شروع مراحل انجام فر دائم مو ابتدا باید موها به خوبی شسته، خشک و شانه شود. سپس با ترتیبی خاص، موها به وسیله بیگودی‌های مخصوص فر پیچیده خواهد شد. باید بدانید درشتی و یا ریز بودن حلقه‌های فر را می‌توان با سایزهای مختلف بیگودی تنظیم کرد.

مرکز موی بانو فراهانی

اولین مرکز تخصصی فر مو در استان قم صافی و احیا مو با مواد گیاهی بدون بو و گاز بدون فرمالین کار با تمامی دستگاه های تراپی مو کاملا رایگان انجام میشود کوتاهی بعد از کراتین یا قبل از کار رایگان تمامی کار ها با ماندگاری بالا کاملا تضمیینی انجام میشود

خدمات ما

چنج فر مو
انواع فر مو دائم و موقت
احیای موهای فر
احیای موهای اسیب دیده
انواع روش های درمان مو و اسکالپ سر
قم، خ ۴۵ متری صدوق ، خ۲۰ متری فجر ، قبل چهارراه لقمان پ۱۰۷  | راه های ارتباطی ۰۹۱۸۹۸۸۸۱۰۸   |   ۰۹۱۸۵۷۹۲۱۸۶

شرایط اقساطی و نقد

فر مو قم فر مو قم

فر مو دائم با بهترین کیفیت در قم

پس از قرار دادن کامل بیگودی‌ها بر روی مو، نوبت به استفاده از ماده مخصوص فر است که باید تمامی قسمت‌های پیچیده شده مو به این ماده آغشته شود.

سپس با توجه به دستورالعمل مصرف، مدت زمان معینی صبر کرده تا ماده به خوبی اثر کند. در نهایت با باز کردن بیگودی‌ها، مو به وسیله محلول خنثی کننده کاملاً شسته خواهد شد.

به خاطر داشته باشید کار با مواد فر و حتی پیچیدن بیگودی‌ها نیاز به مهارت کافی و فرد متخصص در این زمینه را دارد.

در مرکز بانو فراهانی با تحقیق بسیار زیادی موفق شده‌ایم تا بیگودی‌های خود را بعه ثبت رسانیم و از مواد فر مخصوص مجموعه خودمان استفاده کنیم. این مواد و بیگودی‌ها همگی دارای مجوزهای لازم می‌باشند و از اختراعات ما در این مجموعه هستند.

فرمو قم فرمو قم

تخصصی‌ترین مرکز فر دائم در قم

با انجام فر دائم شما چیزی در حدود یک سال می‌توانید حالت موهای خود را به خوبی حفظ کنید. البته این زمان کاملاً بستگی به سرعت رشد موهای شما دارد. فراموش نکنید مواد مورد استفاده در پروسه فر کردن موها، موادی قوی است. از همین‌رو رسیدگی به موها و تقویت آن پس از انجام فر از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

با فر کردن موها شما می‌توانید تا حد زیادی موهای خود را پر‌پشت نشان دهید. علاوه بر این با داشتن موهای فر نیاز چندانی به صرف زمان برای شینیون و درست کردن موهای خود برای جشن‌ها و مهمانی‌ها نخواهید داشت.

قیمت فر دائم مو در قم  بر چه اساس تعیین می‌شود؟

از نکات مهم در تعیین قیمت فر مو می‌توان به مواردی مانند نوع و جنس موهای شما و قد مو اشاره نمود.

بانو فراهانی تخصصی‌ترین و اولین مرکز فر دائم در قم می‌باشد. بانو فراهانی با کسب بالاترین رتبه رضایت مشتری و با استفاده از بهترین برندها و کادری کاملا حرفه‌ای برای خدمات فر دائم همه روزه حتی ایام تعطیل (برای رفاه حال شما عزیزان شاغل) در خدمت شما بانوان زیبا می‌باشد.

برای اینکه فر کردن موها ایمن باشد، باید به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از وسایل مناسب: برای فر کردن موها باید از وسایل مناسب و کیفی استفاده کرد. مانند خمیر فر، محصولات نرم کننده مو، محصولات حرارتی و غیره. همچنین باید از وسایلی مانند دستکش، شال یا حوله برای پوشاندن پوست سر و گردن استفاده کرد.

انتخاب حرارت مناسب: برای فر کردن موها، حرارت بسیار مهم است. باید از دمای مناسب استفاده کرد. حرارت بیش از حد می‌تواند باعث آسیب رسیدن به موها و پوست سر شود.

فاصله مناسب: برای فر کردن موها، باید فاصله مناسبی بین موها و دستگاه فر قرار داد. فاصله کم می‌تواند باعث آسیب دیدن موها و پوست سر شود.

زمان مناسب: برای فر کردن موها، باید زمان مناسبی را انتخاب کرد. مثلاً اگر موهای شما خیلی خشک و شکننده هستند، بهتر است از فر کردن آن‌ها خودداری کنید.

رعایت بهداشت: برای انجام فر کردن موها باید به بهداشت دقت کنید. دستگاه فر و دست‌های شما باید تمیز باشد تا به پوست سر و موهای شما آسیب نرساند.

مراقبت بعد از فر کردن: بعد از فر کردن موها، باید به آن‌ها مراقبت کنید. می‌توانید از محصولات نرم کننده مو استفاده کنید و موهای خود را آرام و نرم کنید. همچنین بهتر است از فر کردن موهای خود در هوای خشک و سرد خودداری کنید.

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۸۹۸۸۸۱۰۸ ، ۰۹۱۸۵۷۹۲۱۸۶
  • نشانی: قم ، خ ۴۵ متری صدوق ، خ۲۰ متری فجر ، قبل چهارراه لقمان پ۱۰۷
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 20 شب
قم ، خ ۴۵ متری صدوق ، خ۲۰ متری فجر ، قبل چهارراه لقمان پ۱۰۷

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران