قالیشویی ارگ مشهد

قالیشویی ارگ مشهد

خراسان رضوی ، مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 7 پلاک 1/3 طبقه سوم
درباره ما

قالیشویی ارگ مشهد
قالیشویی قالیشویی ارگ مشهد با بهره گیری از نیروی متخصص و هم‌چنین دستگاه‌های پیشرفته انتخابی مناسب برای شما می‌باشد. این قالیشویی در مشهد، خدمات فرش، خشکشویی و قالیشویی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
خدمات قالیشویی با زمان بندی
قالیشویی ارگ مشهد به عنوان بهترین قالیشویی طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. نوین سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.
اگرچه خدمت اصلی ما همچنان قالیشویی است؛ اما مجـموعه متنوعی از خـدمات، از جمله ترمیـم و رفوی فـرش، لکه‌برداری از فرش و خشک‌شویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما، از جمله خدماتی است که به مشتریان خـود ارائــه می‌دهیـم.
کیفیت ارائه خدمات قالیشویی
دانش تخصـصی در حوزه قالی شویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته، در کنار تجربه بالای متخصصین ما، باعث شده خیال شما از کیفیت بالای خدمات راحت باشد.
قالیشویی مکانیزه و مدرن
قالیشویی ارگ مشهد مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه است و خدمات شستشو با دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه‌های مکانیزه و مدرن باعث افزایش سرعت و بهره‌وری شستشوی فرش و قالی شما می شود.

آدرس: مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 7 پلاک 1/3 طبقه سوم

شماره تماس: 05138410415   |   09929741425

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09929741425 ، 05138410415
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 7 پلاک 1/3 طبقه سوم
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
خراسان رضوی ، مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 7 پلاک 1/3 طبقه سوم

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران