مرکز ترمیم و پروتز مو شیراز | کلینیک هیرمو

مرکز ترمیم و پروتز مو شیراز | کلینیک هیرمو

فارس ، شیراز - شهرک والفجر - بلوار والفجر - بعد از خیابان احرار - نبش کوچه 19
درباره ما

پروتز مو در شیراز | ترمیم پروتز مو شیراز | بهترین کلینیک پروتز مو در شیراز | هزینه پروتز مو در شیراز

مرکز تخصصی پروتز مو در شیراز
مرکز پروتز مو هیرمو ، به عنوان یکی از بزرگترین کلینیک های تخصصی ترمیم و پروتز مو ، سال‌هاست که در زمینه واردات مستقیم پروتز مو و ملزومات آن در شیراز فعالیت می‌کند. هیرمو با در اختیار داشتن انبار کامل از برترین و بروزترین پروتزهای مردانه و زنانه ، همچنین انواع چسب‌های پروتز مو اورجینال ، مفتخر است که انتظارات حرفه‌ای شمارا در زمینه ترمیم مو در شیراز و کل کشور را برآورده سازد. همچنین ، با سال‌ها تجربه در این صنعت ، به عنوان کامل‌ترین مرجع آکادمی آموزشی ترمیم و پروتز مو ، تلاش می‌کند تا تجربیات خود را به عنوان منبعی کامل برای مصرف کنندگان ، آرایشگران و همکاران محترم در این صنعت در اختیار قرار دهد.
همچنین با تکیه بر اعتماد و اعتبار شما مصرف کنندگان و کاربران گرامی بزرگترین وبسایت تخصصی ترمیم و پروتز مو در ایران را راه اندازی کردیم تا بتوانیم بیش از پیش پاسخگوی نیاز ها و توقعات شما مصرف کنندگان گرامی باشیم . از این پس میتوانید در وبسایت تخصصی هیرمو انواع پروتز مو , ملزومات پروتز مو , لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم آرایشگاهی را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه فرمایید .

تیم پشتیبانی هیرمو ، متشکل از متخصصان و کارشناسان حرفه ای , باتجربه‌ترین و صبور در زمینه ترمیم مو ، با تمام توان خود در کمال آرامش و اشتیاق ، آماده اطلاع‌رسانی , مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد. تیم پشتیبانی هیرمو از چهار دپارتمان اصلی تشکیل شده و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب پاسخگوی شما کاربران گرامی خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کاری بیشتر وارد وبسایت هیرمو شوید hairmou.com

اولین مرکز ترمیم و پروتز مو شیراز | هیرمو
پروتز مو یک لایه بسیار نازک از جنس تور های نانو است که موهای طبیعی انسان به وسیله گره های خیلی ریز روی این تور های مشبک و نانویی نصب شده و به وسیله چسب های گیاهی و بیولوژیکی مخصوصی بر روی سر شما نصب میشود❌ پروتز مو کاملا محکم و مستحکم است و به هیچ عنوان با کشیده شدن کنده نمیشود❌ پروتز مو در یک جلسه دو ساعته بر روی سر شما نصب میشود و بلافاصله بعد از نصب میتوانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید ❌پروتز مو هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند و با پروتز مو به راحتی میتوانید استحمام کنید ، استخر و سونا جکوزی بروید ، ورزش کنید و به تمام فعالیت های روزمره خود مثل قبل ادامه دهید. ❌قسمت وسط پروتز از تور های مشبک نانویی تشکیل شده است که به همین دلیل آب ، هوا و حتی نور خورشید به پوست سر شما میرسد و هیچگونه مشکل بهداشتی برای شما به وجود نخواهد آورد ❌ از لحاظ شرعی غسل و وضو هیچ مشکلی ندارد و به راحتی میتوانید به وظائف شرعی خود ادامه دهید ❌ عمر پروتز بین۲تا۳سال است . ماهی یکبار باید تعویض چسب انجام بشود که طبق آموزش هایی که در اختیارتان قرار میدهیم خودتان در منزل و در عرض پنج دقیقه میتوانید تعویض چسب را انجام دهید.

پروتز مو با خط رویش کاملا طبیعی، روشی قطعی و دایمی برای کم مویی با موی طبیعی انسان

مزایای ترمیم مو به روش پروتز مو در شیراز | مرکز پروتز مو هیرمو

مشاوره و راهنمایی: یک کلینیک پروتز مو خوب باید به مشتریان خود مشاوره و راهنمایی دقیق در مورد نوع پروتز مو مناسب، نحوه نگهداری و مراقبت از آن، و نکاتی برای انتخاب بهترین طرح و رنگ مو های پروتزی ارائه دهد.

خدمات پس از فروش: یک کلینیک پروتز مو خوب باید پس از فروش، خدمات پس از فروشی نیز به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل تعمیر و نگهداری پروتز مو، تغییر فرم و رنگ، و سایر خدمات مرتبط با پروتز مو می باشد.

حفظ حریم شخصی: یک کلینیک پروتز مو خوب باید حریم شخصی مشتریان خود را احترام بگذارد و به آنها اجازه دهد که در محیطی آرام و پر از احساس امنیت و راحتی مشاوره و خدمات را دریافت کنند.

محیطی آرام و دلنشین: یک کلینیک پروتز مو خوب باید دارای محیطی آرام و دلنشین باشد که به مشتریان خود احساس راحتی و آرامش بدهد.

با توجه به ویژگی های فوق، یک کلینیک پروتز مو خوب باید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و از طریق تجربه و تخصص تکنسین های خود به مشتریان خود اطمینان بخشد هزینه پروتز مو در شیراز هزینه های پروتز مو متفاوت است و معمولاً بین چند صد هزار تا چند میلیون تومان متغیر است. همچنین، نوع پروتز مویی که انتخاب شده است و نوع جنس آن نیز برای تعیین قیمت مهم است. پروتز موهای مصنوعی ارزان تر هستند در حالی که پروتزهای موی طبیعی معمولاً گران تر هستند. همچنین تعداد واحدهای پروتز مویی که برای شما لازم است نیز به قیمت آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر بیشترین تلاش برای پوشش دادن بخشی از سر شما است، باید بیشترین تعداد واحد پروتز مو را تهیه کنید که به تبع آن، هزینه بیشتر می شود. همچنین، بعضی از کلینیک ها یا آرایشگاه ها پشتیبانی هایی را بعد از فروش به مشتریان خود ارائه می دهند که می تواند هزینه پروتز مو را کمی افزایش دهد.

برای مثال، خدمات تعمیر و نگهداری، تغییر رنگ و شکل، و خدمات مشابه. خدمات اصلی کلینیک تخصصی ترمیم مو هیرمو در کلینیک هیرمو شما میتوانید تمام خدمات تخصصی ترمیم مو را توسط تکنسین ها و متخصصان حرفه ای در محیطی خصوصی و بسیار آرام بخش دریافت کنید.

این خدمات شامل خدمات : فروش پروتز مو ، ترمیم مو ، ترمیم پروتز مو ، خدمات تعویض چسب پروتز مو ، خدمات اصلاح حین تعویض چسب ، خدمات احیا و پاکسازی پوست ، فروش ملزومات پروتز مو و لوازم آرایشی بهداشتی و… شما میتوانید پیش از دریافت خدمات ترمیم مو در کلینیک هیرمو یک جلسه مشاوره کاملا رایگان دریافت کرده و با آگاهی کامل نسبت به ترمیم مو در کلینیک هیرمو اقدام کنید.

هم اکنون میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید .

فروشگاه هیرمو : https://hairmou.com

پورتال هیرمو : https://hairmou.com/home

آکادمی هیرمو : https://hairmou.com/academy

پشتیبانی ویژه : 09170805588

دپارتمان مشاوره : ۰۹۲۲۲۱۵۵۹۱۴

فروش و پشتیبانی : 07138332380

پیج اینستاگرام هیرمو : @hairmoucom

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09170805588 ، 07138332380
  • ایمیل: info@hairmou.com
  • نشانی: فارس ، شیراز - شهرک والفجر - بلوار والفجر - بعد از خیابان احرار - نبش کوچه 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ارائه خدمات و پشتیبانی به صورت 24/7
فارس ، شیراز - شهرک والفجر - بلوار والفجر - بعد از خیابان احرار - نبش کوچه 19

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران