نصب و فروش کلیس استارتر در رشت

نصب و فروش کلیس استارتر در رشت

گیلان ، رشت، میدان یخسازی، ابتدای بلوار شهدای گمنام، رادیو مونتاژ
درباره ما

نصب کیلس استارتر در رشت | نصب کیلس استارتر در رشت | نصب انواع کیلس استارتر فابریکی خودرو در رشت | فروش پخش و نصب کیلس استارتر رشت | قیمت کیلس استارت و دزدگیر فابریک در رشت

کیلس استارت یکی از امکانات خودرو است که با نام‌هایی مانند استارت بدون کلید، استارت دکمه‌ای بدون کلید و کلید هوشمند نیز شناخته می‌شود. با استفاده از این امکان، موتور خودرو بدون نیاز به جست و خیز کردن کلید در جیب یا کیف روشن می‌شود.

انواع مختلف کیلس استارت شامل موارد زیر می‌شود:

استارت دکمه‌ای: این نوع کیلس استارت از یک دکمه استارت فشاری برای روشن و خاموش کردن موتور استفاده می‌کند. خودرو با فشار دادن دکمه استارت و با جاکلیدی در محدوده شناسایی شده روشن می‌شود.

نوع راکر: کلیدهای راکر کلیدهای فنری هستند که برای روشن و خاموش کردن موتور باید چرخانده شوند.

سوئیچ چرخشی: این سیستم‌ها از سیستم‌های جرقه زنی معمولی هستند و برای روشن و خاموش کردن موتور باید چرخانده شوند.

کلید هوشمند: این نوع کیلس استارت جدیدترین شکل جاکلیدی است. سیستم جرقه زنی می‌تواند به طور خودکار فوب کلید را در محدوده تشخیص دهد و از دستورات برای خلع سلاح معاف باشد. رانندگان می‌توانند مستقیماً وارد وسایل نقلیه شوند و آن را روشن کنند. علاوه بر این، کلیدهای هوشمند نیز می‌توانند از عملیاتی مانند اجرای سیستم کنترل آب و هوا از راه دور استفاده کنند.

مزایای نصب و فروش کلیس استارتر در رشت:

کیلس استارت یک ویژگی مفید برای خودرو است که مزایای متعددی دارد. برخی از مزایا و ویژگی‌های آن عبارتند از:

روشن کردن خودرو بدون سوئیچ: با استفاده از کیلس استارت، می‌توان خودرو را بدون نیاز به سوئیچ روشن کرد. در برخی از مدل‌ها برای روشن کردن خودرو ابتدا باید پدال ترمز فشار داده شود و سپس دکمه استارت فشار داده شود.

قفل کردن خودرو: با استفاده از کیلس استارت، می‌توان درب خودرو را بعد از پیاده شدن با لمس دستگیره قفل کرد. همچنین می‌توان این ویژگی را در سیستم ریموت فعال کرد تا در نزدیکی خودرو، درب به صورت خودکار باز شود و با دور شدن، به صورت خودکار قفل شود.

روشن و خاموش کردن خودرو از فاصله دور: برخی از مدل‌های کیلس استارت امکاناتی مانند روشن و خاموش کردن خودرو از فاصله دور، باز و بسته کردن آینه‌های جانبی و سانروف را ارائه می‌دهند.

دارای حافظه: برخی از کیلس استارت‌ها دارای حافظه هستند که اطلاعاتی از وضعیت خودرو را ذخیره می‌کنند. این اطلاعات شامل دمای داخل اتاق، وضعیت صندلی و زاویه آینه می‌باشد.

هزینه خرید و نصب کیلس استارت بستگی به نوع و ویژگی‌های آن دارد و می‌تواند متغیر باشد

خرید و قیمت کیلس استارت

دوست دارید در زمستان هنگامی که هوا سرد است وارد ماشین شود؟ یا در تابستان قبل از سوار شدن به ماشین، سیستم تهویه مطبوع سرد را روشن کنید؟ آنچه شما نیاز دارید یک کیلس استارت ماشین از راه دور (معروف به استارت اتوماتیک یا سیستم استارت از راه دور) است. با راه‌اندازی از راه دور، می‌توانید بدون نیاز به باز کردن و چرخاندن کلید، وسایل نقلیه خود را به راحتی روشن کنید. کیلس استارت، یک ارتقاء عالی برای هر وسیله نقلیه ای است، اما هزینه خرید و نصب کیلس استارت چقدر است؟

همانطور که در قسمت­‌های قبل اشاره کردیم کیلس استارت‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام قیمت‌­های گوناگونی دارند. قیمت آن‌ها بر اساس ویژگی­‌هایی که دارند، مختلف است. اگر می‌­خواهید از قیمت به‌ روز این محصول با خبر شوید می‌­توانید با شماره های درچ شده فروشگاه تماس بگیرید.

بهترین مرکز نصب و فروش کلیس استارتر در رشت | رادیو مونتاژ رشت

امکان نصب کیلس استارت روی خودروهای مجهز به استارت معمولی وجود دارد. کیلس استارت می‌تواند به خوبی نمونه فابریک عمل کند و بدون هیچ گونه آسیب به سیستم داخلی خودرو نصب شود. این سیستم بدون نیاز به هیچ گونه سوراخکاری یا برشکاری نصب می‌شود و می‌تواند از امکانات بیشتری نظیر روشن و خاموش کردن خودرو از فاصله دور و دارا بودن حافظه برخوردار باشد. برای نصب صحیح این آپشن، توصیه می‌شود به کارشناسان خودروها مراجعه کرد و از مانیتور فابریک وینکا نیز برای استفاده از امکانات بیشتر برای خودرو استفاده کرد.

رشت، میدان یخسازی، ابتدای بلوار شهدای گمنام، رادیو مونتاژ
09001319019 _ 09118332311
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09118332311
  • نشانی: گیلان ، رشت، میدان یخسازی، ابتدای بلوار شهدای گمنام، رادیو مونتاژ
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت، میدان یخسازی، ابتدای بلوار شهدای گمنام، رادیو مونتاژ

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران