نقاشی ساختمان ارزان در تهران و حومه

نقاشی ساختمان ارزان در تهران و حومه

تهران ، حومه
درباره ما

نقاشی ساختمان ارزان در تهران | شماره نقاش ساختمان در تهران | نقاش ساختمان حرفه ای در تهران و حومه

گروه نقاشی ساختمان ورنا تهران با بهره گیری از نقاشان حرفه ای، انواع خدمات نقاشی ساختمان را ارائه می دهد. این خدمات شامل نقاشی بلکا، نقاشی مولتی کالر، نقاشی روغنی، نقاشی پلاستیک، نقاشی کنیتکس، اکریلیک، پتینه کاری و رنگ جوتن می باشد. با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از مواد با کیفیت، گروه نقاشی ساختمان رحیمعلی قلی زاده تضمین می کند که نقاشی دیوارهای خانه شما با کیفیت بالا و طول عمر طولانی انجام می شود.

اگرچه نقاشی دیوارهای خانه به صورت سنتی با یک دست سفید یا کرم نیز انجام می شود، اما استفاده از روش های نوین نقاشی ساختمان، نتیجه ای بهتر و جذاب تر را به ارمغان می آورد. همچنین، با توجه به تنوع رنگ ها و طرح های مختلف، شما می توانید دیوارهای خانه خود را با توجه به سلیقه شخصی خود طراحی کنید.

بنابراین، اگر به دنبال نقاشی ساختمان ارزان در تهران و حومه با کیفیت بالا و طول عمر طولانی هستید، گروه نقاشی ساختمان ورنا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خدمات نقاشي و تزئينات ساختماني ورنا تهران

  • مولتي كالر و بلكا با مناسب ترين قيمت،
  • آكروليك بدون بو سريع و قابل شستشو
  • رنگ روغني مات و نيمه مات و براق
  • رنگ پلاستيك پوششي عالي با استفاده از بهترين رنگ های موجود در بازار
  • نقاشی ساختمان ارزان در تهران و حومه
  • رنگ روغن ، رنگ پلاستیک ، رنگ اکرلیک ، پلی استر ، رنگ های مولتی کالر ، کنیتکس ، رنگ های مدرن ایتالیایی ، انواع پتینه ، رنگ های متالیک و کنیتکس

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نقاشی ساختمان

محاسبه قیمت نقاشی توسط شرکت ورنا به دو روش محاسبه می شود. روش اول، قیمت یکجا یا کنترات است که در این روش، پس از تماس شما با کارشناسان شرکت، آنها در محل حاضر شده و با مشاوره رایگان به شما به یک جمع بندی درباره نوع رنگ و تنوع و سایر مسائلی که روی هزینه کلی کار تاثیر گذار است، یک قیمت کلی به شما خواهند داد و در صورت موافقت شما، در اولین فرصت رنگ آمیزی منزل شما توسط تیم تهران پاینتر آغاز خواهد شد.

روش دوم، قیمت بر حسب متر مربع است. در این روش، کارشناسان شرکت در محل حاضر شده و با دادن توضیحاتی در رابطه با خصوصیات انواع رنگ و گرفتن اطلاعاتی از شما در رابطه با ایده ذهنی که دارید، قیمت را بر حسب متر مربع محاسبه می‌کنند. برای محاسبه قیمت در این روش، ابتدا زیر بنای واحد خود را در عدد ۳ ضرب می‌کنید، سپس عدد بدست آمده را در نرخ رنگ مربوطه ضرب می‌کنید. عدد بدست آمده هزینه تقریبی نقاشی ساختمان شماست.

به علاوه، عوامل تاثیرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان در تهران شامل رنگ کردن ابزارها و گلویی‌های سقف، تک خوابه بودن یا دو خوابه بودن واحد، نوع رنگ انتخابی و … می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، حومه
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، حومه

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران