نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران

نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران

تهران ، افسریه
درباره ما

🟢تزئینات ساختمانی امیر تقدیم میکند:

نقاشی ساختمان با عالی ترین کیفیت و با کادر مجرب و اکیپ جوان و حرفه ای در سریع ترین زمان ممکن ⏰️👷👷

پذیرش انواع رنگ (روغنی ، اکریلیک ، پلاستیک و پتینه و مولتی کالر)

آماده قرارداد و انجام پروژه های بزرگ از جمله شرکت ها ، ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی.🏭

رنگ قابل شستشو و بهترین زیرسازی با رضایت مشتری و با رعایت اصول اخلاقی👥️

پذیرش کار در سراسر تهران و ایران🏘

با یک تماس کار خود را به ما سپرده و در سریع ترین زمان ممکن و خیال آسوده کار را تحویل بگیرید.☎️

هدف ما جلب رضایت شماست 📞۰۹۳۸۵۷۸۰۸۳۶

OFF30

نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران

نقاشی ساختمان یکی از مهمترین عواملی است که به زیبایی و جذابیت ساختمان کمک می کند. شرکت رنگکاران با عضویت در اتحادیه نقاشان ساختمان و با چندین سال سابقه و تجربه کاری، به همراه کادری مجرب در زمینه اجرای انواع نقاشی ساختمان در منطقه 15 تهران ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر تهران و اطراف می باشد.

شرکت تزئینات ساختمانی امیر در افسریه تهران با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد و رنگ های موجود در بازار، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین، بازدید و مشاوره رایگان و ارائه انواع کاتالوگ و آلبوم رنگ روغنی، مولتی کالر، بلکا ، کنیتکس و … از دیگر خدمات این شرکت به مشتریان می باشد.

منطقه 15 تهران شامل:

منطقه 15 تهران در جنوب شرقی تهران قرار دارد و معروف ترین محله های آن افسریه و خاوران هستند. شهرداری منطقه 15 در ضلع غربی پایانه اتوبوسرانی خاوران واقع گردیده است. محله های این منطقه عبارتند از :

مظاهری – مینابی – بیسیم – شوش – طیب – مطهری – ابوذر – هاشم آباد – اتابک – شهید بروجردی – کیانشهر شمالی – کیانشهر جنوبی – رضویه – مشیریه – افسریه شمالی – افسریه جنوبی – مسعودیه – والفجر – قیامدشت – خاورشهر – آهنگ – اتوبان بعثت – افسریه – خاوران – مشیریه فرهنگ‎سرای خاوران

نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات شرکت نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران شامل گستره وسیعی از خدمات در زمینه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان است. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

  • بتونه کاری سطح مورد نظر و زیرسازی آن: شامل تمیز کردن، شناسایی و رفع نقاط ضعف و ترمیم سطوح مختلف ساختمان می باشد.
  • تشخیص و انتخاب مناسب ترین رنگ بر اساس شرایط و نیاز شما: شامل مشاوره در انتخاب رنگ مناسب برای سطوح مختلف ساختمان، بر اساس نیاز و سلیقه مشتری می باشد.
  • رنگ آمیزی دیوار، سقف، راهرو ها، نمای بیرونی و سایر بخش های خانه: شامل رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی ساختمان، از جمله دیوارها، سقف، راهروها، نمای بیرونی و سایر بخش های خانه می باشد.
  • نقاشی و رنگ آمیزی درب و پنجره‌ها: شامل نقاشی و رنگ آمیزی درب و پنجره‌های ساختمان می باشد.
  • اجرای انواع طرح ها و تکنیک های مختلف نقاشی، مثل پتینه کاری: شامل اجرای انواع طرح ها و تکنیک های مختلف نقاشی، مانند پتینه کاری و سایر تکنیک های نقاشی می باشد.

انواع رنگ ساختمانی

رنگ ساختمان در واقع پوششی مناسب برای گچ می باشد که باعث زیبایی و جلوه دیوارهای خانه و یا محیط کار ما می شود که در چهار نوع مختلف نقش پوشش را ایفا می کند:

  • رنگ روغنی
  • رنگ پلاستیکی
  • رنگ آکریلیک
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ بلکا

نقاشی ساختمان با رنگ روغن

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی به دلیل اجرای ساده و سریعش بسیار رایج و پرطرفدار است. این نوع از نقاشی ساختمان، به دلیل قابلیت اجرای آن در بخش‌های مختلف چون دیوار، درب، پنجره و سقف، رایج‌تر از سایر روش‌های نقاشی ساختمان است.

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی، به دلیل داشتن خصوصیاتی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت، ماندگاری بیشتر رنگ، قابلیت پوشش دهی بالا و همچنین قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر، بسیار محبوب است. همچنین، این نوع از نقاشی ساختمان، به دلیل اجرای ساده و سریعش، برای تغییر دکور منزل در روزهای عید و همچنین در هنگام فروش یا اجاره ملک، بسیار مناسب است.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیکی

رنگ های پلاستیکی به دلیل اجرا و خشک شدن سریع، بدون بو بودن و قابلیت پوشانندگی بالا، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از رنگ ها، به دلیل داشتن خصوصیاتی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت، ماندگاری بیشتر رنگ، قابلیت پوشش دهی بالا و همچنین قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر، بسیار محبوب است.

تفاوت اصلی رنگ پلاستیکی با رنگ روغنی، در غیر قابل شست و شو بودن صد در صد این نوع رنگ می باشد. برای همین، اکثر ایرانیان از رنگ پلاستیکی برای رنگاری سقف ساختمان و داخل کمد دیواری استفاده می کنند. با این حال، برای استفاده از رنگ پلاستیکی، باید به دقت انتخاب شود و از رنگ های با کیفیت و معتبر استفاده شود تا بهترین نتیجه را در نهایت بتوان به دست آورد.

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیکی

رنگ های آکریلیکی در سه نوع براق، مات و نیمه براق در بازار موجود می باشند. این نوع از رنگ ها نسبت به رنگ های پلاستیکی، درصد شست و شو بیشتری دارند اما به طور صد در صد قابل شست و شو نیستند.

رنگ های آکریلیکی، به دلیل داشتن خصوصیاتی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت، بوی کمتر، اجرای سریع آن و همچنین به پوشش دهی بالا و دوام بالای آن، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، این نوع از رنگ ها، به دلیل قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر، برای ایجاد طرح های مختلف و تنوع در دکوراسیون داخلی ساختمان، بسیار مناسب هستند.

نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر دارای یک رنگ زمینه است که دارای چندین رنگ دیگر به عنوان رگه های داخلی آن می باشد. این نوع از رنگ ساختمان، به دلیل مقاومت بسیار بالای آن در برابر آلودگی، بسیار مناسب برای رنگ کاری مکان های پر رفت و آمد نظیر مکان های عمومی است.

رنگ مولتی کالر، قابلیت شست و شو کامل و صد در صد را ندارد، اما به دلیل بافت رنگ و قابلیت بالا در جذب آلودگی ها، نسبت به رنگ های دیگر کمتر نیاز به شست و شو دارد. از مزایای دیگر رنگ مولتی کالر برای نقاشی خانه، می توان به تنوع زیاد آن، بدون بو بودن، ترمیم راحت، پوسته نشدن رنگ و همچنین اجرای سریع آن، مخصوصا برای مکان هایی که خالی کردن فضای آن ها دشوار است، اشاره کرد.

قیمت نقاشی ساختمان در منطقه 15 تهران به چه صورت است؟

قیمت نقاشی ساختمان در تهران و سایر شهرها به عوامل متعددی بستگی دارد. دستمزد نقاش بر اساس موارد زیر متفاوت است:

  • رنگ آمیزی روی سطحی باشد که قبلا رنگ خورده است یا نه
  • محیط مدنظر مسکونی، اداری، نما یا راهرو و راه پله باشد.
  • نوع رنگ (اجرت کار با رنگ حلال آب قیمت کمتری دارد)
  • رنگ آمیزی درب آهنی یا چوبی، پنجره و چهارچوب درب
  • متراژ فضای مورد نظر تاثیر زیادی در هزینه نهایی نقاشی در تهران دارد.
  • نوع تکنیک و روش رنگ آمیزی

علاوه بر موارد بالا، مصالح و مواد به کار رفته برای بتونه کاری، زیرسازی و خود رنگ آمیزی هم در قیمت نقاشی ساختمان در تهران تأثیرگذارند. برای اطلاع از قیمت دقیق نقاشی ساختمان منطقه 15 تهران بهتر است با شرکت تزئینات ساختمانی امیر تماس بگیرید و از آنها درخواست پیش فاکتور کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09385780836
  • نشانی: تهران ، افسریه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 17 عصر
تهران ، افسریه

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران