نمایندگی سازه ال اس اف (LSF) در گیلان | سازه lsf در رشت

نمایندگی سازه ال اس اف (LSF) در گیلان | سازه lsf در رشت

گیلان ، رشت
درباره ما

نمایندگی سازه ال اس اف (LSF) در گیلان | نمایندگی سازه ال اس اف (LSF) در رشت

سازه‌های فولادی سبک (LSF) به دلیل ویژگی‌های خود مانند سرعت ساخت، کیفیت بالا، مقاومت به زلزله، انعطاف پذیری و طول عمر طولانی، در بسیاری از مناطق استفاده می‌شوند، از جمله در گیلان شهر رشت ، به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی خاص، سازه‌های فولادی سبک به عنوان یک راه حل مناسبی جهت ساخت ساختمان‌های مسکونی و تجاری محسوب می‌شوند.

این سازه‌ها از مصالحی مانند پروفیل‌های فولادی و ورق‌های فلزی تشکیل شده و به دلیل کم وزن بودن، برای ساخت ساختمان‌های بلند از جمله آپارتمان‌ها و ساختمان‌های تجاری بسیار مناسب هستند. شرکت جهان گستر با بیش از 10 سال سابقه در حوزه خدمات ساختمانی هم اکنون پیشرو در زمینه ی ساخت و ساز با سازه های نوین LSF در رشت و گیلان می باشد، می توانید با خیال راحت ساخت بنای خود را به ما بسپارید.

خدمات شرکت در زمینه LSF:

✅طراحی، ساخت و نصب سازه های LSF✅طراحی، ساخت و نصب قطعات پیش ساخته ساختمانی سبک
✅اجرای ساختمان های صنعتی با سازه LSF✅اجرای ساختمان های مدرن با سازه LSF
✅طراحی و اجرای ویلاهای مدرن و شیک با سازه LSF✅اضافه بنا با سازه LSF

کاربرد سازه ال اس اف در گیلان:

سازه‌ های ال اس اف (LSF) کاربردهای فراوانی دارند. عمده ترین این کاربردها بستگی به مزایا و خصوصیات آنها دارد. این سازه‌ ها که از سازه‌ های سی اف اس (CFS) یا فولاد سرد نورد شده که دارای استقامت بالا و وزن کمی می‌باشند، تشکیل شده اند، این سازه‌ها نیز دارای استقامت و وزن سبکی می‌باشند. ساخت و نصب سازه lsf در گیلان برای ساختمان سازی در عصر معاصر بسیار پرطرفدار بوده و از همه جهت باعث بهبود کیفیت صنعت ساختمان سازی شده اند.

  • ✅ساختمان های مسکونی چند واحدی حداکثر تا ۵ طبقه
  • ✅مجموعه های ورزشی و آموزشی
  • ✅کارخانه ها و کارگاه های صنعتی
  • ✅ساخت نیم طبقه در فضاهای دارای ارتفاع زیاد
  • ✅اضافه کردن طبقات در پشت بام به ساختمان
  • ✅ساخت شهر کهای مسکونی در مواقع لزوم در حداقل زمان ممکن
  • ✅به طور کلی ساخت هر سازه و ساختمانی که با محدودیت طبقه مواجه است.

مزایای استفاده از سازه ال اس اف (LSF) در ساخت:

کاهش هزینه‌های ساخت:

استفاده از سازه ال اس اف (LSF) منجر به کاهش هزینه‌های ساخت می‌شود. این سازه‌ها به دلیل وزن سبک، نیاز به بندهای سنگین و پیچیده را کاهش می‌دهند. همچنین، زمان ساخت کوتاه‌تر در این روش باعث کاهش هزینه‌های نیروی کار و مصرف سوخت و انرژی می‌شود. علاوه بر این، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته در ساخت سازه ال اس اف (LSF)، هزینه را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

کاهش زمان ساخت:

سازه ال اس اف (LSF) با سازگاری بالا و استفاده از قطعات استاندارد، زمان ساخت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این سازه‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روش‌های مدولار، به سرعت و به دقت ساخته می‌شوند. این امر منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به نیروی کار و اجاره موقتی محل ساخت می‌شود.

مقاومت در برابر زلزله:

سازه ال اس اف (LSF) به دلیل استفاده از سازه‌های فولادی با استحکام بالا، مقاومت بالایی در برابر زلزله دارند. این امر منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به تقویت و ایمن‌سازی ساختمان در مناطق زلزله‌خیز می‌شود.

پایداری محیطی:

استفاده از سازه ال اس اف (LSF) منجر به کاهش مصرف منابع طبیعی و تولید آلاینده‌ها می‌شود. سازه‌های فلزی این روش، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارندو از این رو به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند، همچنین به دلیل کاهش مصرف انرژی در فرآیند ساخت و استفاده از عایق‌های حرارتی و صوتی مناسب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی در طول عمر ساختمان ایجاد می‌شود.

از عوامل مهم دیگر می توان به قیمت پایین، سرعت ساخت کمتر از ۶۰ روز، انعطاف بودن، استفاده از عایق های حرارتی و صوتی  و دیگر مزیت های این سازه میتوان اشاره کرد که در شمال کشور شهر  رشت بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این سازه ها دارای تاییدیه نظام مهندسی و شهرداری نیز می باشد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تماس با نمایندگی سازه ال اس اف (LSF) در گیلان

برای اینکه بتوانید به صورت دقیق برآورد قیمت ساخت و اجرای lsf در رشت و قیمت سازه ال اس اف در رشت را داشته باشید می بایست ابتدا از مهندسین درخواست کنید تا برای مشاهده محیط به محل اجرای پروژه مراجعه کنند. بعد از مراجعه و بررسی دقیق محل اجرای پروژه و با توجه به نیازهای کارفرما می توان تا حدود 90 درصد هزینه تمام شده سازه را به کارفرما اعلام نمود. مدت زمان ساخت و تحویل و اجرای پروژه lsf چیزی در حدود 60 تا 90 روز می باشد.

قیمت سازه lsf در گیلان

قیمت سازه lsf در گیلان و رشت یا در هر شهر دیگری با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود. می‌توانید این ساختمان و اسکلت این سازه‌ها را به صورت آماده سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن آماده شوند. اما شما برای ساخت یک واحد مسکونی به صورت سنتی باید وقت و هزینه بسیار زیادی را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر برای برآورد قیمت و اجرای سازه های پیش ساخته LSF در گیلان و رشت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09195408488
  • نشانی: گیلان ، رشت
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران