نمایندگی هیــوندای | بهترین نمایندگی هیوندای غرب تهران >‌چهــار ســوقی

نمایندگی هیــوندای | بهترین نمایندگی هیوندای غرب تهران >‌چهــار ســوقی

تهران
درباره ما

نمایندگی هیوندای در غرب تهران | نمایندگی های مجاز هیوندای در تهران | بهترین نمایندگی هیوندا در غرب تهران | نمایندگی تعمیر هیوندای در تهران | تعمیرگاه تخصصی هیوندای چهارسوقی غرب تهران

هیوندا یکی از برند های محبوب و پرطرفدار در صنعت خودروسازی جهان است و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، خودروهایی با کیفیت و عملکرد بالا تولید می کند. تعمیر خودرو هیوندا نیز به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن آن، نیاز به تخصص و تجربه دارد. برای اینکه خودروی هیوندا به درستی تعمیر شود و عمر بیشتری داشته باشد، بهتر است از مراکز معتبر نمایندگی هیوندای غرب تهران استفاده کنید.

مرکز تعمیرات هیوندای چهارسوقی با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته و با بهره گیری از تیم فنی و متخصص، تعمیرات هیوندای شما را به صورت تخصصی و با کیفیت انجام می دهد. همچنین، برای انجام تعمیرات بهتر، نوع خودرو و سیستم برقی آن باید مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل، انجام تعمیرات هیوندا توسط تیم متخصص و با توجه به نوع خودرو و سیستم برقی آن، می تواند به حفظ عمر و کیفیت خودرو شما کمک کند.

OFF20

خدمات بهترین نمایندگی هیوندای غرب تهران | مجتمع تخصصی چهارسوقی

انجام کلیه سرویس های دوره ایی هیوندای شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و …
کلیه خدمات مربوط به گارانتی و سرویس های دوره ایی هیوندای
تعمیرات تخصصی موتور و انواع گیربکس های دستی و اتوماتیک
تعویض کلیه قطعات مصرفی هیوندای
انجام تخصصی خدمات مربوط به برق و الکترونیک خودرو های هیوندای
عیب یابی تخصصی با دستگاه مخصوص (دیاگ)
بالانس و رفع ایراد لاستیک سایی و کشیدن فرمان و صداگیری خودرو با کمترین هزینه
جام کلیه خدمات مربوط به جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ

تعمیر اساسی موتور هیوندای در نمایندگی هیوندای غرب تهران

اصلی ترین قسمت خدمات تعمیرگاه تخصصی چهارسوقی مربوط به تعمیر موتور هیوندای می باشد چرا که موتور یکی از حساس ترین قطعات خودرو محسوب می شود و تعمیر آن نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد. در صورت انتخاب تعمیرگاه نامناسب یا عدم رعایت نکات فنی و تخصصی توسط تعمیرکار در تعمیر موتور هیوندای، خسارات جبران ناپذیری بر خودروی شما وارد می شود.

بهترین نمایندگی هیوندای غرب تهران با بهره مندی از تعمیرکارانی متخصص و دوره دیده و تجهیزات به روز دنیا، خدمات مناسب و باکیفیتی را با مناسب ترین قیمت در زمینه عیب یابی و تعمیر موتور خودروهای خارجی در سطح شهر تهران به شما عزیزان ارائه می دهد.

تمامی خدمات از جمله بررسی قسمت های مختلف موتور (آب رادیاتور، روغن موتور، میزان روغن ترمز و…) بررسی صداهای موتور (صدای سوپاپ، صدای یاتاقان و…) بررسی عوامل روغن سوزی، ایرادات کوئل، مشکل کاتالیزور و… در تعمیرگاه هیوندای غرب تهران انجام می شود.

نمایندگی هیوندای غرب در تهران

تعمیر اساسی گیربکس هیوندای

گیربکس‌ها نقش مهمی در جهت کارایی و عملکرد بهینه و مطمئن خودرو ایفا می‌کنند و به همین علت، تعمیر آن‌ها امری حساس است که نیاز به تخصص و دانش فنی بالایی دارد. گیربکس‌های هیوندای نسبت به سایر خودروهای خارجی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. در صورت مراجعه به مرکزی نامناسب یا عدم رعایت نکات فنی توسط تعمیرکار در تعمیر گیربکس، هزینه‌های سنگین و خسارات فنی جبران‌ناپذیری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه تخصصی چهارسوقی؛ بهترین نمایندگی تخصصی هیوندای غرب تهران، با بهره‌مندی از تعمیرکارانی متخصص و ماهر، تجهیزات استاندارد و به کارگیری فناوری‌های به‌روزدنیا، خدمات با کیفیتی را با مناسب‌ترین قیمت در زمینه عیب‌یابی، بررسی و تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک هیوندای در غرب تهران به شما عزیزان ارائه می‌دهد. مجموعه حرفه‌ای ما نه تنها در تعمیر گیربکس هیوندای بلکه در تعمیر انواع خودروهای هیوندای، تعمیر موتور هیوندای، عاملیت مجاز هیوندای، صافکاری و نقاشی و همچنین امداد هیوندای تخصص داشته و آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

بهترین مرکز کارشناسی خودرو هیوندای در غرب تهران

مرکز تعمیرات هیوندا چهارسوقی غرب تهران علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و سرویس خودرو، کلیه خدمات مربوط به کارشناسی خودرو هیوندای قبل از خرید را نیز ارائه می دهد. تیم متخصص ما با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مطابق با برند خودرو، به طور کامل و بدون خطا، خودرو را کارشناسی می‌کند.

این کارشناسی شامل بررسی مواردی مانند موتور و گیربکس، بدنه، رنگ داخلی و بیرونی، آپشن‌ها و کلیدهای داخل خودرو، اصالت کارکرد کیلومتر و شاسی و دیفرانسیل می‌شود. با انجام کارشناسی قبل از خرید، می‌توانید از خرید خودرویی با کیفیت و بدون مشکلات احتمالی، لذت ببرید و از طریق گارانتی‌های ارائه شده، از اطمینان خاطر برای مدت طولانی بهره‌مند شوید.

خدمات خودروبر در غرب تهران

مرکز تعمیرات هیوندای چهارسوقی غرب تهران برای رفاه حال مشتریان خود، سیستم امدادرسانی خودروبر را نیز دارد. با استفاده از این سرویس، خودروبر ما خودروی مشتریان را از محل آن‌ها به مقصد تعمیرگاه منتقل می‌کند. این سرویس فقط برای شهروندان شهر تهران در دسترس است و به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات بهتر، ارائه می‌شود. با استفاده از این سرویس، می‌توانید از هزینه‌های حمل و نقل خودرو صرفه‌جویی کنید و به راحتی خودرو خود را به تعمیرگاه منتقل کنید.

چرا انتخاب بهترین نمایندگی هیوندای غرب تهران؟ | مجتمع تخصصی چهارسوقی

شما می‌توانید برای انجام دادن هر یک از این خدمات، خودرو هیوندای خود را به این تعمیرگاه بیاورید و با خیال راحت آن را به ما بسپارید. در نمایندگی هیوندای در غرب تهران خدمات در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین دستمزد انجام می‌شوند. همچنین شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در این آگهی تماس بگیرید و مشاوره کامل و کارآمدی را به صورت رایگان دریافت کنید تا پس از آن بتوانید تصمیم‌های بهتری بگیرید.

مجتمع تخصصی چهارسوقی با بیش از 15 سال سابقه در حوزه تعمیرات خودرو، توانسته مشتریان فراوانی بدست بیاورد و این تجربه باعث شده تا ما بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم. هدف ما در تعمیرگاه چهارسوقی، ایجاد یک محیط امن و قابل اعتماد برای مشتریان است تا با کم ترین اجرت، بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم.

✅اولویت تعمیر قطعات به‌جای تعویض آن برای کاهش هزینه‌های اضافی و عملکرد بهتر خودرو

✅ضمانت‌نامه برای تضمین بهترین و باکیفیت ترین خدمات

✅تضمین بهترین قیمت بر اساس نرخ اتحادیه

✅امکان پیگیری و مشاهده روند تعمیر خودرو توسط مالک

✅مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته رایگان

✅ارسال خودروبر به‌تمامی نقاط تهران به‌صورت کاملا رایگان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگام ورناپ

آدرس: تهران اتوبان شیخ فضل الله شرق به غرب، بلوار چوب تراش (طرشت) کارواش سبحان، تعمیرگاه چهارسوقی
پیج اینستاگرام: tamirgah.4sooghi
9 صبح الی 21 شب
دریافت مشاوره تخصصی

خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه هیوندای غرب تهران عبارتند از:

  1. ✅تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، سیستم تعلیق، سیستم برق و الکترونیک، صندلی برقی و شیشه بالابر هیوندای.
  2. ✅تنظیم موتور، تعویض تسمه تایم و دینام، رفع عیوب کاتالیزور، رفع آب کم کردن موتور و سرویس های دوره ای هیوندای.
  3. ✅باز و بسته کردن اصولی داشبورد و ترمیم آن، دیاگ به روز، پیدا کردن صداهای جلوبندی و سرویس صندلی هیوندای.
  4. ✅تامین قطعات اورجینال هیوندای.
  • 1✅– تشخیص دقیق و سرعت بالا در عیب‌یابی خودروهای هیوندای:
  • 2✅– خدمات سرویس سیار هیوندای
  • 3✅– امکان دسترسی راحت
  • 4✅– پوشش گسترده خدمات خودرو های هيوندای
  • 5✅– کارکنان ماهر و متخصص هیوندای
  • 6✅– قیمت منطقی خدمات و قطعات هیوندای
  • 7✅– کیفیت بالای قطعات و تجهیزات هیوندای

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیرگاه هیوندای در غرب تهران با ما در تماس باشید

هزینه ارائه خدمات تعمیری در تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های هیوندای در مناطق مختلف شهر تهران متفاوت است و بسته به منطقه و نوع خدمات مورد نیاز، متغیر است. برای کسب اطلاعات دقیقتر، می‌توانید با شماره‌ تماس های موجود در این صفحه نمایندگی هیوندای غرب تهران تماس بگیرید و از هزینه‌های مربوط به خدمات مورد نیاز خود استعلام بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مراجعه، می‌توانید با شماره‌ تماس های موجود در این صفحه تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ما مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران