ویزای استارتاپ هلند در شیراز | هلدینگ مهاجرتی ویستا

ویزای استارتاپ هلند در شیراز | هلدینگ مهاجرتی ویستا

فارس ، شیراز، بلوار ستارخان، ساختمان رز سفید، طبقه دوم واحد ۷
درباره ما

بهترین مرکز مشاوره ویزای استارتاپ هلند در شیراز | هلدینگ مهاجرتی ویستا

هلدینگ مهاجرتی ویستا با بیش از ۲۳ سال سابقه درخشان و ۶ شعبه داخلی و خارجی و همکاری با شتابدهنده های بین المللی به صورت کاملا تخصصی در برنامه ویزای استارتاپ کشورهای مختلف از جمله هلند،کانادا،فنلاند و…متقاضیان را با بالاترین کیفیت خدمات همراهی می کند.

کشور هلند:

کشور هلند که به سرزمین گل‌ها معروف است در شمال غربی اروپا واقع شده و با جمعیت حدود 17 میلیون نفر یکی از شادترین و امن‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌آید. پایتخت هلند شهر زیبای آمستردام است که به عنوان پایگاه اقتصادی و فرهنگی این کشور شناخته می‌شود. زبان رسمی این کشور زبان هلندی است. اما علاوه بر زبان هلندی زبان‌های دیگری نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی نیز در این کشور رایج است. آب و هوای هلند شباهت بسیار زیادی به آب و هوای شمال ایران دارد. این کشور به لحاظ فرهنگی آداب و رسوم متنوعی دارد و ساکنین آن معمولا مردمی روشنفکر، دوستانه و خوش‌برخورد هستند. همچنین هلند در شاخص‌های جهانی آزادی مطبوعات، اقتصاد، صلح و شاخص توسعه انسانی، در بالاترین رده‌ها قرار گرفته است. از نظر کیفیت زندگی و خوشبختی هم هلند در میان کشورهای برتر جهان قرار دارد و همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت، تحصیل و کار است.

ویزای استارتاپ هلند

ویزای استارتاپ هلند یکی از برنامه های اقامتی هلند هست که شما طی گذراندن مراحل مختلف میتوانید پاسپورت هلند را دریافت کنید.این برنامه در واقع ابتدا به شما یک ویزای یک ساله و سپس سه ساله و بعد آن میتوانید برای پاسپورت هلند اقدام کنید.

مراحل ویزای استارتاپ هلند

در ابتدا شما طبق نیازسنجی و امکان سنجی که تیم تحقیق و توسعه وظیفه آن را به عهده دارد یک طرح تجاری باید بنویسید این طرح کاملا باید بومی سازی شده باشد.

پس از آن شما باید طرح تجاری تاییده یکی از تسهیگرهای هلند را بگیرید و به آن نامه حمایتی دهد.پس از بررسی آن شما برای استارتاپ خود کارهای ابتدایی ازجمله طراحی سایت،ساخت محصول اولیه و اموری که در بیزینس پلن نوشته شده را انجام دهید.پروسه دریافت ویزا بین 4 تا 6 ماه انجام میگیرد.البته که برای برنامه تخصصی مثل ویزای استارتاپ صرفا موسسه مهاجرتی نمیتواند اقدام کند باید امور زیر نظر شتابدهنده که امور تخصصی و رشد استارتاپ ها انجام میگیرد.با کمال افتخار در حال حاضر 15 استارتاپ در سطح بین المللی راه اندازی کردیم و توانستیم با شبکه بین المللی خود در مقیاس جهانی آنها را رشد دهیم.

از ویژگی های جذاب برنامه استارتاپ هلند می توان به مواردی چون:

ارائه ویزای استارتاپ: برنامه استارتاپ هلند به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا اجازه می‌دهد تا با ارائه ویزای استارتاپ، به مدت پنج سال در هلند زندگی کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

حمایت مالی: برنامه استارتاپ هلند به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا اجازه می‌دهد تا با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های محلی، ملی و بین‌المللی، به منابع مالی دسترسی پیدا کنند.

ارائه خدمات حمایتی: برنامه استارتاپ هلند با ارائه خدمات حمایتی مانند مشاوره، آموزش و ارتباط با شرکت‌های موفق، به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا کسب و کار خود را بهترین شکل ممکن رشد دهند.تحصیل رایگان فرزندان زیر 18 سال در مدارس هلند زبان از مزایای دیگر این برنامه هست.

محیط کسب و کار مناسب: هلند با داشتن محیط کسب و کار مناسب، به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار شناخته می‌شود. این کشور با داشتن بازار بزرگ، نیروی کار ماهر و متعهد، زیرساخت‌های فنی و حمایت دولتی، به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا امکانات مناسبی را برای رشد و توسعه کسب و کار فراهم می‌کند.

تنوع فرهنگی: هلند با داشتن تنوع فرهنگی، به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار شناخته می‌شود. این کشور با داشتن جامعه‌ای متنوع و پذیرای مهاجران، به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا امکانات مناسبی را برای زندگی و کار فراهم می‌کند.

ویزای استارتاپ هلند مناسب چه کسانی است؟

ویزای استارتاپ هلند برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا مناسب است که در حوزه فناوری، نوآوری و یا پژوهشی فعالیت می‌کنند و برای توسعه کسب و کار خود، به دنبال همکاری با شرکت‌های هلندی باشند. همچنین، برای اخذ ویزای استارتاپ هلند، شرکت باید از یکی از شرکت‌های حامی استفاده کند که در لیست شرکت‌های حامی ویزای استارتاپ هلند قرار دارد.تیم تخصصی ما،متقاضیان را بدون محدودیت سنی(حداکثر 58 سال) با توجه به تخصص و سوابق در گروه های استارتاپی مرتبط قرار میدهد و در این مسیر متقاضیان را آموزش نیز میدهند.از ایده پردازی و نوشتن بیزینس پلن تا اخذ پاسپورت در کنارتان هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام برای تشکیل پرونده جهت دریافت انواع ویزاهای هلند با مشاوران ویستا در تماس باشید.

مزایا ویزای استارت آپ هلند:

ارائه ویزای استارتاپ به کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا به مدت پنج سال
حمایت مالی از کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های نوپا با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های محلی، ملی و بین‌المللی
ارائه خدمات حمایتی مانند مشاوره، آموزش و ارتباط با شرکت‌های موفق
محیط کسب و کار مناسب با بازار بزرگ، نیروی کار ماهر و متعهد، زیرساخت‌های فنی و حمایت دولتی
تنوع فرهنگی با جامعه‌ای متنوع و پذیرای مهاجران

مدارک لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند

 از جمله مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای استارت آپ موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • ارائه طرح تجاری و ایده نوین استارت آپ
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی عدم ابتلا به بیماری های مسری
  • ارائه بیمه سلامت
  • گواهی تمکن مالی متقاضی سرمایه گذار
  • مجوز ورود به هلند بدون محدودیت
  • ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی
  • ارائه رزومه و سوابق کاری و حرفه ای

چرا باید هلدینگ مهاجرتی ویستا را برای ویزای استارتاپ هلند در شیراز انتخاب کنیم؟

مرکز تخصصی هلدینگ مهاجرتی ویستا در شیراز با بهره‌گیری از مهندسان صنایع، مدیران مالی، مشاوران کسب و کار و متخصصان راه‌اندازی استارتاپ، در زمینه راه‌اندازی و ارائه ایده‌های استارتاپی بسیار موفق و درخشان عمل نموده است. این مرکز با تیمی از مشاوران مهاجرت و کارشناسان استارتاپ، به شما کمک می‌کند تا به راحتی استارتاپ خود را در هلند راه‌اندازی کنید و پس از آن، درخواست اقامت هلند از طریق ویزای استارتاپ را ارسال کنید.

در واقع، برای بسیاری از وکلای مهاجرت، راه‌اندازی پروژه‌های استارتاپی به دلیل پرریسک بودن، روشی جذاب برای اخذ اقامت دائم است. با این حال، با داشتن تیم مشاوره کاردان و مجرب در کنار شما، شما می‌توانید به راحتی استارتاپ خود را در هلند راه‌اندازی کنید و پس از آن، تیم مشاوران مهاجرت در کنار شما خواهند بود تا درخواست اقامت هلند از طریق ویزای استارتاپ را ارسال کنند.

در صورتی که سوالات و ابهامات زیادی در زمینه ویزای استارتاپ هلند شیراز دارید، با توجه به مزایای فوق‌العاده‌ای که این طرح دارد، می‌توانید با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی ویستا شیراز تماس حاصل کنید و از خدمات مشاوره‌ای آن‌ها بهره‌مند شوید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09176065910 ، ۰۷۱۳۶۴۹۱۳۱۶
  • نشانی: فارس ، شیراز، بلوار ستارخان، ساختمان رز سفید، طبقه دوم واحد ۷
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 15 عصر
فارس ، شیراز، بلوار ستارخان، ساختمان رز سفید، طبقه دوم واحد ۷

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران