اجاره و نصب داربست فلزی اصفهان

اجاره و نصب داربست فلزی اصفهان

اجاره داربست اصفهان

به هنگام ساخت ساختمان های بلند و یا موارد دیگر برای دسترسی به نقاط دشوار و غیر قابل دسترس از سازه هایی موقت استفاده کرده و تعمیر کاران و یا بناها و کارکنان ساختمان می توانند بر روی آنها رفته و کار خود را که معمولا در ارتفاع می باشد انجام دهند. این سازه ها ممکن است چوبی و یا فلزی بوده و به افراد این اجازه را می دهد که در نقاط غیر قابل دسترس به کار خود مشغول گردند. البته لازم به ذکر است که داربست ها در بعضی موارد خود به عنوان تکیه گاهی برای داربست های دیگر می باشند. این داربست ها بیشتر برای ساختمان های در دست اجرا استفاده می گردند. همه ی ما به احتمال زیاد در ساختمان های نیمه تمام چنین داربست هایی را مشاهده کرده و با آن آشنایی داریم.

نصب داربست فلزی در اصفهان چگونه است؟

داربست ها همانطور که گفته شد انواع و اقسام مختلفی دارند که به طور عمده از داربست های فلزی بیشتر استفاده می گردد. این داربست ها به صورت میله ها و لوله ای بزرگی بوده که در مواقع لزوم به یکدیگر متصل شده و حالت یکپارچه ای به خود می گیرند. این داربست ها به تعداد طبقات ساختمان بالا رفته و چون در یکدیگر قفل می گردند خطری برای فرد به همراه نخواهند داشت. این داربست ها اغلب در اطراف ساختمان مورد نظر و یا قسمتی از ساختمان که مورد نیاز است مثل نمای ساختمان نصب گردیده و تعمیرکاران و افراد مختلف می توانند به راحتی بر روی آن کار کنند.

اجاره داربست در اصفهان

شما می توانید به صورت روزانه و یا بیشتر داربست ها را اجاره نمایید. اجاره ی داربست به نکاتی احتیاج دارد که در اینجا آنها را بیان خواهیم کرد:

حفظ و نگهداری داربست به عهده ی کارفرما می باشد.

پیمانکار موظف است طی دو روز از زمان اعلام کتبی کارفرما نسبت به جمع کردن آن اقدام نماید.

پیمانکار موظف به بیه نمودن افراد می باشد.

پیمانکار به صورت مقاوم ایستا و صحیح و سالم موضوع قرار داد را به کار فرما تحویل می نماید.

مسئولیت ایستایی ، خسارات احتمالی و نیز جلوگیری از سرقت داربست بر عهده ی کارفرما می باشد.

انواع داربست

برای کار در محیط هایی که ارتفاع آنها بالاتر از دو متر  است از نوعی سازه موقت که معمولا از جنس فلز آهن و یا چوب است استفاده ‌می‌شود. به این سازه ها داربست ‌می‌گویند.

خواندن این مقاله هم مفید است  ارائه انواع خدمات کفسابی ساختمان با بهترین کیفیت

داربست چوبی: این نوع داربست‌ها معمولا ثابت هستند و از نردبان‌های مخصوص، تخته یا پل برای ساختن آن‌ها استفاده ‌می‌شود.

داربست فلزی: داربست‌های فلزی از لوله‌های فولادی با قطر48/3 میلیمتر که به آن‌ها لوله 5 سانتیمتری گفته ‌می‌شود ساخته ‌می‌شوند. لوله‌ها باید حداقل ضخامت 4 میلیمتری داشته باشند و به وسیله بست‌های مناسب به هم متصل شوند.

داربست پایه‌دار: از داربست‌های پایه دار زمانی که هدف، راه اندازی سریع داربست است استفاده ‌می‌شود. این نوع داربست نباید بیش از سه ردیف داشته باشد و ارتفاع سکوی کار یا طبقه‌ای که داربست پایه‌دار روی آن قرار ‌می‌گیرد نیز نباید از ۴٫۵ متر بیشتر باشد.

قیمت و دستمزد نصب داربست در اصفهان

این قیمت به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله مدت زمان استفاده شده از داربست و همچنین متراژ محل اجرا و همچنین نوع کاری که باید انجام پذیرد. در شهر اصفهان هزینه ی مصوب نصب و اجاره داربست در اصفهان برای ماه اول با هزینه ی نصب همراه بوده و برای ماه های بعدی، مبلغ اجاره کمتر از ماه اول حساب می گردد. البته لازم به ذکر است که هرساله اتحادیه ی مربوط به این صنف قیمت داربست فلزی را اعلام کرده که همگان مکلف به اجرای آن می باشند.

خدمات نصب و اجاره داربست اصفهان

  • نصب و اجاره داربست نما و ساختمان
  • نصب و اجاره انواع داربست فلزی در تمامی ساعات شبانه روز در اصفهان
  • نصب و اجاره انواع داربست معلق
  • نصب و اجاره انواع داربست پایه دار
  • نصب و اجاره انواع داربست پله ای
  • نصب و اجاره انواع داربست چکشی
  • نصب و اجاره انواع مثلثی و آسانسوری
  • نصب و اجاره داربست انواع تابلو، فلکس و بنر
  • نصب و اجاره داربست های نمایشگاهی
  • اجاره داربست برای انواع فضاهای سبز و مراسمات مختلف

معرفی تعدادی از برترین شرکت های اجاره داربست اصفهان

داربست فلزی برادران اصفهان

نصب داربست وخدمات جهت نماوکفراژ وزیربتن وغیره، نصب انواع داربست، با قیمت مناسب، خرید و فروش انواع داربست، نو و دست دوم، خرید و فروش لوله دست دوم

تلفن تماس: 09131043530


داربست فلزی نقش جهان در اصفهان

ارائه بزرگترین و عظیم ترین پروژه های داربستی اعم از: داربست نما، داربست سیمان کاری، داربست زیربتن، رول پلاک، داربست بنر شهری، داربست چادر کلیه مراسمات، اجرای داربست نمایشگاه، کفراژبندی …

تلفن تماس: 09131267011


داربست فلزی سهند

نصب، اجاره داربست فلزی جهت نمای ساختمان، پروزه های صنعتی و ساختمانی، برج ها، تابلو های تبلیغاتی و… (با نصب سریع و اکیپ مجرب)، ارائه خدمات در سراسر استان و حومه

تلفن تماس: 09133149310


داربست فلزی بابایی

اولین داربست شبانه روزی در استان اصفهان آماده ارائه خدمات به کلیه واحدهای اداری ، تجاری ، مسکونی ، صنعتی ، نمایشگاهی ، آپارتمانی و …️️

اصفهان، نجف آباد

تلفن تماس: 09131333842


داربست فلزی فدک اصفهان

نصب و اجاره کلیه امور داربستی نما، کفراژ، زیربتنی، بنر و … در سراسر استان اصفهان

تلفن تماس: 09133096412


همچنین بخوانید: اجاره داربست یزد، نصب داربست مشهد