لیست 10 تا از بهترین تعمیرکار و سرویس آسانسور اصفهان 1403

لیست 10 تا از بهترین تعمیرکار و سرویس آسانسور اصفهان 1403

قیمت سرویس آسانسور در اصفهان | تعمیر برد آسانسور اصفهان| قطعات آسانسور در اصفهان | شرکت های آسانسور اصفهان | نصب آسانسور در اصفهان | شرکت های دارای پروانه طراحی مونتاژ آسانسور اصفهان

تعمیر آسانسور یک پروسه کاملا تخصصی بوده و توسط شرکت‌های مشغول در حوزه آسانسور قابل انجام است. بنابراین با توجه به هزینه‌های هنگفت تعمیرات آسانسور، لازم است تعمیرات آن را به افراد خبره و متخصص و همچنین شرکت‌های مرتبط در این زمینه بسپارید و حساسیت بالایی به خرج دهید. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با تعمیرکار آسانسور در شهر اصفهان بوده و سعی داریم بهترین و برترین‌های این حوزه را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

تعمیر آسانسور چیست؟

بطور کلی تعمیر به معنای بازسازی یا بازنگری بوده که معمولا توسط افراد متخصص در هر حوزه قابل انجام است. تعمیر آسانسور نیز به معنای بهبود کارکرد آن است و زمانی باید اقدام به تعمیر کنید که مشکلی فنی یا خرابی در عملکرد آن ایجاد گردد. تکنسین‌های مشغول به کار در شرکت‌های تعمیر آسانسور این مشکل را برطرف نموده و آن را به حالت عادی برمی‌گردانند.

لازم به ذکر است تعمیر آسانسور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا افراد به طور مداوم از آن استفاده می‌کنند و نقص فنی در آن موجب عدم امنیت جانی افراد می‌شود. همچنین کارکرد صحیح و عمر آسانسور وابسته به تعمیرات ممتد و درست آن است که منجر به طولانی شدن عمر آن می‌شود. همچنین اگر تعمیرات منظم صورت گیرد، حوادث احتمالی و خسارات ناشی از آن نیز به طبع کمتر خواهد بود.

شرکت‌های آسانسور اصفهان

اصفهان به عنوان یک کلانشهر و استانی با امکانات بالا، دارای شرکت‌های آسانسور مجهز با تکنسین‌های مجرب بوده که افراد می‌توانند حتی با تماس تلفنی و دریافت پشتیبانی از شرکت‌ها، سریعا مشکل آسانسور خود را حل کنند. لیستی از این شرکت‌ها در جدول زیر آورده شده است.

نام شرکت ادرس شماره تماس
1.     آسانسور پارسیان برج پارت اصفهان، خیابان باهنر، ما بین کوچه 35 و37 مجتمع ارغوان طبقه اول واحد 3 09134109451
2.     شرکت آسیا صعود اصفهان خیابان پروین نبش خیابان طلوع فجر ساختمان پایتخت طبقه سوم واحد ۸ نیازمند اقدام حضوری
3.     شرکت پارسیان آسانسور (پارسیان آسانسور نقش جهان اصفهان سه راه سیمین به سمت مفتح ، نبش کوچه ۱۱۷ ساختمان دی ورودی شرقی طبقه اول واحد ۱۵ نیازمند اقدام حضوری( فاقد شماره تماس)
4.     شرکت آسمان پیمای نقش جهان

 

اصفهان، خ جی، خ پروین، نرسیده به چهار راه 7 تیر، ساختمان تخت جمشید، طبقه چهارم، واحد D4 09136009558
5.     شرکت آرمان فراز خلیج فارس اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، گلزار شمالی،

کوچه شاداب25، پلاک248، ساختمان تندیس، طبقه دوم

03137394407
6.     شرکت آرام فراز اسپادانا اصفهان، خیابان شیخ بهایی، نرسیده به چهارراه ابوذر،

جنب بانک ملت، طبقه فوقانی نمایشگاه اتومبیل عدالت، شماره 313

03132342349
7.     شرکت آسانبر گوهر نقش جهان اصفهان، خیابان شریف واقفی، روبروی شیرینی نگار، ساختمان آرین، واحد 4 03112684065

قطعات آسانسور در اصفهان

قطعات آسانسور متنوع بوده و شامل: ریل‌های آهنی کابین، لنگه‌های در کابین، درب آسانسور، ریل‌های آهنی کابین، سیم بکسل، موتور، فرمان، تابلو، پاراشوت، گاورنر، تراول کابل، کفشک‌ها، میکروسوییچ‌ها، ضربه‌گیر و سنسور ها است. در ادامه به شرح کوتاه درباره هریک خواهیم پرداخت.

  • کابین آسانسور

کابین یا همان اتاقک آسانسور جایی است که مسافر یا بار برای جابجا شدن و به اصطلاح استفاده کردن از اسانسور، درون آن قرار می‌گیرد. کابین‌ها دارای طراحی‌های متنوعی بوده و از جنس مختلفی چون فلز، چوب، شیشه، ام دی آف و یا ترکیبی از موارد گفته شده ساخته می‌شوند.

  • ریل آسانسور

ریل آسانسور روی دیواره چاه آسانسور واقع شده و منجر به ایجاد تعادل در مسیر نگهداری کابین می‌گردد. همچنین جلوگیری از نوسانات افقی کابین هنگام سوار شدن مسافر، از وظایف ریل است.

  • درب کابین

درب کابین نیز همانطور که از نامش پیداست، درب آسانسور است. درب ها متنوع بوده و شامل لولایی، کشویی، اتوبوسی و… هستند. امروزه درب های آسانسور‌ها دولته‌ای کشویی هستند. همچنین این درب ها طراحی و جنس‌های مخالفی را دارا هستند.

  • موتور

موتور از مهم‌ترین قطعات آسانسور بوده که انواع مختلفی دارد. وظیفه موتور تبدیل نیروی برق به نیرو محرکه بوده و با این عمل منجر به جابجایی آسانسور می‌شود.

  • تابلو فرمان

اگر موتور قلب آسانسور محسوب شود، تابلو فرمان مغز آن حساب می‌شود. این قطعه در قسمت بالایی چاه آسانسور واقع شده و دارای انواع مختلفی است که متداولترین آن، تابلو دو سرعته است.

  • ضربه‌گیر

ضربه‌گیر در امنیت آسانسور بشدت مهم است و در قسمت چاهک آن نصب می‌گردد. هنگامی که کابین آسانسور به هر دلیلی در طبقه آخر ترمز نکند و به داخل چاهک سقوط کند، ضربه‌گیر باعث ایجاد سیستم ایمنی می‌شود. همانطور که از نامش پیداست، نقش ضربه‌گیری را دارد.

  • تراول کابل

این قطعه، نوعی کابل تخت و پهن بوده که دارای ۲۴ رشته سیم نمره۱۰ است. این قطعه انتقال دستورات و فرمان‌ها را از دکمه های آسانسور به تابلو فرمان را عهده دارد.

و قسمت‌های دیگر که نیازی به شناختن آن‌ها نیست، زیرا افراد تکنسین و متخصص در این حوزه به خوبی با آن‌ها آشنا هستند و نیاز شناخت عموم مردم نبوده و نیست.

تعمیر برد آسانسور اصفهان

برد همان تابلوفرمانی است که در بالا ذکر کردیم. این قطعه به لحاظ کارکرد دارای انواع مختلفی بوده که شامل برد ۲ سرعته و تک سرعته است. هرکدام از این بردها دارای موتور مخصوص به خود هستند. دلایلی وجود دارند که در صورت رویت آن‌ها می‌توانید بفهمید که برد آسانسور شما دچار مشکل فنی شده است که این دلایل عبارتند از:

  • خاموش شدن کامل پنل کنترل
  • هنگ کردن و ثابت شدن آسانسور به صورت مکرر
  • عدم عمل مناسب به یکی از فرمان‌ها

در صورت مشاهده این سه مورد می‌توانید با شرکت‌های فعال در تعمیر آسانسور اطلاع داده و اقدامات لازم را انجام دهید. همانطور که در بالا گفتیم اصفهان دارای شرکت‌های تعمیر آسانسور زیادی بوده و قطعا تعمیر برد نیز، یکی از وظایف تکنسین‌های آن‌ها است و شما می‌توانید به راحتی از طریق تماس با آن‌ها مشکل آسانسور خود را حل کنید.

تعمیر آسانسور هیدرولیک در اصفهان

تشخیص خرابی و یافتن عیب آسانسور کار هرکسی نیست و حتما باید توسط تکنسین‌های متخصص و فعال در این زمینه انجام شود. بنابراین، اعتماد به افراد ناوارد فقط منجر به ایجاد خرابی بیشتر در آسانسور شما می‌شود. دلیل عمده خرابی آسانسور‌های هیدرولیکی از قسمت جک آن بوده که منشأ آن روغن ریزی است. برای تشخیص روغن ریزی لازم است که نقطه به نقطه پیستون مورد بررسی کامل و شناسایی قرار گیرد. در برخی مواقع که از جک آسانسور امیدی به عمل نمی‌آید باید این قطعه تعویض شود که قطعا تعویض آن نیاز به یک تیم حرفه‌ای تعمیرکار دارد، زیرا جک قطعه‌ای بسیار سنگین است. همچنین خراب شدن روغن استفاده شده در آسانسور، از دیگر موارد ایجاد کننده مشکل است که برای بررسی عملکرد صحیح آن می‌بایست شیربرقی آسانسور به طور منظم و دقیق تنظیم گردد.

برای انجام تمام موارد گفته شده در شهر اصفهان، کافی است با شرکت‌های  تعمیر آسانسور هیدرولیک تماس گرفته تا در یک بازه زمانی سریع مشکل شما حل شود.

قیمت سرویس آسانسور در اصفهان

قیمت سرویس آسانسور در هر شهری و هر شرکتی متنوع بوده و این دلالت بر شهرت شرکت یا مواد مورد استفاده در ساختار آسانسور دارد.  قطعا نمی‌توان قیمت دقیقی برای سرویس آسانسور در اصفهان ارائه کرد، زیرا همانطور که گفتیم شرکت‌های تولید کننده هریک قیمت مخصوص به خود را دارند. همچنین به دلیل استفاده از عناصر مختلف در ساختار قطعات آسانسور، قیمت سرویس آن روز به روز دچار دگرگونی می‌شود و دلیل آن سیاست‌گذاری های خاص بوده است.

کلام پایانی

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با شرکت‌های تعمیر آسانسور در اصفهان بود و سعی کردیم در این میان اطلاعات عمومی شما را نیز افزایش دهیم. نکته مهمی که در تعمیر آسانسور باید به آن توجه کامل داشته باشید این است که تعمیر آسانسور را به افراد کاربلد بسپارید که بعداً دچار پشیمانی و ضرر نشوید.

خواندن این مقاله هم مفید است  تعویض لنت ترمز ماشین در محل | تعویض لنت ترمز سیار