لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور کرج 1402 | شماره تماس + آدرس

لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور کرج 1402 | شماره تماس + آدرس

آسانسور در کرج | بهترین شرکت آسانسور در کرج | شماره تلفن شرکت آسانسور کرج | شرکت مجاز آسانسور در کرج | فروش آسانسور کرج | نصب و راه اندازی آسانسور کرج | طراحی و مشاوره آسانسور کرج | شرکت آسانسور با سابقه بالا در کرج

در زمان ساخت یک ساختمان چند طبقه، موضوع دسترسی افراد یا انتقال کالا به طبقات مسئله بسیار مهمی است. شما با فشردن یک دکمه می‌توانید وارد یک اتاقک فلزی شده و به‌ سادگی از یک طبقه به طبقات دیگر بروید. در واقع، امروزه وجود یک آسانسور برای ساختمان‌های بیش از سه طبقه به یک ضرورت تبدیل است.

آسانسور کرج یک بالابر برقی است که جهت انتقال بار و افراد به شکل عمودی حرکت می‌کند. این دستگاه در ساختمان‌های مختلفی مانند ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آسانسور در جاهایی که ویلچر یا کالسکه بچه امکان رفت‌وآمد نداشته باشند، کارایی بالایی دارد.

نفر اول

شرکت آسانسور سیمرغ صعود البرز غرب

شرکت سیمرغ

مشاوره، طراحی ، اجرا، سرویس و نگهداری و فروش انواع آسانسور ، پله برقی و اتوماسیون و کنترل هوشمند آسانسور و سایر تأسیسات ساختمان می باشد. این شرکت جزء اولین شرکت هایی است که با لحاظ نمودن نگرش مهندسی در نصب سیستم های آسانسور خاص و منحصر به فرد(شامل و نه محدود به: هیدرولیک خانگی تکفاز ، هیدرولیک باری تا ظرفیت 12 تن ، هیدرولیک خودروبر، آسانسورهای سرعت بالا تا 7 متر بر ثانیه، آسانسورهای بدون موتور خانه، بالابرهای صنعتی خاص و آسانسورهای پالایشگاهی ضد انفجار و ضد آب کلاس IPXX و…) سهم قابل توجهی از بازار داخلی را در اختیار دارد.

دارای پروانه کسب دارای کد آیسیک از اتحادیه کشوری آسانسور
عضو رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی کشور
عضو رسمی انجمن تخصصی صنایع همگن آسانسور و پله برقی استان البرز
دارای تأیید صلاحیت پیمانکاری و تأیید صلاحیت ایمنی از وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی
دارای استاندارهای ISO17020 ،ISO9001 و شناسایی به عنوان شرکت معتبر در زمینه اجرای
استانداردهای ملی 1-6303، 2-6303 در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور سازمان ملی استاندارد ایران

به مدیریت مهندس فرشاد گهر

ساعت فعالیت اداری ۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰ پنجشنبه ها تا ۱۳:۰۰ ولی پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت برخط در نرم افزار سروس و نگهداری تی لیفت صورت میگیره.

نشانی شرکت: کرج، طالقانی شمالی، نرسیده به پل آزادگان، مجتمع تجاری اداری یادمان، بلوکB، طبقه پنجم، واحدB2

شماره تماس: 02634462334 | 09122879648 | 09122501590

نفر دوم

شرکت آسانبر نگین غرب

شرکت آسانبر نگین با شماره ثبت 10684 در اداره ثبت شرکت‌های کرج ثبت شده است. حوزه فعالیت اصلی شرکت در زمینه فروش، طراحی، ساخت، نصب، تعمیرات و خدمات نگهداری برای آسانسورهای مسافربر، بیماربر، باربر، برانکارد بر ، ماشین بر، کتاببر و استریل‌بر می‌باشد.

سیستم های درایو مصرفی در بالا برها شامل عمده سیستم های موجود وروز جهان بوده برای مثال با توجه به سیستمهای کششی هیدرولیک گیر لس ووینچی و با درایوهای ساده و ACVV و VVVf می باشد.

شرکت آسانبر نگین غرب با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و کار آزموده و بر خورداری از دانش فنی روز صنعت آسانسور و دارا بودن پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع آمادگی خود را جهت همکاری وارائه خدمات با بهترین کیفیت طی برنامه زمانبندی مدون ومناسبترین هزینه ها اعلام می دارد .امید است این شرکت را جزو همکاران آتی خود پذیرفته و ما نیز با تمام تجارب تخصصی خود پاسخی درخور اعتماد شما ارائه نماییم.

ویژگی هایی که ما را متمایز میکند

متریال درجه یک
تنوع بالای محصولات
ایمن ترین تجهیزات
پشتیبانی بینهایت

به مدیریت مهندس علی مومنی

فروش مشاوره ساخت و اجرا طراحی مهندسی و سرویس و نگهداری آسانسور

ساعت فعالیت ۹صبح تا ۴عصر

نفر سوم

شرکت آسانسور الوند طاهر

شرکت آسانسور الوند طاهر، یکی از پیشگامان در صنعت آسانسور و پله برقی است. این شرکت با ارائه خدمات در زمینه طراحی، مهندسی، فروش، نصب، سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی، با مهندسین عالی‌رتبه و تجهیزات بروز، کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، جایگاه ویژه‌ای در صنعت دارد. این امر نشان از تعهد شرکت به ارائه خدمات برتر و ارزشمند به مشتریان و تمرکز بر کیفیت و نوآوری در فعالیت‌های خود دارد.

به مدیریت مهندس طاهرلو

طراحی و نصب و اخذ گواهی استاندارد و تعمیر و نگهداری آسانسور

🔴ساعت فعالیت 9 صبح تا 5 عصر

شماره موبایل: ۰۹۱۲۴۶۰۷۶۳۶_ ۰۹۱۹۰۶۷۴۸۸۱

شماره های ثابت: 02634571300_ 02634581646

آدرس: کرج میانجاده بلوارامام خمینی جنب کوچه بحیرایی ساختمان یاشار طبقه ۳ واحد ۷

نفر چهارم

شرکت آسانبر فرازان

شرکت آسانبر فرازان افتخار دارد که از سال 1380 تا به امروز در زمینه آسانسور و پله برقی فعالیت داشته باشد
این شرکت عضو سندیکای استان تهران و همچنین عضو انجمن آسانسور و پله برقی استان البرز و استان فارس و استان خراسان رضوی می باشد
شرکت دارای سه شعبه در استان های تهران، شیراز، و خراسان رضوی می باشد
دارای پروانه کسب کشوری از اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی ایران و عضو اتاق اصناف ایران می باشد

زمینه کاری شرکت:

فروش، طراحی، اجرای آسانسور و پله برقی، سرویس و نگهداری آسانسور

فلسفه مدیریتی:

شرکت با نگرشی تخصصی در جهت تعالی سازمانی خود با استفاده از تکنولوژي نوین و نیروی کار مجرب و آموزش دیده می کوشد تا به خط مشی و اهداف خود در راستای خدمت رسانی بهتر و حفظ رضایت مشتریان جامه عمل بپوشاند.

به مدیریت مهندس بهرام پور

راه های ارتباطی با ما :

آدرس شعبه کرج: خیابان کیانپور ، مجتمع ارغوان با تلفن ثابت : 02632823200
آدرس شعبه اندیشه: ساختمان بازار بزرگ اسلامی 02165366430

آدرس شعبه شیراز: بلوار امیر کبیر، چهار راه ریشمک، ساختمان یونیک، طبقه 2 واحد 201 شماره تماس: 09178965540

به مدیریت مهندس اژدری

نفر پنجم

شرکت سامین آسانسور کارا

آسانسور در کرج

شرکت سامین با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، محصولات با کیفیت و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را به فروش می رساند. همچنین، سامین آسانسور با تیمی از کارشناسان مجرب و متخصص، خدمات نصب، راه‌اندازی، تعمیر و بازسازی آسانسور را با کیفیت بالا و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 5 تا از بهترین شرکت حسابداری و مالیاتی در رشت 1402 ❤️ آدرس + موبایل
مشاوره طراحی فروش و نصب و سرویس و نگهداری
آسانسور های کششی گرلس، بدون موتور خانه و گیربکس
آسانسور های هیدرولیکی،‌صنعتی و خانگی
گارانتی خدمات و محصولات
پاسخگویی شبانه روزی حتی ایام تعطیل
تعمیرات تخصصی و بازسازی آسانسورهای فرسوده
بازدید و مشاوره رایگان
نفر ششم

شرکت سهند فراز دیبا گستر

شرکت سهند فراز دیبا گستر کرج از سال 1379 در زمینه مشاوره ، طراحی ، اجرا، سرویس و نگهداری، استاندارد سازی، اخذ گواهینامه استاندارد و فروش انواع آسانسور ( کششی ، هیدرولیک ، بالابر) فعالیت می کند.

✅دارای پروانه طراحی مونتاژ از سازمان صنعت و معدن

✅فروش و نصب و راه اندازی انواع آسانسور (هیدرولیک ماشین بر و پله بر کششی)

✅اخذ استاندارد ادواری برای کلیه ساختمان ها (مسکونی و اداری)

✅فروش موتور گیربکس های اسانسور و کابین های لوکس

✅دارای پروانه کسب از اتحادیه کشوری و عضو انجمن اسانسور استان البرز

آدرس: گلشهر بلوار حدادی خیابان کوکب شرقی نبش کوچه بهزادی پلاک 125

تلفن های تماس: ۰۹۳۷۲۲۰۱۵۹۰ _ 026۳۳۵۲۳۲۸۴

نفر هفتم

آسانسور دیاموند

این شرکت با سالها سابقه در زمینه کارشناسی استاندارد طراحی و نصب آسانسور با کادر مجرب در زمینه های زیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین فروشگاه آسانسور دیاموند با تأمین کلیه قطعات آسانسور آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

  • طراحی و مونتاژ آسانسور
  • نصب صفر تا صد آسانسور
  • سرویس و نگهداری و تامین قطعات
  • دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صمت
  • عضو رسمی اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی ایران
  • عضو رسمی انجمن آسانسور و پله برقی استان البرز

بهترین شرکت‌های آسانسور در کرج

امروزه با افزایش تعداد آپارتمان‌ها نسبت به گذشته، شرکت‌های زیادی در زمینه تولید آسانسور، نصب و تعمیر آن مشغول فعالیت هستند. مهم‌ترین موردی که باید در زمان انتخاب یک شرکت مجاز آسانسور در کرج در نظر گرفت، دارا بودن مجوز و پروانه عضویت در سندیکا است. این‌گونه شرکت‌ها موظف هستند مقررات و ایمنی در تولید را رعایت کرده و به بهترین نحو با رعایت استانداردها، مجصول را به دست متقاضیان برسانند.

اینگونه شرکت‌ها رزومه‌ای مشخص و سابقه عملیاتی طولانی در زمینه تولید و خدمات آسانسور کرج دارند. باید به این نکته توجه کنید که چون شرکت‌های بزرگ، شناخته شده هستند بهتر می‌توان به آن‌ها اطمینان نمود. همچنین با خیال راحت می‌توان پروژه‌های نصب و راه‌اندازی را به آن‌ها سپرد.

برخورداری از دانش، تخصص، مهارت، سابقه بالا، پشتیبانی فنی و نظم عملیاتی از مشترکات شرکت‌های خدمات دهنده مجاز آسانسور هستند. به همین دلیل انواع خدمات مورد نیاز به موقع و به شکل صحیح خود پیگیری می‌شود. تفکیک وظایف، واحدهای مجزا و کنترل عملیات در این شرکت‌ها به عنوان مهم‌ترین مشخصه در نظر گرفته خواهد شد. معمولا این‌گونه شرکت‌ها برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستند.

البته هر شرکت بزرگ آسانسوری لزوما قابل اتکا نیست و باید اعتبار سنجی شود. برخی از شرکت‌ها قابل اتکا هستند، اما عقد قرارداد در مورد برخی از خدمات مانند نصب، راه‌اندازی و نگهداری از آسانسور از ضروریات است.

شرکت‌های مجاز متعددی به عنوان تولیدکننده آسانسور کرج در حال فعالیت هستند. هر یک از آن‌ها متناسب با طرح، متریال و ظرفیت، قیمت‌های متفاوتی را برای عرضه آسانسور ارائه می‌دهند. همچنین فروش یک آسانسور براساس ظرفیت مورد نیاز و طرح‌های مختلف انجام می‌پذیرد. البته قیمت یک آسانسور علاوه بر ظرفیت آن به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده نیز بستگی دارد.

فروش آسانسور در کرج

شما برای فروش آسانسور در کرج باید به دنبال مجرب‌ترین مرکز عرضه در این زمینه باشید. این مجموعه باید علاوه بر فروش آسانسور، قطعات آن مانند کابین، موتور، تابلو فرمان، درب آسانسور و سایر تجهیزات را با بهترین کیفیت عرضه کند.

این شرکت‌ها علاوه بر این‌که سازنده انواع آسانسور کرج هستند این وسیله را در محل، نصب و راه‌اندازی نیز می‌کنند. یک شرکت معتبر آسانسوری برای افزایش آمار فروش خود، می‌کوشد تا کیفیت محصولات را هر چه بیشتر ارتقا دهند.

برای انجام این کار، شرکت‌های فروش آسانسور از تجهیزات و تکنولوژی روز به همراه قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می‌نمایند. علاوه بر آن تا جایی که امکان داشته باشد، این شرکت‌ها محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. در این صورت، آمار فروش بالا رفته و سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد.

یک شرکت فعال در فروش آسانسور باید بتوانند در فروش آسانسور کرج و تجهیزات آن، مشتریان بیشتری را جذب کند. البته برای فروش آسانسور علاوه بر قیمت، موارد دیگری مانند کیفیت تجهیزات و قطعات، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز تاثیرگذار است. همچنین نصب و راه‌اندازی صحیح، رعایت تمامی استانداردهای طراحی، نصب، ایمنی بالا و عملکرد مطلوب سیستم نیز در فروش موثر هستند.

خدمات آسانسور در کرج

به مجموعه اقدامات مورد نیاز برای سرویس و نگه‌داری آسانسور یا تعمیر آن، خدمات آسانسور در کرج گفته می‌شود. البته این اقدامات بازبینی و کنترل عملکرد قطعات را نیز شامل می‌شود. آسانسور کرج از آن دست سیستم‌هایی است که به شکل مداوم نیاز به بازبینی و انجام خدماتی  دارد. چون‌که این‌گونه دستگاه‌ها به شکل دائم توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید به صورت پیوسته از نظر عملکرد و ایمنی، کنترل شوند.

با انجام اقدامات لازم، امکان تشخیص هر نوع ایراد یا نقص در سیستم یک آسانسور وجود دارد. همچنین سرویس‌کاران می‌توانند فورا نسبت به رفع عیب و تعمیرات احتمالی اقدام کنند. البته توصیه موکد می‌شود که این‌گونه خدمات را افراد صلاحیت‌دار و مجرب انجام دهند تا کارفرما از نظر سرویس یا تعمیرات آسانسور کرج، آسوده خاطر باشد.

تهیه آسانسور کرج برای ساختمان، یک سرمایه‌گذاری مهم محسوب می شود. چون‌که نقش بسزایی در حمل‌ونقل مردم و بارها در میان طبقات دارد. با توجه به افرادی که از این وسیله استفاده می‌کنند، دریافت خدمات آسانسور بسیار ضروری است. بازرسی، تعمیر و نگه‌داری از آسانسور برای حصول اطمینان از تجهیزات در شرایط کار، حیاتی خواهد بود.

در کل خدمات آسانسور بخش‌های متعددی را شامل می‌شود و انجام هر بخش، مستلزم به‌کارگیری افراد متخصص در آن بخش است. معمول‌ترین خدمات آسانسور کرج به بخش‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • سرویس و نگه‌داری آسانسور
  • تعمیر آسانسور
  • نصب آسانسور
  • بازسازی آسانسور
  • فروش قطعات آسانسور

سخن پایانی

آسانسور یکی از قدیمی‌ترین وسایل ساخته دست بشر است. البته شکل اولیه آسانسور با انواع مدرن آن‌ بسیار متفاوت است و صرفا ماهیت آن‌ها ثابت مانده است. امروزه آسانسور کرج یکی از اصلی‌ترین امکانات رفاهی در ساختمان‌ها هستند و سبب افزایش رفاه در زندگی آپارتمان‌نشینی شده است.

در مقررات ساخت بنا، اغلب ساختمان‌های سه طبقه به بالا آسانسور دارند و نبود آن در ساختمان‌های بلند، یک مشکل بزرگ تلقی می‌شود. نصب یک آسانسور در ساختمان‌ مزایای زیادی برای ساکنین آن دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزایش ارزش ملک است. در یک آسانسور کرج اجزای مختلفی وجود دارند که درب، کابین و موتور آسانسور از مهم‌ترین قطعات آن به حساب می‌آید.