لیست 10 تا از بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران 1403 | آدرس + اینستاگرام

لیست 10 تا از بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران 1403 | آدرس + اینستاگرام

اکستنشن مژه می‌تواند راه حلی بسیار موثر برای افزایش طول و ضخامت مژه باشد. با انجام این فرآیند، مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی شما چسبیده و به شما ظاهری جذاب و طبیعی می‌دهند. هنگامی که قصد انجام اکستنشن مژه را دارید، بهتر است با یک تکنسین ماهر و مجرب مشورت کنید تا بهترین روش را برای شما تعیین کند. همچنین، مطمئن شوید که از مواد با کیفیت و مناسب استفاده می‌شود تا به مژه‌های طبیعی شما آسیب نرساند.

با توجه به اینکه پیدا کردن مراکز اکستنشن مژه یا بهترین مژه کار تهران که به روز و حرفه ای باشند، کار ساده ای نیست، در ادامه این مطلب از سایت ورناپ تعدادی از بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران سال 1402 را معرفی کنیم:

نحوه انجام اکستنشن مژه در سالن های زیبایی تهران

برای اجرای اصول صحیح اکستنشن مژه، شخص باید دراز بکشد و چشم‌هایش را ببندد و اکستنشن کار هم بایستی زیر مژه‌ها پارچه تمیز قرار دهد. همچنین، حدود ۱ میلی متر از نوک مژه‌ها با چسب آمیخته شده و در زاویه خارجی چشم قرار داده می‌شوند.

پس از پایان کار، با بکارگیری از برس مژه، مژه‌ها را به آرامی شانه زده و با پنبه آغشته به لوسیون پاک کننده آرایش مژه‌ها را تمیز نموده و به آهستگی چسب‌ها را جدا می‌کنند.

مدت زمان ماندگاری مژه‌های مصنوعی بستگی به نوع مژه‌های طبیعی شخص و همچنین میزان رشد آنها دارد. عوامل دیگری که بر مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه تأثیر دارند، شامل نوع چسب مورد استفاده، رعایت مراقبت‌های لازم برای مژه‌های مصنوعی و استفاده از محصولات شامپو و مراقبت از مژه‌ها قبل و بعد از اکستنشن می‌شود.

انواع مدل های اکستنشن توسط مژه کار حرفه ای در تهران

اکستنشن مژه کلاسیک

بهترین سالن اکستنشن مژه کلاسیک تهران

روش اکستنشن مژه کلاسیک به دلیل ظاهری طبیعی که به مژه‌های شما می‌دهد، بسیار محبوب است. در این روش، یک مژه مصنوعی به صورت تک به تک بر روی یک مژه طبیعی چسبانده می‌شود و این باعث می‌شود که مژه‌های شما ظاهری طبیعی داشته باشند.

همچنین، در این روش، می‌توانید طول و ضخامت مژه‌های خود را بر اساس نیاز خود تعیین کنید و به صورت دقیق‌تری کنترل کنید که مژه‌های مصنوعی در کجای چشم شما قرار بگیرند. این روش بیشترین توصیه برای افرادی است که می‌خواهند یک ظاهر طبیعی داشته باشند و به دنبال افزایش طول و حجم مژه‌های خود هستند.

اکستنشن مژه والیوم

بهترین مرکز اکستننشن مژه والیوم تهران

در روش اکستنشن مژه والیوم، چند تار از مژه مصنوعی با هم به وسیله چسب ژله‌ای (gel adhesive) به هم متصل می‌شوند و به صورت یک پره حجیم روی یک تار مژه طبیعی قرار می‌گیرند. این روش باعث می‌شود که مژه‌های شما حجیم و ضخیم‌تر به نظر بیایند و البته طولانی‌تر نیز باشند.

فن‌ها یا اتصالات مژه‌های مصنوعی در این روش، در نقاط مختلفی از مژه طبیعی قرار می‌گیرند، به صورتی که مژه‌های طبیعی شما به طور یکنواخت با مژه‌های مصنوعی ترکیب شوند و به نظر طبیعی بیایند.

این روش برای افرادی که به دنبال افزایش حجم و ضخامت مژه‌های خود هستند، مناسب است. همچنین، در این روش می‌توانید با توجه به نیاز خود، تعداد و حجم مژه‌های مصنوعی را تعیین کنید و به گونه‌ای انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

اکستنشن مژه اسپایکی

بهترین مرکز اکستنشن مژه اسپایکی در تهران

در روش اکستنشن مژه اسپایکی ترکیبی، ترکیبی از روش‌های اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم و مگا والیوم استفاده می‌شود. در این روش، مژه‌های مصنوعی به صورت تک به تک (برای ایجاد طرح کلاسیک)، گروهی (برای ایجاد حجم والیوم) و یا گروهی با حجم بزرگ (برای ایجاد حجم مگا والیوم) بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

در این روش، مژه‌های مصنوعی به صورت تارهایی با طول‌ها و حجم‌های مختلف بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند، به صورتی که نتیجه نهایی یک طرح بسیار زیبا و طبیعی است. به دلیل استفاده از مژه‌های مختلف در این روش، مژه‌های شما وزنی ندارند و بسیار سبک هستند.

این روش به افرادی که به دنبال ایجاد حجم و ضخامت بیشتری در مژه‌های خود هستند، توصیه می‌شود. همچنین، اگر می‌خواهید طرحی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید، این روش می‌تواند به شما کمک کند.

اکستنشن مگا والیوم

بهترین مرکز اکستنشن مژه مگا والیوم تهران

روش مگا والیوم بسیار شبیه به روش والیوم است، با این تفاوت که در این روش از مژه‌های مصنوعی با حجم بسیار بزرگ استفاده می‌شود و نتیجه آن، حجم بسیار زیاد و چشمگیری است. این روش برای افرادی که مژه‌های کم پشتی دارند و به دنبال افزایش حجم مژه‌های خود هستند، توصیه می‌شود.

در این روش، مژه‌های مصنوعی با حجم بسیار بزرگ بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند، که باعث ایجاد حجم و پرپشتی بسیار بالایی در مژه‌های شما می‌شود. به دلیل استفاده از مژه‌های با حجم بزرگ، نیازی به تعداد زیادی مژه مصنوعی برای ایجاد حجم نیست و این باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار طبیعی و همچنین پرپشت و حجیم به نظر بیایند.

بهتر است بدانید که در این روش، به دلیل حجم بزرگ مژه‌های مصنوعی، ممکن است وزن مژه‌های شما افزایش یابد و این باعث شود که مژه‌های شما به نظر کمی سنگین‌تر بیایند. در هر صورت بهتر است قبل از هر اقدامی با بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران مشورت کنید.

اکستنشن مژه هیبریدی

بهترین مرکز اکستنشن مژه هیبریدی در تهران

روش هیبریدی یا ترکیبی از روش والیوم و کلاسیک، روشی جدید در اکستنشن مژه است که به صورت ترکیبی از این دو روش انجام می‌شود. در این روش، مژه‌های مصنوعی گروهی با حجم متوسط و یا بزرگ (برای ایجاد حجم والیوم) و همچنین تک به تک (برای ایجاد طرح کلاسیک) بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

در روش هیبریدی، مژه‌های مصنوعی با حجم متوسط و یا بزرگ برای ایجاد حجم والیوم بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند، در حالی که مژه‌های مصنوعی تک به تک برای ایجاد طرح کلاسیک استفاده می‌شوند. نتیجه این روش، مژه‌هایی با حجم متوسط و طرح کلاسیک و به همراه پرپشتی و ضخامت بیشتری است که سبک‌تر از روش والیوم و سنگین‌تر از روش کلاسیک می‌باشد.

خواندن این مقاله هم مفید است  مزایا و روش های شستن فرش با مواد نانو در قالیشویی ها

این روش برای افرادی که به دنبال ایجاد حجم و ضخامت بیشتری در مژه‌های خود هستند، توصیه می‌شود. همچنین، با توجه به ترکیبی از روش‌های مختلف در این روش، می‌توانید طرحی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

مقایسه اکستنشن مژه با کاشت مژه

اکستنشن مژه و کاشت مژه، دو روش متفاوت برای افزایش حجم و طول مژه‌ها هستند. در اینجا به تفاوت‌های اساسی بین این دو روش می‌پردازیم:

1. روش انجام: در اکستنشن مژه، مژه‌های مصنوعی با استفاده از چسب و یا دیگر روش‌های چسباندن، بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. در کاشت مژه، مژه‌های مصنوعی یا نیز مژه‌های طبیعی به صورت پیوندی در پوست بیمار یا مشتری کاشته می‌شوند.

2. مدت زمان: اکستنشن مژه برای مدت معمولا ۲ تا ۴ هفته دوام دارد و پس از آن نیاز به تعویض مژه‌های مصنوعی و یا تعمیر آن‌ها دارید. در کاشت مژه، مژه‌های کاشته شده به صورت دائمی در پوست می‌مانند.

3. نتیجه: در اکستنشن مژه، مژه‌های مصنوعی بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند و باعث ایجاد حجم و طول بیشتری در مژه‌ها می‌شوند. در کاشت مژه، مژه‌های کاشته شده به صورت دائمی در پوست می‌مانند و باعث ایجاد مژه‌هایی با حجم و طول طبیعی می‌شوند.

4. قیمت: هزینه اکستنشن مژه ممکن است کمتر از هزینه کاشت مژه باشد. هزینه کاشت مژه بیشتر است، زیرا این روش نیازمند مهارت و تخصص بیشتری از جانب تکنسین‌های مورد نیاز است.

با توجه به موارد ذکر شده بالا، باید توجه داشت که اکستنشن مژه و کاشت مژه دو روش متفاوت هستند و بسته به نیاز و مورد استفاده شما، می‌توانید از هرکدام از این روش‌ها استفاده کنید.

هزینه اکستنشن مژه در تهران چقدر میباشد؟

هزینه اکستنشن مژه ممکن است در هر کشور و هر منطقه متفاوت باشد و بسته به فاکتورهای مختلفی مانند تجربه تکنسین، نوع مواد استفاده شده، مدت زمان اجرای کار و موارد دیگر، متغیر باشد. همچنین، باید در نظر داشت که برخی از مراکز اکستنشن مژه، هزینه خدمات خود را بر اساس تعداد مژه‌های مصنوعیی که بر روی مژه‌های طبیعی شما نصب می‌شود، محاسبه می‌کنند.

با این حال، باید توجه داشت که هزینه خدمات اکستنشن مژه ممکن است در برخی از مراکز بالاتر از این محدوده باشد. همچنین، باید به هزینه تعویض مژه‌های مصنوعی هر ۲ تا ۴ هفته یکبار نیز توجه کنید.

در هر صورت، برای دقیق‌تر بودن در مورد هزینه اکستنشن مژه، بهتر است با چند مورد از بهترین مراکز اکستنشن مژه تهران تماس بگیرید و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید. همچنین، ممکن است برخی از مراکز تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان جدید و یا برای خدمات مکرر ارائه دهند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

ماندگاری اکستنشن مژه

ماندگاری اکستنشن مژه بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما به طور کلی، ماندگاری اکستنشن مژه در محدوده ۲ تا ۸ هفته قرار دارد. به عنوان راهکار برای افزایش ماندگاری اکستنشن مژه، می‌توانید از مراقبت‌های لازم برای مژه‌های خود پیروی کنید، به عنوان مثال شستشوی مژه‌های خود با محصولات خاص برای مژه، استفاده از روغن‌های حاوی ویتامین ها و روغن‌های طبیعی برای تقویت مژه، و خودداری از استفاده از محصولات آرایشی و ابزارهای گرمایی برای مژه‌های خود می‌باشد. به هر حال، اکستنشن مژه دائمی وجود ندارد و برای حفظ ماندگاری آن، بهتر است هر ۲ تا ۴ هفته یکبار به بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران مراجعه کرده و مژه‌های مصنوعی خود را تعویض کنید.

دوره آموزش اکستنشن مژه تهران

بهترین سالن های زیبایی اکستنشن مژه تهران در حال حاضر دوره‌های آموزش اکستنشن مژه را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌دهند. برخی از این دوره‌ها شامل آموزش‌های تئوری و عملی برای تکنیک‌های مختلف اکستنشن مژه، انتخاب مواد و ابزارهای مناسب، مراقبت از مژه‌های مصنوعی و روش‌های اصلاح خطاهای احتمالی است.

اگر شما قصد دارید به عنوان یک تکنسین اکستنشن مژه کار کنید، بهتر است در یک آموزشگاه آموزش رسمی دریافت کنید. در این دوره‌های آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه انواع مختلف مژه مصنوعی را انتخاب کنید، چگونه ابزار و مواد لازم را استفاده کنید و چگونه بهترین روش‌های اکستنشن مژه را انتخاب کنید. همچنین، در این دوره‌ها، به شما نشان داده خواهد شد که چگونه مژه‌های مصنوعی را به درستی به مژه‌های طبیعی متصل کنید و چگونه مراقبت‌های لازم برای مژه‌های اکستنشن شده را انجام دهید. اگر مایل به شرکت در دوره‌های آموزش اکستنشن مژه تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به خدمات مراکز و یا تماس اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های آموزشی آنها بدست آورید.

لیست بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران از نظر مردم

اکستنشن مژه و آموزش کاشت مژه غرب تهران راحیل تهران، محله پونک،
آموزشگاه تخصصی اکستنشن مژه MECIL تهران، میدان هروی
سالن زیبایی کلبه آرزو (آرزو قهرمانی) تهران،فلکه دوم صادقیه
اکستنشن مژه نیوشا تهران،درب دوم،بزرگراه صدر
مرکز تخصصی اکستنشن مژه و مو مریم معصومی تهران، پونک، خیابان مخبری
آكادمي تخصصی کاشت مژه و ابرو شيرين رمضان تهران، زعفرانیه
مرکز تخصصی مژه الهام عظیمی تهران، پایین تر از چهار راه فرمانیه
سالن زیبایی زهره پدرام تهران، محله دزاشیب

روش‌های مراقبت از مژه‌های اکستنشن شده؟

عدم شست‌وشوی صورت با آب داغ؛

عدم استفاده از ریمل و سایر مواد آرایشی بر پایه روغن؛

شانه‌کردن مژه‌ها هر روز به مدت 10 الی 15 ثانیه؛

نکشیدن مژه‌ها و عدم مالش چشم‌ها با قدرت زیاد؛

استفاده از روبالشتی ابریشمی و ساتن برای کاهش اصطکاک مژه‌ها

چه کسانی نباید از اکستنشن مژه استفاده کنند؟

اکستنشن مژه یک روش زیبایی بسیار محبوب است، اما به دلیل مشکلاتی مانند آلرژی، عفونت و صدمات به مژه‌های طبیعی، برخی افراد نباید از آن استفاده کنند. برخی از افرادی که نباید از اکستنشن مژه استفاده کنند عبارتند از:

  1. کسانی که در گذشته به عفونت از چشم و مژه رنج‌برده‌اند، به خصوص اگر عفونت باکتریایی بوده باشد.
  2. کسانی که آسم، آلرژی یا حساسیت به مواد شیمیایی دارند.
  3. کسانی که مشکلات پوستی مانند پوست حساس و یا آکنه دارند.
  4. کسانی که دارای مژه‌های ضعیف و شکننده هستند.
  5. کسانی که مژه‌های طبیعی آنها خیلی کم و نازک هستند.
  6. کسانی که دارای چشم‌های حساس هستند.
  7. کسانی که تحت درمان دارویی هستند و از موادی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، کورتیکواستروئیدها و داروهای ضد التهاب استفاده می‌کنند.

کلام آخر:

در انتها باید بگوییم اکستنشن مژه یک روش زیبایی بسیار محبوب است که می‌تواند به طور قابل توجهی ظاهر شما را تغییر دهد. با این حال، برای بهترین نتیجه، بهتر است به یکی از بهترین مراکز اکستنشن مژه در تهران مراجعه کنید و از مواد با کیفیت و روش‌های به روز استفاده کنید. همچنین، برای حفظ و بهترین نتیجه از مژه‌های اکستنشن شده، باید مراقبت‌های لازم را انجام داده و از استفاده از محصولات آرایشی و ابزارهای گرمایی برای مژه‌های خود خودداری کنید. به طور کلی، اکستنشن مژه یک روش زیبایی بسیار محبوب است که با توجه به نکات و راهنمایی‌های لازم، می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.