افتتاح اولین سالن “CIP” عروس در گیلان “رشت” دلـــوان

افتتاح اولین سالن “CIP” عروس در گیلان “رشت” دلـــوان

اولین سالن سی آي پی (CIP) عروس در استان گیلان در شهر رشت توسط دلسا تاسیس در 28 خرداد 1403 تاسیس شد. دیگر خدمات ما عروس، میکاپ، شنیون، پاکسازی، ماساژ و … در برترین سالن زیبایی رشت با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می شود.

دلسا بیوتی

بنیانگذار اولین مجموعه زیبایی CIP در گیلان

اینجا همه چیز آمادست که شما بتونید بهترین خودتون باشید

  • ⭐دلسا
  • ⭐دارای مدرک دکتری معماری
  • ⭐ دارای دو شعبه فعال در تهران”جردن” گیلان “رشت
  • ⭐مشاوره قبل از خدمات
  • ⭐بیش از 10 سال سابقه در حوزه بیوتی
  • ⭐برگزارکننده بیش از 50 ورکشاپ
  • ⭐برگزار کننده بیش از 50 سمینار
  • ⭐آموزش بالغ بر 500 هنرجو
  • ⭐دارای تیم حرفه ای 30 نفره

به دنیای رویایی زیبایی دلــوان قدم بگذارید!

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دلوان یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در استان گیلان واقع در شهر سرسبز رشت، خیابان گلسار می باشد. آرایشگاه زنانه دلوان از سال 1403 تاسیس شده است. سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری دلوان خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. لازم به ذکر است که سالن زیبایی دلوان دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران می باشد و تمامی نرخ های خدمات در این سالن نرخ های مصوب از سوی اتحادیه می باشند. سالن زیبایی دلوان دارای محیطی آرام، مناسب و بهداشتی می باشد که همین امر باعث تفاوت این سالن قدرتمند با بقیه سالن های زیبایی شهر رشت شده است زیرا که بهداشت و محیطی مناسب ، همیشه برای سالن زیبایی دلوان در اولویت می باشد.

تیمی متشکل از 30 هنرمند بی‌نظیر در کنار شما هستند تا لحظات به یاد ماندنی برایتان خلق کنند.

سالن زیبایی دلوان، فراتر از یک سالن معمولی، مکانی است که عروس‌ها و مشتریان عزیز در آن احساس ارزشمندی و خاص بودن می‌کنند.

CIP مخفف Commercial Important Person می باشد و برای افرادی به کاربرده می شود که از نظر اهمیت و موضوع در جایگاه ویژه ای قرار دارند.

سالن CIP‌ عروس در گیلان

ما در مجموعه cip دلوان، تفاوت را به شما هدیه می‌دهیم:

  • تیمی مجرب و متخصص: 30 هنرمند خلاق و ماهر در کنار شما هستند تا با ظرافت و دقت، زیباترین‌ها را برایتان رقم بزنند.
  • محیطی لوکس و دلنشین: از لحظه ورود به سالن، فضایی شیک و مدرن شما را مجذوب خود خواهد کرد و حس آرامش و آسودگی را به شما هدیه می‌دهد.
  • تجهیزات پیشرفته و به‌روز: ما به سلامت و بهداشت شما اهمیت می‌دهیم و از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات در ارائه خدماتمان استفاده می‌کنیم.
  • محصولات باکیفیت: انتخاب دقیق و ظریفانه محصولات، ضمانتی برای تجربه‌ای بی‌نظیر و ماندگار در آغوش زیبایی خواهد بود.
خواندن این مقاله هم مفید است  لیست بهترین خشکشویی رشت و تهران + آدرس و شماره تماس

خدمات CIP عروس در رشت

میکاپ حرفه ای با متریال بروز دنیا (برطرف کردن تیرگی دور چشم ,ماه گرفتگی,جای جوش و لک )گریم هایلایت ,کانتورینگ چرب و خشک ,متناسب با آناتومی صورت
سایه های (لایت ,خلیجی ,شاین ,برزیلی ,عربی )اجراهای هاشور ابرو موقت بصورت کاملا نچرال
فون ,شاین ,و گریم بدنمشاوره شینیون های مدرن : (لایت اروپایی ,خطی ,حرارتی ,چیبسی)
جلسه پاکسازی حرفا ای پوست با برندهای فرانسویقرینه سازی ابرو (شیو صورت )
نصب مژه (دونه ای ,سه بعدی 5بعدی )شارژمجدد میکاپ بعد از تایم آتلیه و باغ تالار
پیج اینستاگرام CIP دلوان
راه های ارتباطی: 09911294216 | 09911294218
آدرس: گیلان، رشت،‌گلسار، خیابان 142 سمت راست برج بنیامین
ساعت فعالیت : 11 الی 9 شب
از نظر ارائه خدمات
کیفیت 99%
از نظر محیط سالن
کیفیت 98%
از نظر تیم پرسنلی
کیفیت 95%
نظر مشتریان ما
کیفیت 93%
  •  
سالن CIP‌ عروس در رشتسالن CIP‌ عروس در رشت

چرا سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دلوان را انتخاب کنیم؟

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دلوان بدون شک معتبر ترین و بهترین سالن زیبایی رشت و آرایشگاه زنانه در سطح کشوری می باشد، سالن زیبایی دلوان  دارای جواز رسمی از سوی اتحادیه آرایشگران زنانه گیلان می باشد. علاوه بر این موارد از انجایی که بهداشت و محیطی تمیز همیشه در اولویت سالن زیبایی دلوان بوده، این سالن دارای نماد سیب سلامت از سوی وزارت بهداشت می باشد. در کنار این موارد، سالن زیبایی دلوان به عنوان بهترین سالنCIP عروس در خبرگزاری های معتبر ایران شناخته شده و نگاه رسانه های معتبر به این سالن همیشه مثبت بوده است . این ها تنها گوشه ای از جواب این سوال که “چرا سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دلوان را انتخاب کنیم” هستند.

پرسنل سالن زیبایی دلوان رشت

ویژگی پرسنل سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه دلوان چیست؟

کادر مجرب ، دارا بودن مجوز های بهداشتی رعایت بهداشت محیطی و بهداشت فردی در سالن ، ضد عفونی کردن ابزار بعد از هر استفاده ، رضایت مشتری ها ، حسن شهرت ، خوش قولی ، برخورد مناسب مدیر سالن و سایر کارکنان ، مشاهده ی نمونه کارهای قبلی و… فاکتور های زیادی برای تبدیل شدن یک سالن زیبایی به برند معتبر وجود دارد و یکی از مهمترین آن ها، پرسنل آرایشگاه هستند. در آرایشگاه زنانه دلوان تمامی پرسنل با سابقه فعالیت و تجربه بالا مشغول به کار هستند. گفتنی است که پرسنل آرایشگاه دلوان همگی مجرب بوده و بهترین کیفیت در لاین های مختلف خدمات را به شما ارائه میکنند

همین حالا با ما تماس بگیرید و برای رزرو وقت مشاوره و یا نوبت اقدام کنید.

ما مشتاقانه منتظر پذیرایی از شما در مجموعه cip دلوان هستیم!

سخن پایانی

در اینجا نمونه کارهای سالن زیبایی عروس CIP دلوان را مشاهده کردید، نظرات مشتریانش رو بخونید و سپس تعرفه قیمت های سالن زیبایی عروس CIP دلوان را بررسی کنید و با خیال راحت از ایشان خدمات آرایشی بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. چنانچه شما هم قبلا مشتری سالن زیبایی عروس CIP دلوان بودید لطفا نظرات خود را ثبت کنید. این نظرات برای سایر مشتریان بسیار ارزنده است.