لیست 5 تا از شرکت اجرای فلاشینگ نما در تهران | ساخت و نصب فلاشینگ

لیست 5 تا از شرکت اجرای فلاشینگ نما در تهران | ساخت و نصب فلاشینگ

اجرای فلاشینگ نما در تهران | ساخت فلاشینگ نما در تهران | فلاشینگ کار تهران | فلاشینگ بام تهران | فلاشینگ آماده تهران | ساخت و نصب فلاشینگ تهران | فلاشینگ کار

تابحال به این اندیشیده‌اید که چه راهکاری برای در امان ماندن ساختمان خود از باد و باران وجود دارد؟ یا اینکه چطور می‌شود باران بارید بدون آن‌ که دیواره ساختمان خیس شود یا آسیب ببیند! فلاشینگ نما راه‌حل این مشکل است. شما با استفاده از فلاشینگ نما در ساختمان خود، مانع از رسیدن باران به لبه پنجره‌ها و… می‌شوید که این به نوبه خود یک سازوکار امنیتی است. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با صفر تا صد فلاشینگ نما در تهران است، با ما همراه باشید:

لیست معرفی بهترین مراکز ساخت فلاشینگ نما در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی نام مرکز کلیک کنید.

نام مرکز: آدرس:
فلاشینگ سبلان تهران، شاد آباد
فلاشینگ ایده آل تهران
فروش متریال و مجری تخصصی سقف عرشه تهران، میدان المپیک
اجرای فلاشینگ نما کرج خیابان مطهری بعد از پل ازادگان
تولید ورق شیروانی و فلاشینگ کرج شهرستان چهار باغ سه راه علیخان
بورس فروش ورق اروادز ورامین – کیلومتر 3 کمربندی پیشوا

رتبه اول

خدمات فلاشینگ سبلان

مجموعه فلاشینگ سبلان تهران با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه اجرای فلاشینگ نمای ساختمان ، فروش انواع ورق سیاه با ضخامت ۱ تا ۴میل ، ساخت و نصب انواع کلاهک اچ ، ژاپنی و انواع حفاظ شاخ گوزنی و نیزه ای ، خم و برش ورق های فولادی به شکل های دلخواه و نصب آن توسط کادری مجرب و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

رتبه دوم

فلاشینگ ایده آل تهران

فلاشینگ یکی از عناصر مهم در طراحی و ساخت ساختمان‌ها است. فلاشینگ‌ها از ورق‌های ضدزنگ ساخته می‌شوند و با رنگ کاری الکترواستاتیک پوشیده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند به زیبایی و دو چندان کردن نمای ساختمان کمک کنند. انواع فلاشینگ شامل فلاشینگ نما، فلاشینگ دور پنجره، کلاهک دیوار، سردرب و فلاشینگ پشت بام می‌شوند. این عناصر می‌توانند به زیبایی و استحکام ساختمان کمک کنند.

فلاشینگ ایده آل به مدیریت آقای قدیری مجری اجرای فلاشینگ در تهران از ساخت تا نصب فلاشینگ نما، کلاهک های پره ای، ساخت و نصب دریچه تنظیم هوا، ساخت و نصب نرده بالکن و پنجره و… می باشد.

اجرای فلاشینگ در تمام نقاط شمال تهران و شمال کشور ( دماوند و چالوس )

کلیه خدمات فلاشینگ ایده آل شامل:

اجرای ورق نما، فلاشینگ کانال کشی کولر، فن کوئل
ساخت و نصب هود صنعتی آشپزخانه ساخت و نصب کلاهک
ساخت و نصب دودکش موتورخانه ساخت و نصب دریچه تنظیم هوا
نرده فلزی و حفاظ شیروانی (آبرو، ورق سه پله و …)
فریم در و پنجره ورق داخل آسانسور ، ورق پانچ توری
اجرای انواع طرح های سی ان سی اجرای گلدان با ورق گالوانیزه و سیاه
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
رتبه سوم

اجرای فلاشینگ نما در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور و یکی از شهرهای پرجمعیت در جهان، بسیار مورد توجه است و معمولا اکثر فعالیت‌های بروز و پروژه‌های بروزرسانی شده در این منطقه از کشور انجام شده و سپس به سایر نقاط کشور انتقال داده می‌شود. اجرای فلاشینگ نما، نسبت به سایر نماهای ساختمانی، پیچیدگی چندانی ندارد اما لازم است قبل از نصب چندین مرحله را طی کنید. بطور مثال اگر بخواهید فلاشینگ نما را بررسی لبه سقف خود اجرا کنید، این مراحل عبارتند از:

  1. تعیین موقعیت‌هایی که به فلاشینگ نما نیاز دارند.
  2. انتخاب نوع فلاشینگ
  3. محاسبه متراژ فلاشینگ
  4. رنگ آمیزی
  5. نصب

·        تعیین موقعیت‌هایی که به فلاشینگ نما نیاز دارند

فلاشینگ برای قسمت‌های مختلف ساختمان مانند لبه سقف‌های شیبدار، قاب پنجره‌ها، محل برخورد دیوار با سقف و محل تلاقی کنج دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس ابتدایی‌ترین مرحله این است که تعیین کنید چه مکان و موقعیتی را می‌خواهید فلاشینگ نما کنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست بهترین سالن های زیبایی سمنان + آدرس و شماره تماس

·        انتخاب نوع فلاشینگ

فلاشینگ‌ها دسته‌های مختلفی دارند که این دسته‌بندی به جنس و شکل هندسی آن‌ها مربوط است. بنابراین مرحله دوم شما این است که نوع فلاشینگ را انتخاب کنید.

سه نوع دسته‌بندی معروف در بازار موجود است که عبارتند از: یو شکل، تاج و سه پله. علاوه بر این سه مورد شما می‌توانید موارد دیگری که قصد انتخاب دارید را سفارش دهید. به این صورت که تولیدکنندگان فلاشینگ نما طرح شما را گرفته و با استفاده از دستگاه‌های پرس و خمکاری طرح مورد نظر شما را تحویل می‌دهند.

·        محاسبه متراژ فلاشینگ

مرحله سوم در اجرای فلاشینگ نما، تعیین متراژی است که قصد فلاشینگ کردن آن را دارید. پیشنهاد ما این است که همیشه مقداری بیشتر از متراژ واقعی سفارش دهید، زیرا ممکن است حین انجام کار مشکلی بروز کند و فلاشینگ خریداری شده، کافی نباشد. به همین دلیل برای پیشگیری از بروز این مشکل، پیشنهاد ما خوب است.

·        رنگ آمیزی فلاشینگ

در بسیاری از موارد تولیدکنندگان پس از خمکاری ، فلاشینگ‌ها را رنگ آمیزی می‌کنند. اینکار برای جلوگیری از بروز رطوبت و آب به داخل ساختمان است. در برخی موارد فلاشینگ‌ها رنگ‌آمیزی نمی‌شوند و اینکار به منظور سلیقه مشتری است. زیرا چون فلاشینگ نما بسیار در معرض دید است، باید رنگ آن طوری باشد که متناسب با سلیقه مصرف‌کننده باشد. به همین دلیل رنگ نمی‌کنند تا افراد خود اقدام به رنگ آمیزی کنند.

·        نصب فلاشینگ

مرحله آخر، نصب فلاشینگ است. برای این منظور از پیچ یا پرچ استفاده می‌شود. همچنین برای اتصال ورق‌های فلاشینگ به همدیگر از جوشکاری بهره می‌گیرند. لازم به ذکر است که در برخی از بخش‌ها مانند قاب پنجره‌ها که ا هدف زیرسازی صورت می‌گیرد از چسب‌های مخصوص بهره می‌گیرند. پس از انجام مراحل شده، محل جوش داده شده را رنگ می‌کنند تا ظاهری زیبا داشته باشد.

اجرای فلاشینگ نما در تهران زیر نظر مجرب‌ترین افراد مشغول به کار در این حوزه انجام می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ علم و اطلاعاتی در این زمینه، کار خود را به این افراد بسپارید.

فلاشینگ آماده

در واقع فلاشینگ آماده، تعدادی ورقه‌های فلاشینگ است که شما می‌توانید از بازار خریداری کنید و خود اقدام به خمکاری یا …کنید. این فلاشینگ‌ها بسیار مناسب افرادی هستند که قصد دارند صفر تا صد نمای ساختمان را خود، طراحی کنند. بنابراین شما پس از خرید آن‌ها می‌توانید رنگ دلخواه خود را بررسی آن پیاده کنید و کارهای لازم را انجام دهید.

فلاشینگ آماده در انواع اجرا کننده‌های فلاشینگ نما در تهران موجود است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را سفارش دهید.

بهترین فلاشینگ کار در تهران

برای اینکه بهترین آن را در تهران بررسی کنیم ابتدا باید بهترین را تفسیر کنیم. بطور کلی برای اینکه بتوانید بهترین فلاشینگ کار را بیابید لازم است به عواملی توجه کنید. مثلا سابقه کار بسیار مهم است. شما وقتی تصمیم به اعتماد کردن به فلاشینگ‌کاری می‌گیرید، لازم است ابتدا از سابقه کار آن و تعداد فلاشینگ‌های کارکرده بر روی انواع ساختمان‌ها موجود در منطقه خود را بررسی کنید. اگر فلاشینگ‌نماها از مرغوبیت و محبوبیت برخوردار بود که می‌توانید به راحتی به آن‌ها اعتماد کنید. همچنین باید بررسی کنید و ببینید که آیا مواد مورد استفاده در ساختار آن باکیفیت است یا خیر!

از دیگر عواملی که باید به آن‌ها توجه کنید این است که در چه مدت زمانی نمای ساختمانی شما را تکمیل می‌کنند.

بنابراین اگر فلاشینگ‌کاری یافتید که در این سه مورد، بهترین است می‌توانید کار نمای ساختمان خود را به آن بسپرید. فلاشینگ کار نمونه در تهران کم نیست و شما می‌توانید با تحقیق ساده یا سرچ ساده به بهترین آن‌ها دست پیدا کنید. بطور کلی فلاشینگ نما در تهران از محبوبیت خاصی برخوردار است و شما می‌توانید به راحتی با مشاهده انواع ساختمان‌ها و اجرای فلاشینگ برروی آن‌ها بهترین فلاشینگ کار را پیدا کنید.

ساخت و نصب فلاشینگ

کار ساخت و نصب فلاشینگ نما در تهران، همانطور که گفتیم توسط عده‌ آموزش دیده و مجرب انجام می‌شود. برای ساخت متدهای عملی می‌شوند که حتما باید فرد از علم و مهارت کافی برخوردار باشد تا قادر به انجام آن‌ها شود و برای نصب نیز همینطور.

بنابراین اگر اقدام به خرید فلاشینگ می‌کنید، سعی کنید از شرکت‌هایی کمک بگیرید که نصب را نیز به همراه افراد خود انجام می‌دهند. زیرا نصب آن کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد.

سخن پایانی

هدف ما در این مقاله آشنایی شما با فلاشینگ نما بود و سعی کردیم تمامی مواردی که لازم است یک فرد مبتدی با آن آشنا شود را عرض کنیم. در نصب فلاشینگ نما بر روی ساختمان خود حتما نکات گفته شده را رعایت کنید تا پس از نصب، احساس پشیمانی نکنید. فلاشینگ‌کاری جزء نماهایی است که به تازگی وارد کشور شده و عمر زیادی ندارد اما در همین مدت کوتاه توانسته است نظر افراد را به خود جلب کند و این نشان از کیفیت و محبوبیت آن دارد.