میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکرو غزل زرگریان

میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکرو غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای آرایش دائم از جمله؛ میکروبلیدینگ ابرو، بلید فیبروز، تاتو خط چشم، لمینت ابرو و …. با کیفیت عالی می‌باشد. میکرو ابرو از تکنیک‌های آرایش دائم ابرو ات و طرفداران زیادی دارد. میکرو برخلاف تاتو ابرو، ظاهری طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد. افرادی که ابروهای خالی یا کم‌پشت و نازک دارند می‌توانند با اجرای میکرو ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ توسط مسترهای متخصص، اقدام به پرپشت‌سازی و فرم‌دهی عالی ابروهای خود نمایند. اجرای میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز باید حتما توسط بهترین میکروبلیدینگ کار انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به‌عنوان بهترین مرکز میکرو ابرو با بهره‌گیری از متریال اورجینال این متد را با کیفیت بالا و متناسب با فرم صورت شما انجام می‌دهیم.

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بکارگیری از مسترهای دوره دیده و متریال درجه یک، توانسته به بهترین سالن برای میکرو ابرو در کل کشور تبدیل شود.

میکروبلیدینگ ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

همانطور که می‌دانید اکثر افراد از داشتن ابروهایی پرپشت و خوش فرم برخوددار نیستند و همچنین استفاده از لوازم آرایشی نیز موجب ریزش ابرو خواهد شد. از طرفی آرایش‌های روزانه زمان زیادی را از افراد می‌گیرد. از این رو تکنیک نیمه‌ دائمی میکروبلیدینگ ابرو برای این دست از افراد بسیار کاربردی است. در انجام میکرو ابرو، مستر با استفاده از قلم میکروبلیدینگ خطوطی نازک و ظریف متناسب با فرم صورت فرد می‌کشد. رنگدانه توسط این قلم که از یک ردیف و چند سوزن تشکیل شده با ایجاد خراش به پوست وارد می‌شود.

لازم است تا سوزن تاتو و نوع آن با توجه به پوست شما انتخاب شود. این رنگدانه‌ها در جهت رویش طبیعی ابرو کشیده شده و از این رو در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور ابرو و … نتیجه نهایی بسیار طبیعی‌تر خواهد بود. این تکنیک بعد از مدتی به علت کمرنگ شده نیاز به ترمیم مجدد خواهد داشت. لازم به ذکر است که در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان توسط مسترهای دوره دید و باتجربه، میکروبلیدینگ ابرو را با متدهای بروز و بدون نیاز به ترمیم و عوارض تاتو برای شما عزیزان اجرا می‌کنیم.

آشنایی با مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو

از آنجایی که میکرو ابرو یک تکنیک نیمه دائمی است و فرد در صورت عدم رضایت مجبور به ریموو تاتو خود خواهد شد، بهتر است در ابتدا با مزایا و معایب این تکنیک آشنا شوید. یکی از مزایای قابل توجه این تکنیک، موقتی بودن آن است. همچنین فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ نیز در میزان ماندگاری میکرو ابرو است که در مقایسه با روش فیبروز بیشتر می‌باشد. از دیگر مزایای میکروبلیدینگ این است که درد تاتو در این متد به سبب استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو کم است. قرینه شدن و داشتن ابروهایی خوش فرم و طبیعی از دیگر دلایلی است که افراد را به انجام این متد ترغیب می‌نماید. اما در کنار مزایای قابل توجهی که این متد دارد، می‌تواند مانند سایر روش‌های آرایش دائم معایبی نیز داشته باشد که در زیر به چند نمونه‌ از آن‌ها اشاره شده است:

  • این روش برای افرادی که در گذشته تاتو ابرو انجام داده‌اند توصیه نمی‌شود.
  • به منظور عدم حساسیت به رنگدانه‌ها بهتر است قبل از انجام تاتو ابرو، تست آلرژی انجام دهید.
  • به دلیل دستی بودن این متد، فشار دست در ابتدا و انتهای خطوط یکسان نیست.
  • درصورت فشار بیش از حد به پوست، ممکن است بافت پوست دچار آسیب شود.
  • درصورت عدم کنترل فشار دست ممکن است موجب خونریزی بیشتر نسبت به سایر روش‌ها شود.
  • درصورت فشار دست کم، ماندگاری میکرو ابرو کمتر از حد معمول می‌شود.
خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین شرکت خدمات نظافت منزل در تهران و رشت 1402 + شماره تماس

باتوجه به معایب گفته شد پیشنهاد می‌شود که برای انجام این تکنیک بدون هیچ عارضه‌ای لازم است تا به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایید. برای داشتن میکروبلیدینگ ابرو باکیفیت و ماندگاری بالا می‌توانید به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مراجعه نمایید. در این مرکر کلیه خدمات آرایش دائم به‌صورت 100% تضمینی برای شما عزیازن انجام می‌شود.

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

میکرو ابرو تکنیکی نیمه دائمی بوده که بعد از انجام آن نیاز به ترمیم اولیه دارد. در جلسه ترمیم نواقص و معایب ابرو برطرف می‌گردد و فرم ابرو اصلاح می‌شود. در این جلسه ایرادات ابرو برطرف شده و بیشتر به جزئیات ابرو پرداخته می‌شود. این متد بعد از 6 ماه الی 1 سال بسته به نوع پوست فرد به مرور کمرنگ شده و نیز نیاز به ترمیم دارد. ما در مرکز غزل زرگریان با تکنیک اختصاصی استاد غزل زرگریان میکروبلیدینگ را بدون نیاز به ترمیم و با بیشترین ماندگاری برای شما عزیزان انجام می‌دهیم.

قرینه سازی ابرو

همانطور که گفته شد میکرو ابرو به منظور داشتن ابروهایی قرینه و خوش‌فرم متناسب با فرم چهره شخص اجرا می‌گردد. اما برای داشتن ابروهایی قرینه نیاز به مراجعه به مرکزی معتبر و مسترهایی حرفه‌ای در این زمینه داریم. چرا که در صورت بروز هرگونه اشتباه در این خصوص مجبور به پاک کردن تاتو ابرو می‌شویم. متخصصان و مسترهای باتجربه در مرکز معتبر غزل زرگریان با استفاده از جدیدترین روش‌های قرینه سازی ابروها اقدام به قرینه کردن و فرم‌دهی به ابروهای شما می‌نمایند.  مسترهای این مرکز با استفاده از ابزار قرینه‌سازی ابرو نظیر کولیس دیجیتال تاتو، دیوایدر ابرو و … در ابتدا فرم ابرو را طراحی و سپس با استفاده از سوزن تاتو اقدام به تزریق رنگدانه می‌کنند.

ما در مرکز غزل زرگریان با استفاده از این ابزار و با جدیدترین روش‌ها میکروبلیدینگ، ابروهایی خوش فرم و قرینه برای شما به ارمغان می‌آوریم.

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

بسیاری از بانوانی که قصد انجام میکروبلیدینگ ابرو را دارند، در وهله اول به دنبال مرکزی با کیفیت کار بالا و قیمت‌های مناسب هستند. قیمت میکرو ابرو به عواملی بستگی دارد که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره شده است:

  • اعتبار مرکزی که در ان میکرو ابر انجام می‌شود.
  • سابقه کار و مهارت مستر
  • کیفیت متریال مورد استفاده
  • ماندگاری خدمات
  • حجم کار

باتوجه به موارد گفته شده قیمت این تکنیک در مراکز مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بهره‌گیری از مسترهای باتجربه و استفاده از متریال مرغوب، باکیفیت‌ترین خدمات میکروبلیدینگ را با بهترین قیمت ممکن برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. مرکز غزل زرگریان به عنوان بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران، بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو به نسبت کیفیت را ارائه می‌نماید.

https://ghazalzargarian.com

09129560979

09128998646