لیست 10 تا از بهترین سالن های عقد معروف در کرج 1403 | شماره تماس + آدرس

لیست 10 تا از بهترین سالن های عقد معروف در کرج 1403 | شماره تماس + آدرس

بهترین سالن عقد در کرج | سالن عقد لاکچری در رشت | قیمت سالن عقد در کرج | سالن عقد در مهرشهر کرج | محضر عقد شیک در جهانشهر کرج | سالن عقد کرج | بهترین سالن عقد کرج | سالن عقد در عظیمیه کرج | محضر عقد در کرج

تشریفات کرجاین روزها اکثر افراد برخلاف گذشته که مراسم عقد خود را در خانه برگزار می‌کردند، به دنبال بهترین سالن عقد برای برگزاری مراسم خود هستند. حال پیدا کردن این بهترین، کار آسانی نیست و باید عواملی را مدنظر خود قرار دهید تا بتوانید در مدت زمان کمی به هدف خود برسید.  تعداد سالن عقد در کرج بیشمار بوده و پیدا کردن بهترین آن در میان این تعداد کار آسانی نیست. هدف ما در این مقاله کمک به شما در ارتباط با سالن عقد در کرج است، با ما همراه باشید.

معرفی لیست بهترین محضر عقد کرج

کرج از نظر سبک زندگی افراد آن شباهت زیادی به اروپا دارد و به همین خاطر دارای محضرهای فوق‌العاده‌ای است. بنابراین، انتخاب بهترین آن‌ها از بین همه آن‌ها کار آسانی نیست اما تیم ما با همکاری هم توانسته است لیستی از بهترین محضر عقد را تهیه کند و در اختیار شما قرار دهد که عبارتند از:

جهت ارتباط و برقراری تماس با مجموعه مورد نظر لطفا روی آن کلیک کنید.

نامآدرس
سالن عقد و ازودواج شمس العماره

البرز،خیابان مطهری،نرسیده به فلکه گوهردشت، ابتدای چهارم شرقی، ساختمان اطلس

سالن عقد نیک کرجکرج گوهردشت، رستاخيز، باالتر از ميدان طالقانی
سالن عقد VIP اکرمیکرج گوهردشت بلوار مطهری نبش ملکشاه روبروی پاساژ ملاصدرا
سالن عقد نقرهجهانشهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح
سالن عقد ایرانیان کرج۴۵ متری گلشهر بلوار گلزار به سمت مهشر
سالن عقد پاپیون

گوهردشت، خیابان داریوش، کوچه قره داغی

باغ عمارت عقد نورامیدان خوارزمی، خیابان گلستان
سالن عقد یارکرج عظیمیه، میدان اسبی
نفر اول

سالن عقد نيک

امکانات:
شمع آرایی و گل آرایی: دارد
پذیرایی: نهار، شام، نوشیدنی های گرم ، آبمیوه های طبیعی، شربت
آتش بازی و مه سرد:✅دارد
موسیقی زنده و دیجی:✅دارد
فیلمبرداری و عکاسی:✅دارد
پارکینگ:✅دارد
عقد آریایی:✅دارد

سالن عقد نیک کرج با فضایی متفاوت و گرم و صمیمی، تلاش می‌کند تا بهترین اجرا را برای مراسم شما داشته باشد. با تجربه 15 سال در زمینه برگزاری مراسم تشریفات و فیلم عکس، سالن عقد نیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

در سالن عقد نیک، شما می‌توانید از محیطی با شمع آرایی و گل آرایی متفاوت لذت ببرید. همچنین، موسیقی زنده به درخواست عروس و دامادهای عزیز، سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و آبمیوه‌های طبیعی، و سرو انواع غذا با بهترین کیفیت در این سالن عقد در دسترس شماست. همچنین، مه سرد و آتش بازی نیز از دیگر خدماتی هستند که در سالن عقد نیک برای شما فراهم شده‌اند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو، می‌توانید با بهترین سالن عقد کرج تماس حاصل فرمایید. امیدواریم که مراسم عقد شما در سالن عقد نیک با سبک بوهو، به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز باشد.

آدرس: گوهردشت، رستاخيز، باالتر از ميدان طالقانی کوچه احمد سلطانی (قزلباش) صدرا

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
نفر دوم

سالن عقد اکرمی VIP در گوهردشت

امکانات:
برگزار کننده مراسم و جشن های:✅عقد، بله برون، عروسی، حنابندان
پذیرایی:شام، نهار، شربت، چای و نسکافه، آبمیوه طبیعی، شیرینی، میوه
آتش بازی:✅دارد
ابر مصنوعی:✅دارد
عکاسی و فیلمبرداری:✅دارد
موسیقی زنده(دف، ویالون، سنتور):✅دارد
سفره عقد:✅دارد
پارکینگ اختصاصی:✅دارد

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو، می‌توانید با سالن عقد VIP اکرمی تماس حاصل فرمایید. امیدواریم که مراسم عقد شما در این سالن عقد، به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز باشد.

  • به مدیریت: خانم اکرمی
  • آدرس: کرج گوهردشت بلوار مطهری نبش ملکشاه روبروی پاساژ ملاصدرا
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
نفر سوم

سالن عقد و ازدواج شمس العماره

امکانات:
برگزار کننده مراسم و جشن های: عقد، بله برون، نامزدی، تولد، ازدواج
گل آرایی و شمع آرایی:✅دارد
جایگاه عروس و داماد:✅دارد
سیستم نورپردازی حرفه ای:✅دارد
سیستم صوتی حرفه ای:✅دارد
سیستم پروجکشن مپینگ:✅دارد
اتاق رختکن:✅دارد
پذیرایی:

شربت، آبمیوه طبیعی، شیرینی، کیک، میوه، بستنی، عصرانه، نهار، شام

پارکینگ اختصاصی:✅دارد
موسیقی زنده:✅دارد

آدرس : خیابان مطهری ، نرسیده به فلکه اول گوهردشت ، نبش چهارم شرقی

✔ بازدید با هماهنگی قبلی

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
نفر چهارم

سالن عقد مجلل نقره کرج

سالن عقد مجلل نقره یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن های برگزاری مراسم عقد در کرج است. این مجموعه با ارائه خدمات بسیار حرفه‌ای و با کیفیت، توانسته است جایگاه خود را در بین مجموعه‌های برگزاری مراسم در کرج برجسته کند.

خواندن این مقاله هم مفید است  چگونه رتبه اول گوگل شویم؟ کسب رتبه اول گوگل

سالن عقد مجلل نقره با طراحی مدرن و زیبا، فضایی را برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عقد، عروسی، جشن تولد و … فراهم می‌کند. این مجموعه با ارائه امکانات و خدمات بسیار حرفه‌ای و با کیفیت، تلاش می‌کند تا تجربه برگزاری مراسمی بی‌نظیر و بدون استرس را برای شما فراهم کند.

سالن عقد مجلل نقره با ارائه خدماتی مانند آرایشگری، فضای سبز، پارکینگ، دکوراسیون، نورپردازی، صدا و نور، دوربین ویدئویی و … به شما کمک می‌کند تا مراسم خود را با بهترین شکل ممکن برگزار کنید. همچنین، این مجموعه با ارائه خدماتی مانند پذیرایی، کیت عروسی، کارت دعوت و … تلاش می‌کند تا تمامی نیازهای شما را در زمینه برگزاری مراسم برآورده کند.

آدرس: کرج، جهانشهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح طبقه سوم

نفر پنجم

سالن عقد ایرانیان کرج

سالن عقد ایرانیان اولین سالن عقد در استان کرج با تجربه 15 ساله می‌باشد.

خدمات و امکانات سالن عقد ایرانیان:

  • پذیرایی ناهار و شام
  • دارای فضای پارک عالی ماشین برای مهمانان شما
  • فضایی بزرگ برای شما و مهمانان شما
  • گل آرایی فوق العاده زیبا و خاص
  • لوکیشن عالی فقط دو دقیقه از اتوبان تا سالن عقد (پل مهرشهر کرج)
  • دارای فضای آتلیه جداگانه از مهمان های شما برای راحتی عکاسی عروس و داماد
نفر ششم

قیمت سالن عقد در کرج

قیمت از مهمترین مسأله‌های موجود در عصر امروز به خصوص در کشور ما است. زیرا تعیین کننده بسیاری از تصمیم‌های ما است. قیمت سالن عقد در کرج متغیر است و نمی‌توان گفت دقیقا چه سالنی با چه هزینه‌ای قابل دسترسی است. زیرا قیمت سالن عقد به عوامل مختلفی وابسته است. بعنوان مثال داشتن بهترین سفره عقد با سفره آرایی تجملاتی، قطعا هزینه بالایی را می‌طلبد؛ همچنین استفاده از غذا و شیرینی و دسر و… برای مهمان‌ها باعث می‌شود به طبع هزینه سالن عقد بالاتر باشد.

از موارد دیگری که منجر به افزایش هزینه سالن‌های عقد می‌شود تعداد مهمان‌های دعوتی شماست. یعنی ارتباط مستقیمی بین تعداد مهمانان و هزینه پیشنهادی سالن وجود دارد. در نهایت پس از به چرتکه انداختن بین قیمت سالن و هزینه‌های موجود در بازار می‌توانید تصمیم بگیرید کدام سالن دارای قیمت مناسب بوده و کدام یک با توجه به سرویس‌های داده شده از قیمت بالایی برخوردار است. اگر رسم و رسومات شما به این شکل است که عقد و عروسی همزمان برگزار می‌شود، بهتر است بهترین سالن عقد را انتخاب کنید و با توجه به بودجه موجود خود سعی کنید عالی عمل کنید.

اگر عقد و عروسی شما جدا است و با فاصله زمانی همراه است، می‌توانید از سالن عقد کوچک و شیک بهره ببرید. به هرحال که تصمیم نهایی با خودتان است. بنابراین، نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد اما با توجه به هزینه‌های موجود باید خود را برای هر مقدار هزینه‌ای آماده کنید. به خصوص که در کرج قیمت‌ها ممکن است نسبت به سایر شهرهای ایران بیشتر باشد، اما این موضوع درباره همه سالن‌ها صدق نمی‌کند این یعنی می‌توانید سالنی با قیمت مناسب نیز پیدا کنید که در اینصورت باید زمان بیشتری را صرف پیدا کردن سالن کنید.

بهترین سالن عقد در کرج از نظر مردم

بهترین از نظر هرکس، معنای خاص خود را دارد. اما اگر بخواهیم در متن خلاصه شده‌ای بهترین سالن عقد را توصیف کنیم باید بگوییم که معمولا این سالن‌ها مجهز است، در واقع مجهز به تمام وسایل سفره عقد، میزوصندلی مهمان، عاقد و… هستند.

از نظر عموم مردم بهترین سالن عقد در کرج، دارای بهترین تزئینات سفره عقد است. این تزئینات توسط افراد حرفه‌ای و مشغول به کار در این حوزه انجام می‌شود. همچنین برای داشتن رنگ مورد علاقه تزئینات سفره، می‌توانید آن رنگ را پیشنهاد دهید که در سفره عقد شما از آن استفاده شود، در غیر اینصورت باید بگردید تا سالن عقد مدنظر خود را پیدا کنید.

یکی دیگر از عوامل مهم در ارتباط با بهترین سالن عقد، داشتن مکان ویژه برای مهمان‌ها است. حال باید به این نکته توجه داشته باشید که تعداد مهمانان شما چقدر است و آیا در سالن پیشنهاد شده جا می‌شوند یا خیر؟ برخی معتقدند سالنی بهترین است که تعداد افراد بیشتری را در خود جای دهد در حالیکه از نظر برخی دیگر سالن عقد باید کوچک و شیک باشد.

این یک مسئله کاملا سلیقه‌ای بوده و باید به تعداد مهمان خود توجه داشته باشید. از دیگر موارد مهم بهترین سالن عقد در کرج این است که آیا تمایل دارید عقد سنتی انجام دهید یا عقد آریایی که این روزها به شدت ترند شده است!؟ پس توجه به این مسئله نیز امری مهم تلقی می‌گردد. پس از نظر ما بهترین سالن عقد یک تصمیم کاملا سلیقه‌ای است اما می‌توان بهترین آن‌ها به لحاظ داشتن امکانات را از بین سایرین انتخاب کرد و نام برد.

سخن پایانی

همه هدف ما در این مقاله آشنایی شما با سالن‌های عقد موجود در کرج و معرفی بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها از هرلحاظی است. چیزی که مشخص بوده این است که بسیاری از موارد سلیقه‌ای است و نمی‌توان اظهار نظر خاصی درباره آن‌ها داشت. نکته مهم این است که عقد از مهمترین اتفاقات زندگی هر انسانی است، سعی کنید در مکانی خاص آن را برگزار کنید. امیدواریم لحاظ خوشی را ثبت و به یادگار بگذارید.