کلینیک لاغری موضعی ایده آل در پیروزی تهران

کلینیک لاغری موضعی ایده آل در پیروزی تهران

تهران ، بلوار ابوذر ائمه اطهار
درباره ما

کلینیک لاغری موضعی در پیروزی |  کلینیک لاغری موضعی در بلوار ابوذر ائمه اطهار

در کلینیک لاغری و تناسب اندام ایده آل تهران لاغری موضعی در کمترین زمان با دستگاه های پیشرفته جی فایو، فارادیک، اندرمولوژی، بادی رپ و ترمودرمی توسط متخصصین این زمینه انجام می پذیرد.

  • به مدیریت سرکار خانوم حسینی
  • با دو شعبه در تهران: پیروزی(امام علی) و نیروی هوایی
  • شماره تماس خانوم حسینی: 09128241204  | 09308241939 (جواب دهی کل روز)

خدمات کلینیک لاغری موضعی و تناسب اندام ایده آل

لاغری با دستگاه جی فایو

ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو چیست؟
دستگاه لاغری جی فایو (دستگاه لاغری g5) از سال ۱۹۵۷ یک ماساژ درمانی بسیار عالی در صنعت زیبایی، فیزیوتراپی و صنایع پزشکی ورزشی بوده است. دستگاه لاغری جی فایو یک سیستم ماساژ درمانی بین المللی فوق العاده است که اقدامات منحصر به فردی را انجام داده و مزایای زیادی دارد.

استفاده از دستگاه لاغری جی فایو برای شکستن سلولیت
اگر چه ورزش به لاغری کمک می‌کند اما هرگز نمی‌توانید با ورزش از شر سلولیت‌ها خلاص شوید، دستگاه جی فایو بهترین راه برای خلاص شدن از شر سلولیت‌ها است. اگر چاق هستید و بدنتان پر از سلولیت است، این دستگاه تأثیر زیادی در شکستن سلولیت‌ها دارد.

سلولیت امروزه بیش از 85٪ از زنان را مبتلا کرده است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند داشتن سلولیت به معنای اضافه وزن است، اما این درست نیست. سلولیت شکل ظاهری از چربی‌های برآمده بدن را می‌گویند. بعضی اوقات سلول‌های چربی آنقدر گسترده می‌شوند که باعث می‌شوند فیبرهای کلاژن اطراف آن‌ها خم شود و باعث لکه‌دار شدن پوست فوقانی شود. سه لایه چربی موجود در بدن وجود دارد، سلولیت در لایه چربی نزدیک به پوست قرار دارد. با افزایش سن ، پوست شما نازک می‌شود و سلولیت‌ها بیشتر دیده می‌شوند.

بعضی اوقات سلول‌های چربی روی بافت‌های همبند (فیبرهای کلاژن) فشار می‌آورند و برای سیستم تخلیه لنفاوی فضای کمی وجود دارد که بتواند این مایعات، چربی‌ها و سموم را تخلیه کند و به همین دلیل است که چربی زیر پوست برامده شده و به شکل سلولیت خودش را نشان می‌دهد. چربی موجود در این لایه، به خوبی به رژیم یا ورزش پاسخ نمی‌دهد. در حقیقت از بین بردن سلولیت بسیار دشوار است و وجود سلولیت روی بدن می‌تواند حس ناخوشایند و شرم آوری را در فرد ایجاد کند.

دستگاه لاغری جی فایو برای کاهش سلولیت، تخلیه مایعات و سموم از بافت‎های بدن و سم زدایی همراه با ورزش و رژیم غذایی بسیار عالی است. این دستگاه تاثیر بسیار معجزه آسایی در از بین بردن سلولیت‌های بدن شما دارد؛ هر چه قدرت دستگاه جی فایو بیش‌‌تر باشد، تاثیر بیشتری در از بین بردن سلولیت‌های قدیمی و وسیع نواحی مختلف بدن شما دارد. در واقع کیفیت و قدرت دستگاه جی فایو و همچنین تخصص اپراتور دستگاه، نقش مهمی در از بین بردن سلولیت‌ها دارد.

برای بانوان، هیپودرم توسط سپتوم ها بصورت عمودی تقسیم می شود (مش یا شبکه – مانند بافت همبند فیبروزی تشکیل شده از یک شبکه کوپه ها). سلول های چربی زیر پوستی تحت فشار به سمت بالا، و سپتوم ها تحت فشار به سمت پایین قرار می گیرند. در نتیجه، سلول های چربی درون تحدب های کوچکی

فشرده می شوند که به آن توده می گویند و ظاهر پوست پرتقالی به پوست می دهند. ساختار سپتوم فیبروز آقایان کوپه های مایل است که با افزایش لایه ی چربی هیچ نوع تغییر شکلی در آن ها ایجاد نمی شود
رول مکشی از تکنیکی مکانیکی و غیرتهاجمی برای تقویت فعالیت های سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. وکیوم رول ها با ایجاد فشار روی پوست موجب افزایش گردش خون در بافت ها شده(انواع بافت ها شامل: سلولیت، چربی، ادماتوز، فیبروز، چسبندگی ها و التهاب ها). رول مکشی در درمان مناطق مختلف پوست قابل استفاده است.

تکنیک رول مکشی لیپوماساژ، درمان چربی های مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش است. نتایج آن پس از چند جلسه استفاده ظاهر خواهد شد
تفاوت بین چاقی و سلولیت
بسیاری پدیده سلولیت و چاقی را یکی می دانند ولی این دو عارضه کاملا از هم متفاوتند زیرا چاقی یعنی :
افزایش وزن با تجمع چربی (بیشتر در ناحیه شکم) بدون درد و ناصافی پوست در نواحی چاق که در هر دو جنس بروز می کند و با رعایت رژیم غذایی قابل درمان است. ولی سلولیت یعنی:
تجمع چربی، بعضا بدون افزایش وزن در نواحی خاصی از بدن به همراه تغییرات بافت همبند و ظاهر ناهموار (پوست پرتقالی) که بیشتر در زنان بروز می کند و با رژیم درمانی برطرف نمی گردد.

دستگاه لاغری فارادیک

لاغری موضعی با دستگاه فارادیک چگونه است
برای لاغری با دستگاه فارادیک ،تعدادی پد به نقطه مد نظر (که قرار است لاغر شود) متصل می‌شود. این پدها جریان ضعیف فارادیک را به داخل پوست و ماهیچه‌ها منتقل می‌کند. به دنبال این جریان الکتریکی، تارهای عصبی متصل به ماهیچه تحریک ‌شده و عضلات را منقبض می‌کنند. ماهیچه‌ها با فواصل مشخصی (که درمانگر با توجه به شرایط بدنی انتخاب می‌کند) منقبض می‌شوند.
دستگاه لاغری موضعی فارادیک با ایجاد انقباضات در ماهیچه‌ها حس آرامش به بدن منتقل می‌کند و بسیاری از کسانی که از این دستگاه استفاده کردند گزارش دادند که حس خوشایندی در حین استفاده داشته‌اند. بسیار مهم است که برای ماندگاری اثر درمان، به صورت منظم از دستگاه فارادیک لاغری استفاده شود.

فواید دستگاه چربی سوز فارادیک
یکی از مزایای فارادیک این است که نیازی نیست فرد کار خاصی انجام دهد، می‌تواند روی تخت دراز بکشد و دستگاه ورزش او را تأمین می‌کند. به علاوه، دستگاه لاغری موضعی فارادیک می‌تواند تنها یک نقطه را تحت تأثیر قرار دهد و فقط به طور خاص همان نقطه را لاغر کند.

دیگر مزایای فارادیک عبارت‌اند از:
افزایش خون‌رسانی که موجب انتقال اکسیژن و مواد غذایی به ماهیچه‌ها می‌شود و همچنین مواد زائد را از ماهیچه‌ها حذف می‌کند. این کار باعث بهبود ظاهر و عملکرد ماهیچه می‌شود.
انقباض ماهیچه‌ها باعث می‌شود حالت ماهیچه بهتر شود.
تحریک سلول‌های عصبی (نورون‌ها) با حس خوشایندی همراه است.
تحریک ماهیچه موجب تغییر در عروق خونی شده که به پوست رنگ بهتری می‌دهد.
انقباض ماهیچه‌ها جریان مایع لنفی را بهبود بخشیده و به از بین بردن مواد زائد کمک می‌کند.
از دستگاه فارادیک لاغری چه استفاده‌های دیگری می‌شود؟
برای بهبود و تقویت ماهیچه‌هایی که در مدت طولانی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.
برای شکل‌دهی به عضلات بدن جهت تناسب و زیبایی اندام
برای بهبود ماهیچه‌های شکم بعد از زایمان در خانم‌ها
برای بهبود افتادگی بیضه یا افتادگی سینه
کاهش سایز یک نقطه خاص از بدن

دستگاه لاغری فارادیک چیست
فارادیک لاغری چیست ؟ دستگاه فارادیک برای لاغری یا تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها (Electrical Muscle Stimulation یا EMS) روشی است که با استفاده از پالس‌های الکتریکی، ماهیچه‌ها را تحریک کرده و موجب شکل‌گیری و لاغری آن‌ها می‌شود. یکی از مزایای این دستگاه این است که فرد به جای اینکه تنها کاهش وزن داشته باشد، کاهش سایز خواهد داشت. بنابراین استفاده از این دستگاه برای کسایی که وزنشان پایین میاید اما سایز آن‌ها تغییری نمی‌کند، بسیار مناسب است.

کلینیک لاغری موضعی و تناسب اندام ایده آل

وکیوم تراپی یا اندرمولوژی (LPG)

اندرمولوژی (LPG) چیست؟

اندرمولوژی یا ماساژ به همراه مکش (Endermologie) برای اولین بار در سال1990 در فرانسه توسط دستگاه LPG برای درمان سلولیت ظهور پیدا کرده و گسترش یافت.  موفقیت این سیستم به عنوان کاهش دهنده موقت سایز بدن در محدوده دارای چربی و سلولیت می باشد. این سیستم الکتریکی شامل دو رولر بوده و بر روی بدن بیمار که لباس مخصوصی به تن کرده است ( نوعی جوراب زنانه ساق بلند) کشیده می شود. تکرار و عمل پیوسته این غلتطک ها باعث کاهش ظاهر سلولیت، افزایش گردش خون و تحریک سیستم لنفی برای خروج سموم و چربی ها می گردد.

عملکرد اندرمولوژی (LPG)‌ به چه شکلی است؟

اندرمولوژی یک روش بدون جراحی و غیرتهاجمی است. در این روش به وسیله یک دستگاه الکتریکی که شامل دو غلطک یا رولر قابل تنظیم و یک مکنده کنترل شده است، می توان پوست را به آرامی با حرکت پیوسته غلطک¬ ها کشیده و رها کرد که این عمل باعث هموار شدن سطح زیر پوست می گردد. در نتیجه بافت تحت درمان نیز هموار خواهد شد که حاصل این عمل کاهش ظاهری سلولیت ها می باشد.

بنابراین اندرمولوژی باعث افزایش گردش خون و خون رسانی بیشتر به سلول¬ه ای زیر پوست و خروج سموم و چربی¬ها توسط خون می گردد، همچنین موجب تحریک به رشد کلاژن های جدید در منطقه تحت درمان خواهد شد. یکی دیگر از مزایای این درمان کاهش گرفتگی های (spasms) عضلانی جزئی و درد می باشد.

درمان با وکیوم – ماساژ

همانگونه که در اول بحث اشاره شد قطعا درمانی موفق خواهد بود که با نگاهی علمی به شرایط فیزیولوژیک بافت سلولیت بافت، برنامه ریزی و اجرا گردد. با این نگرش، در زیر به بررسی ساختار و برنامه های درمانی سیستم های وکیوم-ماساژ می پردازیم.

ساختار وکیوم ماساژ

ساختار مکانیکی و الکترونیکی این سیستم ها اغلب شامل یک پمپ وکیوم است. که به یک کنترولر الکترونیکی با نرم افزار ویژه سپرده شده است. در زیر بلوک دیاگرام کلی آن آورده شده است.
در بخش تشکیل سلولیت به این مطلب اشاره شد که سلولیت یعنی : تجمع چربی ها در سلولهای چربی، کاهش و توقف جریان خون و لنف، افزایش مواد زائد و سمی حاصل از متابولیسم، کاهش متابولیسم و تبادلات حیاتی، ورم و فیبروز بافت همبند.
حال به نظر
بانوان بیشتر از آقایون دچار سلولیت می شوند، زیرا ساختار چربی بانوان و آقایان به افزایش چربی به یک روش یکسان واکنش نشان نمی دهد.
علت موفقیت سیستم های وکیوم – ماساژ

علت موفقیت سیستم های وکیوم – ماساژ در درمان سلولیت بدین دلیل است که ساختار نرم افزاری تنظیم وکیوم و شکل موج وکیوم، در آن ها بر اساس نظر تراپیست ها تنظیم شده است. بدین ترتیب که ، قبل از ساخت این سیستم ها ، نوع و شکل اعمال و حرکات مورد نیاز، برای ایجاد اثرات فیزیولوژیکی لازم در جهت درمان سلولیت از صدها تراپیست استعلام و بصورت عملی اجرا گردیده اند تا نتایج درمانی آن ها به اثبات برسند. سپس ساختار مکانیکی و الکترونیکی را با نگرش به موارد فوق، طوری برنامه ریزی نموده اند که عین حرکات و روشهای پیشنهادی تراپیست ها را روی بافت سلولیت اعمال نمایند.

بر همین اساس در این سیستم ها میزان مکش و شکل موج آن، به ازاء هر کدام از مراحل درمانی سلولیت مانند افزایش جریان خون مویرگی ، تحریک فیبرها، درناژ لنفی، اکسیژن تراپی و خرد کردن چربی ها به شکل ویژه طراحی شده است که درمانگر با اعمال منظم آنها بر اساس پروتکل درمانی دستگاه به نتایج فیزیولوژیکی مورد نظر می رسد.

یادآوری این نکته ضروری است روش درمانی این سیستم ها از سوی FDA نیز مورد تایید قرار گرفته است.

کاربرد دستگاه لاغری وکیوم ماساژ:

این سیستم ها اول با هدف درمان سلولیت ساخته و ارائه شدند ولی با توجه به اثرات فیزیولوژیک آن ها در بافت مانند افزایش جریان خون و متابولیسم، اکسیژن تراپی، درناژ لنفی و بهبود الاستیسیتی، به سرعت در درمان بسیاری از مشکلات دیگر و ارائه خدمات متنوع زیبایی نیز گسترش یافتند .
نحوه تاثیرگذاری:
مواد گرم و سردو تشک حرارتی  مکمل هم هستن.
پروسه درمانی به شکل زیر اتفاق میوفته:
همانطور که ذکر شد این پک شامل تشک حرارتی و دونوع ژل جلبکه
تشک حرارتی برای لاغری نیست ولی روزنه های پوست رو باز میکنه و بدن رو اماده میکنه برای جذب ژل بین بافت چربی.و همینطور سلولهای چربی مرده توسط تعریق دفع میشن.
مواد گرم (به همراه تشک)حجم سلول چربیو کوچک میکنه
در نتیجه حباب بین سلولهای چربی میوفته
مواد سرد بین این حبابها نفوذ میکنه و از انجا پدیده اپپتوزیس یا مرگ سلول چربی در اثر سرما اتفاق میوفته
مواد گرم تعریق رو هم زیاد میکنه
این روش همانند ان است که شما چندین بار کرایو انجام دید مضاف بر ان در کرایو سلولهای چربی خارج نمیشن ولی در این روش با تعریق زیاد تشک حرارتی و جلبک قهوه ای (گرم) خارج میشوند.
سلولهای چربی با این روش به اصطلاح کاملا میسوزن و به مرگ سلولی میرسن و دفع میشن بنابراین کاملا بدون بازگشته.

بادی رپ با جلبک دریایی

پوشش بدنی (بادی رپ) چیست؟
در لغت به معنی پیچیدن بدن است و به روشهایی که در ان ژل و مواد لاغری با پیچیدن باند یا سلفون به بدن استفاده میشود بادی رپ میگویند. سلولهای چربی با این روش به اصطلاح کاملا میسوزن و به مرگ سلولی میرسن و دفع میشن بنابراین کاملا بدون بازگشته.

دستگاه ترمودرمی لاغری

دستگاه ترمودرمی برای لاغری با تشک های حرارتی:
حرارت‌ تشک‌های حرارتی قابل تنظیم است و بنا بر میزان تحمل فرد، حرارت این تشک‌ها توسط فرد اپراتور کنترل می‌شود؛ دستگاه ترمودرمیک با انتقال حرارت به بافت فوقانی پوست باید مایع شدن چربی زیر پوستی می‌گردد و این مایع از طریق منافذ باز پوستی خارج می‌گردد. و حتی دستگاه ترمودرمی با ایجاد حرارت به بدن باعث از دست رفتن آب میان بافتی بدن می‌شود که این خود باعث ضعیف شدن بافت چربی‌های زیر پوستی و در نهایت سوزاندن چربی‌ها می‌شود. فرد بعد از اینکه با استفاده از دستگاه ترمودرمی به سایز مورد علاقه خود دست یافت، باید با رعایت ژیم غذایی مناسب به همراه ورزش تناسب اندام خود را حفظ نماید.

عملکرد دستگاه ترمودرمی چگونه است:
همانطور که از اسم دستگاه ترمودرمیک معلوم است، پایه و اساس این دستگاه ایجاد گرما برای آب کردن چربی زیر پوستی می‌باشد. از طرفی گرما تاثیر به سزایی در تسکین درد دارد. گرمای انتقالی به پوست فرد توسط خود دستگاه ترمودرمیک قابل کنترل است تا گرمای انتقالی به پوست فرد قابل تحمل باشد. دستگاه ترمودرمی با ایجاد گرما موجب تعریق و شکستن مولکول‌های چربی می‌شود. به این ترتیب باعث کاهش وزن، کاهش سایز بدن و تسکین درد افراد می‌گردد.

مزایای استفاده از دستگاه ترموردمی برای لاغری:
برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به بیهوشی نمی‌باشد.
برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به بستری شدن نمی‌باشد.
استفاده دستگاه ترمودرمی عوارض خاصی ندارد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09128241204 ، 09122804374
  • نشانی: تهران ، بلوار ابوذر ائمه اطهار
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : هماهنگی در واتساپ
تهران ، بلوار ابوذر ائمه اطهار

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران