مرکز تخصصی کراتین مو در کرج

مرکز تخصصی کراتین مو در کرج

البرز
درباره ما

کراتین مو در کرج | کراتینه مو در کرج | مرکز تخصصی کراتین در کرج | بهترین کراتین کار در کرج

بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در کرج

با پیشرفت دنیای مد و فشن و به کار بردن رنگ موهای مختلف ، همچنین انواع مواد حالت دهنده موها و همینطور استفاده مداوم از اتوهای مو و سشوارها میزان آسیب رساندین به موها نیز به حداکثر رسیده است و طبیعتا در چنین شرایطی کراتین مو می تواند راهگشای مشکلات بوجود آمده در ساختار موها باشد. در واقع کراتین مو می تواند ساختار بهم ریخته ، آسیب دیده و خشک شده مو را بهبود بخشد و همینطور میزان رطوبت موجود در موهای شما را بالا ببرد. کراتین مو یک فرایند آرایشی است که به منظور بهبود کیفیت و زیبایی موها به کار می‌رود. این فرایند با استفاده از محصولاتی که حاوی کراتین اصلی مو است، انجام می‌شود. کراتین، یک پروتئین سازنده اصلی مو است که به عنوان یک لایه حفاظتی بر روی هر مو وجود دارد. با استفاده از کراتین، موها نرم و لطیف شده و در عین حال ماندگاری و براقیتر شده و از تقویت کنندگی و حفظ رطوبت موها نیز بهره‌مند می‌شوند.

کراتین مو در مراکز زیبایی و آرایشی انجام می‌شود و معمولاً به صورت موقت است. مدت ماندگاری این فرایند به میزان استفاده، نوع مو، ترکیبات مورد استفاده و همچنین نوع فرایند کراتین مو متفاوت است. در برخی موارد، ممکن است مدت ماندگاری این فرایند تا ۶ ماه هم باشد.

اگرچه کراتین مو به نظر می‌رسد که برای همه مناسب باشد، اما باید توجه داشت که ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. به عنوان مثال، برای افرادی که موهای شیب دار، ضعیف، آسیب دیده یا خشک هستند، باید از کراتین مو خودداری کنند یا با پزشک خود مشورت کنند.

در هر صورت، برای انجام کراتین مو در مراکز زیبایی و آرایشی، باید به تجربه و تخصص کارکنان، محصولات و مواد استفاده شده، خدمات پس از فروش و نظرات مشتریان قبلی توجه کنید تا بتوانید انتخابی مناسب انجام دهید

مشاوره و رزرو نوبت09388684114

اگر موهای آسیب دیده ، خشک و وز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این آگهی همراه ما باشید

مرکز تخصصی کراتین مو لیلی مهدوی در کرج

مراکز تخصصی کراتینه مو کرج خانم لیلی مهدوی با بکارگیری بهترین مواد کراتینه از کشورهای مالزی و برزیل و با بهره گیری از بهترین متخصصین کراتین احیا ، ارمغان آور موهای صاف و براق و سالم برای شما عزیزان می باشد . کراتینه مو یک امر تخصصی است که نبازمند شناخت موهای آسیب دیده از موهای سالم است و تعدد مواد و شیوه های انجام مختلف آن ، سبب تخصصی بودن آن است بنابراین توصیه می کنیم که حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید تا دچار خسارت و آسیب به موهایتان نشوید

خدماتی که در مرکز تخصصی کراتین مو کرج انجام می شود صرفا فقط کراتینه کردن نیست . این خدمات شامل بکاگیری محصولات مختلفی است که حتی شاید اسمش را نشنیده باشید . با توجه به مشکل موی مشتری و با توجه به خواسته اون محصولات به وی معرفی می شوند .خدمات اصلی مرکز کراتین مو لیلی عبارتند از:

کراتین و نانو کراتینه

کراتینه تقویت و احیا مو که برای بازگردانی کراتینه از دست رفته به موهای آسیب دیده است

کراتینه صاف کننده و احیا کننده  که علاوه بر احیاء مو , باعث صاف و لخت شدن و براق شدن موها می گردد و حالت موج , وز و شکستگی مو را از بین می برد . و اما محصولات نانو کراتین هم به تازگی وارد دنیای محصولات کراتینه شده اند . این روش، نانومولکول­های کراتین را به کار می­گیرد. ذرات آن بسیار کوچک هستند که میلیون­ها از این ذرات می­توانند در سر یک سنجاق جمع شوند. مولکول­های نانوکراتین در موهای آسیب ­دیده عمیقا رسوب می­کنند و گیر می­افتند و برای ترمیم و بازگردانی سلامت مو و تضمین نتایج ماندگار درمانی در ساقه موها به طور طبیعی نفوذ می­کنند.

بوتاکس مو در بهترین مرکز کراتین مو در کرج

در واقع کار بوتاکس مو همان کاری است که نانو کراتین ها انجام می دهند. و البته که درمان ضد پیری مو با بوتاکس مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک نرم کنندگی عمیقی است که به بازسازی موی شما کمک می کند. بوتاکس مو ترکیبی از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامینB6، ویتامینE  و روغن خاویار است که هر گونه شکاف در الیاف مو را پر میکند و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد.

اگر این موارد را دارید می توانید از بوتاکس استفاده کنید:

  • مو خوره
  • موهای کم پشت و کدر
  • موهای آسیب دیده
  • موهای وز
 

قیمت بهترین کراتین کار مو در کرج چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان عبارتند از بلندی یا کوتاهی مو، حجم مو ، نوع مو که طبیعی است یا رنگ و دکلره دارد، نوع مواد کراتینه مصرفی. در مورد بلندی یا کوتاهی به این گونه است که هر چه مو بلند تر باشد باید به نسبت مواد کراتینه بیشتری نیز مصرف شود بنابراین قیمت کراتینه نیز بالا تر می رود. هر چه حجم مو زیاد تر باشد همین منوال در نظر گرفته می شود. هزینه برای موهایی که فر و وزی زیاد دارد نسبت به موهایی که کمی مجعد هستند بالاتر است. موهایی که دکلره دارند و یا ضعیف و شکننده هستند نیز نیاز به مراقبت بیشتری در اجرای کراتین دارند بنابر این ممکن است هزینه آن با موهای نچرال کمی متفاوت تر اعلام شود.مورد بعدی که در قیمت کلی کراتینه تاثیر گذار است نوع مواد مصرفی می باشد. ما در مرکز تخصصی کراتینه مو  پرین در مشهد از بهترین برند های موجود در بازار برای صافی و احیا مو استفاده می کنیم. پیشنهاد سالن قاصدک به شما همراهان گرامی آن است که در انجام کراتینه مو حتما از بهترین مواد استفاده کنید یا از آرایشگر خود بخواهید که بهترین مواد را برای شما تهیه کند، زیرا در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت موجود در بازار نه تنها موهای شما تقویت و احیا نمی شود بلکه باعث آسیب شدید و ریزش مو می شود از این بابت بهتر است هزینه ای که برای کرایتن مو پرداخت می کنید بهترین مواد را به دست متخصصین آن برای موهای خود استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

ریباندینگ و نانو ریباندینگ در کرج

ریباند کردن موها بدلیل صاف کردن آنهاست و این عمل بر روی موهای سالم انجام می گیرد. صافی مطلق و صافی شلاقی حاصل ریباندینگ مو است که مهمترین روشهای ان صافی یوکو یا همان صافی ژاپنی هستند

ابحال تنها كساني ميتوانستند روي موهايشان ريباندينگ انجام دهند كه موهاي طبيعي و رنگ نشده داشتند و افرادي كه موهايشان رنگ و دكلره شده بود بايد براي صاف كردن موها روشهاي مختلف كراتينه و صافي احيا را انتخاب ميكردند

با توجه به تحولات سريع در دنياي لوازم و مواد آرايشي و بهداشتي و ساخت بهترین مواد نانو ريباندينگ ،هم اكنون انجام صافي دايم براي انواع موها امكانپذير است و همه ي خانومها و آقايان ميتوانند موهاي صاف و ابريشمي را براي هميشه داشته باشند حتي كساني كه موهاي بسيار ظريف و نازك و در عين حال فر و وز دارند.

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت از مرکز تخصصی کراتین خانم لیلی مهدوی در کرج همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09388684114

اینستاگرام: hairbeauty_leili

روش های کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو کرج

جهت کراتینه کردن مو می توان از روش های مختلف استفاده کرد که قطعا هریک مزایا و یا شاید هم معایب خاصی دارند. درواقع این یک روش درمانی است که در بهترین مرکز کراتینه مو در کرج مورد استفاده قرار می گیرد. اما تمام عزیزانی که قصد دارند موهای خود را کراتینه کنند، بهتر است قبل از اقدام، با روش های کراتینه مو آشنا شوند.

کراتینه برزیلی

یکی از رایج ترین روش های کراتینه مو، درواقع همان کراتینه برزیلی می باشد. این روش بیشتر مناسب افرادی است که موهای بسیار وز دارند. کراتینه برزیلی تمام وزهای مو را از بین می‌ برد و آن ها را صاف و یکدست می کند. البته حجم موهایتان نیز در این روش حفظ می شوند. اما بهتر است کسانی که موی آن ها به رطوبت نیز بسیار حساس بوده از این روش استفاده کنند. در این روش ابتدا مواد کراتینه مو را روی مو قرار داده و توسط یک برس گرد فلزی و سشوار موها را خشک خواهند کرد. در نهایت نیز با کمک یک اتوی موی حرفه ای، موها صاف می شود که حدود یک ساعت و نیم زمان می برد. اما ماندگاری آن بیش از یک سال بوده که به کمک روغن‌ های ضروری و مفید در این مدت به خوبی تغذیه می‌ شوند چرا که در یک لایه پروتئین روی موها را می پوشاند.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کراتینه مو همین حالا تماس بگیرید.

کراتینه احیایی

روش دیگری به نام کراتینه احیایی وجود دارد که این روش نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد. کراتینه احیایی می تواند وز موها را از بین ببرد اما حالت و فر موها طی آن حفظ می شود. برخی از افراد از دست وز موهای خود عاصی هستند اما فر موی خود را دوست دارند که قطعا این روش برای آن ها مفید خواهد بود. با کمک این روش موی مجعد خود را ترمیم کنید. در این روش ریشه تا نوک موها را با مواد کراتینه مو پوشانده و با یک سشوار و اتوی موی سرامیکی اقدام به احیا کردن موها می‌ کنند. کراتینه احیایی بین 4 تا 6 ماه دوام دارد.

مزایای کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو در کرج

کراتینه کردن مو، یک روش کاملا رایج و مناسب به منظور صاف کردن مو است. از این روش جهت صاف کردن موهای فر استفاده می کنند که قطعا مزایای زیادی دارد. اما انتخاب یک مرکز معتبر بیشتر از هر چیزی در کیفیت کار شما موثر خواهد بود. مرکز تخصصی کراتین خانم لیلی مهدوی در کرج که قطعا کیفیت کار آن مورد توجه تمامی مراجعه کنندگان قرار گرفته است. از مزایای کراتینه در این مرکز می توان به:

  • صاف شدن موهای فر
  • پر شدن قسمت های خالی موی سر
  • ترمیم موهای نازک با پروتئین
  • ترمیم موها و صاف و ضخیم نشان داده شدنشان
  • براق و درخشان شدن موها
  • افزایش کیفیت مو و یکدست شدنشان

نکات مهم برای افزایش ماندگاری کراتین مو

در صورتی که مواد مورد استفاده شما دارای دوره قرنطینه باشد باید ۲ تا ۳ روز بعد از کراتینه از شستن موهای خود خودداری کنید.

در انتخاب شامپوی خود بعد از انجام کراتین دقت کنید. بعد از کراتینه دیگر نباید شامپوی قبلی خود رااستفاده کنید و حتما باید از شامپوهای مخصوص بعد از کراتینه که فاقد سولفات هستند استفاده نمایید.

بهتر است زود به زود موهایتان را نشویید چرا که مواد کراتین مانند یک لایه دور تا دور ساقه مو را می پوشانند.

نحوه بستن موهای شما هم به دوام کراتین مو بستگی دارد. بهتر است در روزهای اول موهایتان را دم اسبی نبندید و یا گیره و سنجاق سر را برای مدت طولانی استفاده نکنید تا موهایتان به طورکامل حالت صافی به خود بگیرند.

برای ماندگاری بیشتر کراتینه مو بهتر است از موادی که باعث خشکی موها می شوند، مانند ژل و موس مو، تافت و کتیرا استفاده نکنید.

هزینه کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو کرج چقدر است؟

طبیعتا هزینه کراتینه مو بسته به عوامل مختلفی از جمله بلندی و پرپشتی موهای مشتری، مواد مورد استفاده و دستمزد متخصص کراتینه مو، می‌تواند متفاوت باشد. از سویی فراز و نشیب‌های بازار ارز نیز سبب می‌گردند که قیمت کراتینه مو همیشه ثابت نباشد. برای آگاهی دقیق از هزینه کراتینه مو بهتر است به بهترین مرکز کراتینه مو خانم لیلی مهدوی در کرج مراجعه کنید. متخصص کراتینه مو بعد از بررسی دقیق موهای شما، هزینه متناسبی را با شما در میان خواهد گذاشت.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09388684114
  • نشانی: البرز
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 19عصر
البرز

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران