آموزش میکاپ عروس در فردیس کرج | نــگار شــامحمدی

آموزش میکاپ عروس در فردیس کرج | نــگار شــامحمدی

البرز ، کرج فردیس
درباره ما

آموزش میکاپ عروس در فردیس | بهترین میکاپ آرتیست برای آموزش در فردیس  | بهترین دوره آموزش میکاپ عروس در فردیس | بهترین میکاپ آرتیست عروس در فردیس

در دوره آموزش میکاپ عروس در فردیس یک روند کامل میکاپ و گریم عروس جهت انجام آرایش حرفه‌ای و زیبا برای عروس‌ها به شما آموزش داده می‌شود. این دوره شامل آموزش‌های جامع مربوط به آرایش عروس از جمله شناخت انواع فرم‌های صورت، کانتورینگ صورت بر اساس نوع چهره، تکنیک‌های روز آرایش عروس، کار با برندهای لوازم آرایش حرفه‌ای مخصوص عروس و آرایش کامل صورت عروس می‌باشد.

بهترین میکاپ آرتیست فردیس

در این دوره آموزشی، هنرجو نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش بر اساس پوست‌های مختلف صورت را نیز می‌آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام هرگونه گریم و میکاپ مطابق با نظر و سلیقه مشتری را دارند. همچنین، در این دوره آموزشی، به هنرجوها آموزش داده می‌شود که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و نیازهای آن‌ها را بشناسند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به درخواست مشتریان خود پاسخ دهند.

سرفصل های دوره آموزش میکاپ عروس در فردیس | آموزشگاه و سالن تخصصی رزنگار

  • مشاوره مشتری برای انتخاب بهترین آرایش عروس
  • اموزش شناخت انواع آناتومی چهره و آرایش مناسب هر نوع صورت (گرد، کشیده، مربعی و…)
  • آموزش کانتورینگ صورت به صورت مخملی، شاینی، مات و جدیدترین سبک کانتور
  • آموزش فیشیال پوست و پاکسازی قبل از میکاپ عروس
  • آموزش انواع فن زنی پوست و زیبا و جدیدترین سبک های فرم دهی صورت با گریم و میکاپ
  •  آموزش ۳ مدل سایه چشم فوق تخصصی (از کلاسیک تا فشن و دخترانه و…)
  •  آموزش خط چشم عروس در انواع مدل ساده تا خط چشم گربه ای

نحوه برگزاری دوره میکاپ عروس در فردیس

تعداد شرکت کنندگان

کلاس های دوره آموزش آرایش عروس به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر و نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

برای میکاپ و گریم، به تمام وسایل آرایش مثل رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو و … نیاز است. در دوره آموزش میکاپ عروس در فردیس ابزار و وسایل آموزشی در طول دوره در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. هزینه مواد مصرفی بر عهده هنرجو می‌باشد. قلم سایه، رژگونه، رژلب، پد و اسفنج، آینه کوچک برای مشتری، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو، دسته تیغ، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، رژ، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور و پالت های سایه از جمله ابزاری است که در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد.

همچنین، در دوره آموزش آرایش عروس، به هنرجوها آموزش داده می‌شود که چگونه از ابزار و وسایل آرایش استفاده کنند و چگونه آن‌ها را به درستی نگهداری کنند. هنرجوها نیز با توجه به نوع پوست و نیازهای مشتری، می‌توانند بهترین محصولات آرایشی را برای استفاده در آرایش عروس انتخاب کنند.

بعد از اتمام دوره آرایش عروس، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آموزش میکاپ و گریم عروس در فردیس شما می‌توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه‌ای تمام تکنیک‌های به روز گریم عروس را برای مشتریان انجام دهید. با این دوره آموزشی، شما توانایی انجام آرایش حرفه‌ای و زیبا برای عروس‌ها را به دست می‌آورید و می‌توانید به بهترین شکل ممکن به درخواست مشتریان خود پاسخ دهید.

همچنین، پس از شرکت در دوره آموزش میکاپ و گریم عروس، می‌توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. با توجه به رشد صنعت آرایش و میکاپ در سال‌های اخیر، تقاضای مشتریان برای خدمات آرایش حرفه‌ای و زیبا برای عروس‌ها افزایش یافته است. با تسلط به تکنیک‌های به روز گریم عروس، می‌توانید به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای در این صنعت فعالیت کنید و به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه دهید.

بعد از اتمام دوره آموزش گریم عروس شما مدرک فنی حرفه ای آرایش عروس را دریافت می کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: البرز ، کرج فردیس
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
البرز ، کرج فردیس

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران