اکستنشن مو در گیشا | مرکز تخصصی اکستنشن گیشا | مــونا یــزدانی

اکستنشن مو در گیشا | مرکز تخصصی اکستنشن گیشا | مــونا یــزدانی

تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
درباره ما

اکستنشن مو در گیشا | اکستنشن تخخصی گیشا | قیمت اکستنشن دائمی گیشا

اکستنشن مو به معنای افزایش میزان حجم موها و همچنین طول آن‌ها است. در گذشته به آن سرگیس نیز می‌گفتند. این اکستنشن‌ها می‌توانند مصنوعی یا از موی طبیعی انسان باشند. استفاده از اکستنشن مو، نه تنها برای بلند کردن موها است، بلکه می‌تواند به راحتی و سریعاً به موها رنگ و حجم دهد.

با استفاده از اکستنشن مو می‌توانید هر زمانی موهای بلند، ضخیم و زیبا را به موهای طبیعی خود اضافه کنید. اکستنشن امکان تغییرات سریع و قابل توجهی در ظاهر موهای شما را فراهم می‌کند.

آموزش اکستنشن مو در گیشا

اگر با اکستنشن مو آشنا هستید، می‌دانید که می‌توانید به راحتی درآمد خوبی کسب کنید. پس اگر هنوز آموزشگاهی برای اکستنشن در گیشا پیدا نکرده‌اید، ما به سادگی بهترین آموزشگاه‌های اکستنشن برای مو در گیشا را معرفی کرده و شما را راهنمایی می‌کنیم تا از آن‌ها بهره‌مند شوید.

بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمی‌توانند موهای بلند داشته باشند، اما اکستنشن را به عنوان راهی برای داشتن موهای بلند استفاده می‌کنند. تقاضای اکستنشن در حال افزایش است و بسیاری از افراد علاقه‌مند به انجام این کار هستند. این تقاضا می‌تواند یک بازار کار خوب برای شما باشد. با آموزش اکستنشن مو در گیشا، می‌توانید وارد این صنعت شده و درآمد خوبی کسب کنید.

گیشا یکی از محله‌های مهم و باارزش در شهر تهران است. این محله در شمال غرب تهران قرار دارد و به خوبی با مناطقی مانند پارک وی و اتوبان شیخ فضل الله نوری همجوار است. با شناخت حدودی این منطقه، می‌توان به شلوغی آن پی برد. شلوغی محله گیشا نیاز ساکنین به خدمات و امکانات مختلف مانند اکستنشن را افزایش می‌دهد.

 

مونا یزدانی | ورناپ

سالن آرایش و زیبایی  مونا یزدانی
  • در خانه زیبایی مونا یزدانی زیبایی منحصر به فرد را تجربه کنید
خدمات عروس (گریم، میکاپ تخصصی عروس) توسط میکاپ آرتیست از آمریکا در سالن اختصاصی VIP
خدمات ابرو (قرینه سازی)، میکروبلیدینگ (فیبروز)
خدمات ناخن (مانیکور و پدیکور)، کاشت ناخن، کاشت گریم و بیبی بومر
انواع رنگ، مش و لایت های روز با بهترین برندها
اکستنشن مو و مژه
انواع بافت
انواع رنگ و لایت فوق تخصصی
فیشیال و پاکسازی پوست

راه های ارتباطی

گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
0912774247002186112512 | 02188262088

انواع اکستنشن مو در گیشا

اکستنشن مو انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم

●        استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان می‌شود. قیمت این نوع موها بالا است و همچنین اکستنشن موی طبیعی، شامل قابلیت رنگ‌آمیزی، دکلره و هایلایت کردن و سایر ویژگی‌هایی است که موهای طبیعی هم دارند.

مدت زمانی که اکستنشن موی طبیعی می‌تواند به موی اصلی چسبیده باقی بماند، بستگی به سرعت رشد موی فرد دارد و معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه است. اما هر ۴۵ روز باید توسط متخصص، ترمیم شود. برای تشخیص طبیعی بودن موها، می‌توان با آتش زدن چند تار مو، از بوی سوختن مو متوجه شد. موهایی که تارهای ضخیم دارند، معمولاً طبیعی نیستند.

استفاده از موی مصنوعی

در این روش، طول موی اضافه شده باید حداکثر ۳۰ سانتی‌متر باشد. استفاده از مقدار بیشتر از این، وزن زیادی به موها اضافه می‌کند و فشاری بر روی پوست سر ایجاد می‌کند که باعث ریزش موهای طبیعی و کم‌پشتی می‌شود. طول متوسط مناسب برای موی اضافه شده مصنوعی، ۲۲ سانتی‌متر است.

مدت زمانی که اکستنشن موی مصنوعی می‌تواند باقی بماند، حدود ۳ تا ۴ ماه است و فاصله گرفتن آنها از کف سر، بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد. هرچه سن شما بیشتر باشد، زمانی که موی مصنوعی از کف سر فاصله می‌گیرد، بیشتر می‌شود.

اکستنشن مو رنگی

اکستنشن مو رنگی یک روش عالی برای تغییرات بزرگ و شگفت انگیز در ظاهر موهای شما است. با استفاده از این روش، می توانید موهای خود را هایلایت، بالیاژ یا حتی آمبره کنید، بدون اینکه نیاز به دکلره مو و رنگ های شیمیایی داشته باشید و به سلامتی موهایتان آسیب برسانید. همچنین، با بهره گیری از اکستنشن های رنگی می‌توانید خیلی راحت هم قد و هم حجم موهایتان را افزایش دهید و انواع مختلفی از مدل های موی با شینیون باز و زیبا را روی آن‌ها ایجاد کنید.

قیمت اکستنشن مو در گیشا

در سالن‌های زیبایی، هزینه اکستنشن براساس تعداد شاخه‌های نصب شده محاسبه می‌شود. قیمت معمولاً برای موی طبیعی است، اما شما می‌توانید خودتان موی مورد نیاز را تهیه کنید و فقط نصب را به متخصصان زیبایی بسپارید. هزینه اکستنشن مو به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند نوع مو، رنگ مو، مهارت متخصص، شهرت سالن زیبایی و مواد اولیه نصب، از جمله عواملی است که در قیمت اکستنشن مو در گیشا موثر هستند.

نوع مو: اکستنشن موی طبیعی گران‌تر از موی مصنوعی است.

رنگ مو: اکستنشن موی روشن هزینه بیشتری نسبت به موی تیره دارد.

مهارت متخصص: متخصصان با تجربه معمولاً هزینه بیشتری برای اکستنشن در نظر می‌گیرند.

شهرت سالن زیبایی: سالن‌های مشهور و مراکز تخصصی اکستنشن هزینه بیشتری دارند.

مواد اولیه نصب: استفاده از ابزار و مواد با کیفیت بالا هزینه را افزایش می‌دهد.

قیمت اکستنشن موی روشن گرانتر از موی تیره است. قیمت اکستنشن بستگی به جنس موی اضافه شده، روش انجام و تخصص مورد نیاز برای این عمل دارد. اکستنشن موی کلیپسی ارزان‌ترین روش است، اما ماندگاری کوتاه‌تری دارد. اکستنشن با لیزر به دلیل تخصصی بودن، ماندگاری بالا و کیفیت تضمینی، گران‌تر از سایر روش‌ها است.

هزینه اکستنشن به حجم و اندازه موی استفاده شده نیز بستگی دارد. موهای بلند طبیعی هزینه بیشتری دارند و نگهداری از آنها نیز زمان و هزینه بیشتری می‌طلبد. ترمیم مو نیز یکی از هزینه‌های مربوط به نگهداری موها است. برای حفظ سلامت، کیفیت و زیبایی موهای خود، مناسب است هر چند وقت یک بار به آرایشگاه مراجعه کرده و ترمیم مو را انجام دهید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09127742470 ، 02188262088
  • نشانی: تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران