دکلره تخصصی مو در رشت و گلسار | 09193655594 | چهره سازان تهران

دکلره تخصصی مو در رشت و گلسار | 09193655594 | چهره سازان تهران

گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول
درباره ما

دکلره تخصصی مو در رشت | دکلره مو در رشت | دکلره مو در گلسار | آموزش دکلره مو در رشت

چندین سال است که دکلره کردن مو به یکی از روش های اصلی رنگ کردن مو تبدیل شده است. با اینکه بیشتر خانم ها موهای بلوند یا رنگ های فانتزی را دوست دارند، اما باید این واقعیت را بپذیرید که دکلره برای موها مضر است و به آن آسیب می‌زند. به همین دلیل روش‌های جایگزین دیگر مانند گچ مو برای رنگ کردن موقت موها به کار می‌رود. بهتر است قبل از دکلره کردن موهای خود بدانید که دکلره مو چیست و از روش انجام و معایب آن آگاهی داشته باشید. به همین منظور ما در این مقاله درباره بلیچینگ یا دکلره مو، انواع پودرهای دکلره، عوارض و روش انجام آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

دکلره تضمینی بدون آسیب فقط در سالن زیبایی چهره سازان تهران

سالن زیبایی چهره سازان تهران

سالن زیبایی VIP چهره سازان تهران

سالن چهره سازان تهران اولین و تنها نماینده رسمی چهره سازان در رشت به مدیریت خانم مژگان نظری دکتری مدیریت زیبایی از دانشکده علوم و فناوری و با مدارک فوق تخصصی بین المللی و گرید A طلایی در استان و نفر برگزیده در استان گیلان با سالنی فوق العاده مجهز و و لاکچری و با بهترین کیفیت و متریال در خدمت شما عزیزان می باشد.

OFF20

🔴خانم نظری دارنده دکترای مدیریت زیبایی از دانشکده علوم و فناوری
🔴نفر برگزیده استان گیلان و دارای لوح تقدیر بهعنوان بانوی موفق و کارافرین در ایران سال 98
🔴دارنده لوح تقدیر و تندیس در اجلاس برترین ها سالن همایشهای صدا و سیما تهران
🔴دارنده گواهینامه مدیریتی از اکادمی york cert کانادا
🔴گواهینامه مدیریتی از دانشگاه yashar univercity ترکیه
🔴اولین و تنها نماینده چهره سازان تهران در رشت

خدمات تخصصی خانم نظری در سالن چهره سازان رشت:

✅متخصص در گریم و میکاپ عروس✅انواع کاشت و دیزاین ناخن
✅پوست و فیشال تخصصی✅میکروبلیدینگ و فیبروز و تاتو
✅کوتاهی های ژورنالی✅مرکز تخصصی رنگ و لایت و دکلره تضمینی بدون ذره ای آسیب
✅اکستنشن مژه ولیفت و لمینت مژه وابرو✅کراتینه و بوتاکس و انواع تراپی احیا مو

آموزش و استخدام در سالن زیبایی بدون‌ سابقه کار (برای اولین بار در استان گیلان )

نماینده رسمی چهره سازان تهران در استان گیلان، برترین سالن زیبایی شهر رشت در سال ۲۰۱۷برگزار میکند …

🔆سالنی لوکس و مجهز در بهترین لوکیشن گلسار رشت‌

⚜️تخفیف استثنایی برای خدمات و آموزش به مدت محدود

🔴برگزارکننده ی آموزش و خدمات تمامی لاین های زیبایی ، به همراه اعطای  مدرک فنی حرفه ای و آکادمی به هنرجو های عزیز

✅1. لاین میکاپ: آموزش و خدمات تمامی سبک های میکاپ، گریم عروس، گریم عربی، اروپایی، کانتور صورت و متعادل سازی

✅2. لاین شنیون: آموزش و خدمات تمامی سبک های شنیون از مبتدی تاپیشرفته ‌و عروس

✅3. لاین رنگ ولایت: بروزترین تکنیک سامبره، آمبره، بالیاژ، دکلره بدون آسیب

✅4. لاین آرایش دائم: میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و پاک کردن تاتو قدیمی

✅5. لاین پاکسازی با جدیدترین دستگاه روز دنیا، اکستنشن مژه دائم و موقت

✅6. پیرایش و آرایشگری به همراه کوتاهی ژورنالی با موزر تیغ و پیتاژ

✅7. لاین ناخن: آموزش ‌خدمات کاشت پودر، ژلیش، لمینت و کاشت های ژورنالی و پدیکور و مانیکور روسی

✅8. احیای موی آسیب دیده، انواع پروتین تراپی بوتاکس و کراتین، کربوکسی تراپی

 
 

دکلره مو چیست؟

دکلره مو یا بلیچینگ به روشی گفته می‌شود که طی آن رنگدانه های مو، رنگ طبیعی خود را از دست می دهند و به همین دلیل می توان بر روی آن هر رنگی را پیاده کرد. در واقع با دکلره کردن موها، می توان رنگ تارهای مو را از بین برده و هرگونه رنگ روشن یا فانتزی را بر روی موها پیاده نمود.

بهترین مرکز دکلره مو در رشت کجاست؟

بهترین مرکز دکلره مو در رشت طبق توضیحاتی که داده شد باید متخصص کار بلد و با سابقه داشته باشد تا به موهای شما آسیب نرساند. مطمئنا در بین این مراکز، سالن زیبایی چهره سازان تهران در رشت بهترین مرکز برای دکلره و رنگ مو میباشد.

این مراکز با داشتن تخصص دکلراسیون مو و رنگ موهای حرفه ای بهترین خدمات را برای شما میتواند ارائه دهند. کیفیت رنگ موها و مواد مورد استفاده ، جز بهترین برند ها میباشند.

به طور کلی بهتر است موهایتان را خودتان دکلره نکنید. چرا که این کار کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. ممکن است موهایتان را بسوزانید و به آن آسیب بزنید. از طرفی هم چون نمی توانید پشت موهای خود را به خوبی ببینید، ممکن است برخی قسمت های مو را رنگ نکنید. در نتیجه نمی توانید از دکلره موهای خود رضایت کافی داشته باشید.

 

برای دکلره مو از چه اکسیدانی باید استفاده کرد؟

اگر قصد دکلره کردن موهای خود را داشته باشید، قطعا نیاز است تا از یک اکسیدان مناسب استفاده کنید. این فاکتور می تواند پروسه دکلره شما را کامل نموده و به عنوان یک کاتالیزور مورد استفاده قرار گیرد. اکسیدان های موجود در بازار در سه دسته زیر طبقه بندی می شوند:

  • ۶ درصد: اگر تار موهای شما بسیار نازک است یا قصد دارید تا موهای بدن؛ صورت و به صورت کلی موهای آسیب‌پذیر و نازک خود را رنگ کنید، باید از اکسیدان ۶ درصد استفاده نمایید.
  • ۹ درصد: از این اکسیدان برای دکلره موهای معمولی استفاده می‌شود.
  • ۱۲ درصد: از این شماره اکسیدان برای هایلایت و دکلره موهای کلفت استفاده می‌شود. اگر موهایی دارید که رنگ آن به آسانی باز نمی‌شود، می‌توانید با کمک این اکسیدان، رنگدانه‌های آن را از بین ببرید.

روش های بلیچینگ یا دکلره مو

به صورت کلی دکلره مو با دو روش فویلی و کلاهی انجام می‌شود. در روش دکلره مو به کمک کلاه، ابتدا موها را باید با شانه به خوبی شانه زد تا گره‌های آن باز شود. سپس می‌توان به کمک قلاب تارهای نازک موها را از سوراخ‌های کلاه خارج کرد. در نظر داشته باشید که اگر موها خیس باشد، باید حتما خشک شود تا امکان بیرون کشیدن تارهای نازک وجود داشته باشد. در گام بعدی می‌توان با اکسیدان ۱۲ درصد و پودر دکلره، موها را رنگ کنید. برای اینکه در این روش موها سریع تر رنگ بگیرد، می‌توان بر روی آن یک نایلون گذاشت.

 
مرتبط با مطلبی که می خوانید:
 
با شیک ترین و پرطرفدار ترین رنگ مو سال ۱۴۰۰ آشنا شوید
 

بلیچینگ مو بوسیله فویل نیز انجام می‌شود. در این روش حجم بالایی از موها به یکباره روشن می‌شود. برای روشن کردن موها باید آن‌ها را به صورت دسته‌ای در فویل قرار داده و روشن کرد. به نسبت روش قبلی، در این روش خط های هایلایت‌ها بسیار منظم است. در روش فویلی هر دسته از موها باید با پودر دکلره و اکسیدان به خوبی مخلوط شود. عموما اکسیدان را با ۱.۵ برابر پودر مناسب دکلره مخلوط کرده و بر روی موها پخش می‌کنند و در نهایت آن را بین فویل می پیچند. در روش فویلی نیز بسیار مهم است که موهای شما فاقد هرگونه گره باشد.

 

معرفی انواع پودر دکلره مو و کارایی آن ها

اکسیدان را می توانید با پودر دکلره یا بسته های آماده ی دکلره ترکیب کنید. تقسیم بندی پودر دکلره به شرح زیر است:

  • پودر دکلره آبی: پودر دکلره آبی قوی ترین پودر دکلره است که برای دکلره کردن کل موها استفاده می شود. اگر رنگ موی مشکی دارید و می خواهید آن را خیلی روشن کنید از این پودر استفاده کنید. اما دقت کنید که برای هایلایت کردن موها یا دکلره کردن مو با فویل از پودر آبی استفاده نکنید.
  • پودر دکلره سفید: این پودر نسبت به پودر آبی ساختار شیمیایی ضعیف تری دارد و برای رسیدن به رنگ موهای روشن متوسط مناسب است. در ضمن اگر می خواهید موهایتان را با روش فویل دکلره کنید، پودر دکلره سفید گزینه مناسبی است.

خانم های بسیاری به رنگ کردن موهایشان علاقمندند ولی دستیابی به رنگ های خاص و حرفه ای تنها با دکلره کردن مو امکان پذیر است. برای دریافت خدمات حرفه ای رنگ مو باید به بهترین مرکز دکلره مو مراجعه کنید تا قبل از رنگ مو، موهایتان را دکلره کنند. دکلره مو برای موهایی استفاده می‌شود که قبلاً رنگ شده یا دارای رنگ طبیعی هستند و می‌خواهید رنگ آنها را از بین ببرید. این روش معمولاً در موارد زیر استفاده می‌شود.

دکلره مو برای موهایی که تیره هستند و میخواهید از رنگ موهای روشن استفاده کنید  یا یالعکس استفاده میشود. موهایی که دارای لکه‌ها، ناهمواری‌ها یا عیوب رنگ هستند مورد استفاده قرار میگیرد.

برای انجام دکلره مو تخصص و سابقه آرایشگر خیلی مهم است. اگر رنگ کار مو حرفه ای است مطمئنا بهترین دکلره مو را هم انجام میدهد و میتوانید برای خدمات رنگ حرفه ای به ایشان مراجعه کنید. ما در زیر این متن ما مرکز دکلره مو حرفه ای و تخصصی مو در تهرانپارس را معرفی کرده ایم.

نکات مهم برای انجام دکلره مو

اگر قصد دارید موهای خود را دکلره کنید یا قبلا موهای خود را دکلره کرده‌اید، لازم است حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • پس از بلیچینگ، برای نرم شدن موهای خود و افزایش لطافت آن، بهتر است از نرم کننده ها استفاده کنید.
  • در نظر داشته باشید که برای دکلره کردن موهای خود هر ماه نهایتا یک بار این کار را انجام دهید. در غیر این صورت موهای شما خشک و شکننده خواهد شد.
  • اگر قصد دارید برای رنگ پذیری سریع موهای خود از وسایل گرمایشی همانند اتو یا سشوار استفاده کنید، در نظر داشته باشید که گرمای آن باید بسیار ملایم باشد تا باعث خرد شدن موها نشود.
  • حتما پس از بلیچینگ و شستشوی موها، آن را به کمک کاندیشنر مو تقویت کنید تا رطوبت موها تامین شود. مراقبت از موهای رنگ شده با دکلره بسیار مهم است.
  • برای شستشوی موها از مواد دکلره، اجازه دهید نرم کننده یا کاندیشنر حدود ۱۵ دقیقه بر روی موهای شما بماند و سپس آن را با آب شستشو دهید.

 ف

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09193655594 ، 09193655594
  • نشانی: گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران