هایلایت تخصصی مو در رشت و گلسار | 09193655594 | چهره سازان تهران

هایلایت تخصصی مو در رشت و گلسار | 09193655594 | چهره سازان تهران

گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول
درباره ما

هایلایت مو در رشت |  هایلایت  تخصصی مو در رشت |  بهترین هایلایت کار مو در رشت | هایلایت مو در گلسار

ترندهای رنگ مو، مدام در حال تغییر و جایگزینی هستند. همان‌طور که تا پیش از این، شاهد محبوبیت مش و موهای رنگین کمانی بودیم و حالا دیگر خبری از آنها نیست. اما صنعت پویا و همیشه در تغییر مد هم گاهی تسلیم می‌شود و برخی از تکنیک‌های زیبایی را به عنوان عضو ثابت و افتخاری خود می‌پذیرد. هایلایت مو، یکی از همان گزینه‌هایی است که قرار نیست هیچوقت صنعت زیبایی را ترک کند.

در سال‌های اخیر، هایلایت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو شناخته شده است. فرقی نمی‌کند تابستان است یا زمستان، موهای تیره‌ای دارید یا روشن، هایلایت‌ها همیشه شگفتی فوق‌العاده‌ای برایتان در آستین دارند.

سالن زیبایی چهره سازان تهران

سالن زیبایی VIP چهره سازان تهران

سالن چهره سازان تهران اولین و تنها نماینده رسمی چهره سازان در رشت به مدیریت خانم مژگان نظری دکتری مدیریت زیبایی از دانشکده علوم و فناوری و با مدارک فوق تخصصی بین المللی و گرید A طلایی در استان و نفر برگزیده در استان گیلان با سالنی فوق العاده مجهز و و لاکچری و با بهترین کیفیت و متریال در خدمت شما عزیزان می باشد.

🔴خانم نظری دارنده دکترای مدیریت زیبایی از دانشکده علوم و فناوری
🔴نفر برگزیده استان گیلان و دارای لوح تقدیر بهعنوان بانوی موفق و کارافرین در ایران سال 98
🔴دارنده لوح تقدیر و تندیس در اجلاس برترین ها سالن همایشهای صدا و سیما تهران
🔴دارنده گواهینامه مدیریتی از اکادمی york cert کانادا
🔴گواهینامه مدیریتی از دانشگاه yashar univercity ترکیه
🔴اولین و تنها نماینده چهره سازان تهران در رشت

خدمات تخصصی خانم نظری در سالن چهره سازان رشت:

✅متخصص در گریم و میکاپ عروس ✅انواع کاشت و دیزاین ناخن
✅پوست و فیشال تخصصی ✅میکروبلیدینگ و فیبروز و تاتو
✅کوتاهی های ژورنالی ✅مرکز تخصصی رنگ و لایت و دکلره تضمینی بدون ذره ای آسیب
✅اکستنشن مژه ولیفت و لمینت مژه وابرو ✅کراتینه و بوتاکس و انواع تراپی احیا مو

آموزش و استخدام در سالن زیبایی بدون‌ سابقه کار (برای اولین بار در استان گیلان )

نماینده رسمی چهره سازان تهران در استان گیلان، برترین سالن زیبایی شهر رشت در سال ۲۰۱۷برگزار میکند …

🔆سالنی لوکس و مجهز در بهترین لوکیشن گلسار رشت‌

⚜️تخفیف استثنایی برای خدمات و آموزش به مدت محدود

🔴برگزارکننده ی آموزش و خدمات تمامی لاین های زیبایی ، به همراه اعطای  مدرک فنی حرفه ای و آکادمی به هنرجو های عزیز

✅1. لاین میکاپ: آموزش و خدمات تمامی سبک های میکاپ، گریم عروس، گریم عربی، اروپایی، کانتور صورت و متعادل سازی

✅2. لاین شنیون: آموزش و خدمات تمامی سبک های شنیون از مبتدی تاپیشرفته ‌و عروس

✅3. لاین رنگ ولایت: بروزترین تکنیک سامبره، آمبره، بالیاژ، دکلره بدون آسیب

✅4. لاین آرایش دائم: میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و پاک کردن تاتو قدیمی

✅5. لاین پاکسازی با جدیدترین دستگاه روز دنیا، اکستنشن مژه دائم و موقت

✅6. پیرایش و آرایشگری به همراه کوتاهی ژورنالی با موزر تیغ و پیتاژ

✅7. لاین ناخن: آموزش ‌خدمات کاشت پودر، ژلیش، لمینت و کاشت های ژورنالی و پدیکور و مانیکور روسی

✅8. احیای موی آسیب دیده، انواع پروتین تراپی بوتاکس و کراتین، کربوکسی تراپی

هایلایت مو چه تکنیکی است؟

اگرچه این روزها هایلایت مو یکی از پایه‌های ثابت سالن‌های زیبایی است، اما تعریف و ماهیت آن برای بسیاری از ما هنوز نامفهوم است. پیش از هرگونه تعریف، بهتر است توجه بیشتری به خود کلمه «هایلایت» داشته باشید که به معنی ایجاد نقاط روشن و برجسته است. با توجه به معنی این واژه، می‌توان نتیجه گرفت هایلایت اصطلاحی کلی برای روشن‌تر کردن رنگ بخش‌های خاصی از مو است.
به عبارتی دیگر: تکنیک هایلایت، ایجاد کنتراست در موها به کمک سایه‌های روشن و تیره رنگ مو است که نتیجه آن، خلق افکت‌های خیره کننده است.

روش‌های هایلایت مو

هایلایت مو، تعریفی کلی از مجموعه روش‌های افکت سازی مو است که به زیرشاخه‌های بسیاری تقسیم شده و با توجه به مدل انتخابی، معمولا به دو صورت کلاهی یا فویلی اجرا می‌شود:

هایلایت با فویل

این روش، اغلب برای مدل هایلایت بالیاژ، سامبره، نواری، چانکی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش استفاده از فویل، آرایشگر تکه‌های مورد نظر مو را با دقت جدا می‌کند و با مواد دکلره و سپس رنگ، لای فویل می‌پیچد.

هایلایت با کلاه

استفاده از کلاه رنگ مو، نخستین بار برای اجرای تکنیک مش مورد استفاده قرار گرفت. اما این ابزار کاربردی با کنار رفتن مش، کاربری خود را از دست نداد و اکنون برای اجرای هایلایت کاربرد دارد. انواع هایلایت‌های سوزنی، لولایت، فراستد و … به کمک کلاه اجرا می‌شوند.

هایلایت با کلاه

در این روش، آرایشگر ابتدا کلاه را روی موهایتان قرار می‌دهد. سپس به کمک قلاب مخصوص، قسمت‌های مورد نظر برای هایلایت را از میان سوراخ‌های کلاه بیرون می‌کشد. وجود این سوراخ‌ها روی کلاه، امکان اجرای ظریف‌ترین هایلایت‌ها را برای متخصصین رنگ و لایت فراهم می‌کند.

انواع مدل‌های لایت مو را بشناسید

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، هایلایت مو تنوع بسیار گسترده‌ای دارد و گستره عظیمی از تکنیک‌های رنگ مو را در بر می‌گیرد .هایلایت‌ها با توجه به تناژ رنگ و ظرافت لایه‌های لایت به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارت است از:

  • تکنیک لولایت

تابش خورشید(sun kiss) یا لولایت مو، یکی از محبوب‌ترین انواع هایلایت است. در این سبک هایلایت، قسمت بالای مو رنگ روشنی دارد و در قسمت پشتی، سایه‌های تیره رنگ به چشم می‌خورد. نکته کلیدی این تکنیک، ایجاد عمق و کنتراست در موها با به کاربردن لایه‌های تیره در میان هایلایت‌ها است.

تکنیک لولایت

اگر کمی به عقب برگردید و محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی خود را مرور کنید، احتمالا به سلبریتی معروف جنیفر لوپز می‌رسید. این بازیگر هالیوودی، با توجه به سبک و سلیقه خاصی که دارد، تبدیل به الگویی برای دنیای مد و صنعت زیبایی شده است و لولایت موی همیشگی و مشهور او نیز یکی از همین الگوسازی‌ها است.

تکنیک بیبی لایت

تا به حال با دقت به چهره نوزادان تازه متولد شده نگاه کرده‌اید؟ نوزادانی که به طور ژنتیکی بور متولد می‌شوند، رنگ موی بسیار جذابی دارند و موهای اطراف گردی صورت آنها، روشن‌تر از دیگر قسمت‌ها است. این خصیصه جذاب، منشا الهام تکنیک بیبی لایت در صنعت زیبایی و رنگ مو است.

در این سبک، رنگ‌های هایلایت در تناژهای نزدیک به هم انتخاب می‌شوند و ظاهری یکپارچه خلق می‌کنند. در اجرای بیبی لایت، آرایشگر تکه‌های ظریفی از مو را برای هایلایت انتخاب می‌نماید و بین فویل می‌پیچد.

این مدل هایلایت، کنتراست زیادی در ظاهر موهایتان ایجاد نمی‌کند، بلکه رقص ظریفی از طیف رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال جلوه‌های طبیعی هایلایت هستید، بیبی لایت گزینه فوق‌العاده‌ای است.

تکنیک فیس فریم

فیس فریم نیز الهامی جذاب از تکنیک بیبی لایت است. در فیس فریم، آرایشگر با توجه به حالت چهره و مدل موهای شما، تکه‌ای از موهای جلو را برای اجرای هایلایت جدا می‌کند. قسمت خوب ماجرا در تکنیک فیس فریم، این است که رنگ موهای طبیعی شما تا 90 درصد حفظ می‌شود.

تکنیک فیس فریم

در صورتی که به دنبال تغییر بیشتر و چشمگیرتری هستید، پیشنهاد ما این است که فیس فریم‌ها را با آرایش چشم زیبا و رژ لب‌های بی‌نقص کلاسیک ترکیب نمایید.

تکنیک بالیاژ

بالیاژ یکی از جدیدترین انواع هایلایت مو است که در مدت زمانی کوتاه، با استقبال بی‌نظیر خانم‌ها مواجه شده است. در این تکنیک، پایه طبیعی و تیره ریشه موها حفظ می‌شود و کنتراست رنگ روشن با رسیدن به قسمت‌های زیرین افزایش می‌یابد. آرایشگران معمولا از فویل و ترفند پوش دادن مو برای اجرای انواع بالیاژها استفاده می‌کنند.

بالیاژ مو در مدل‌های تغییر شکل یافته، به صورت سامبره و آمبره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و تفاوت آنها، در اجرای کنتراست ریشه مو تا قسمت پایین آن است.

آمبره بیشترین کنتراست ممکن را دارد و قسمت بیشتری از ریشه موها تیره باقی می‌ماند. بعد از آن، سامبره و بالیاژ در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

تکنیک هایلایت سوزنی

هایلایت سوزنی بعد از بیبی لایت، مقام ظریف‌ترین مدل‌های این تکنیک را به خود اختصاص می‌دهد. در این تکنیک، می‌توانید با توجه به رنگ پایه مو و سلیقه شخصی خودتان، از لایت‌های تیره، روشن یا ترکیبی استفاده نمایید.
هایلایت سوزنی، با دو روش فویل و کلاه قابل اجرا است و محدودیت خاصی ندارد. آرایشگر برای شروع کار، قسمت‌های ظریف و کوچک مو را برای هایلایت انتخاب می‌کند.

بسیاری از آرایشگران و تکنسین‌های رنگ مو، هایلایت سوزنی را نوعی مش تغییر شکل یافته می‌دانند. با این تفاوت که، ظاهر ظریف‌تر و طبیعی‌تری روی موهای خلق می‌نمایند. این سبک هایلایت را، می‌توانید به صورت سرتاسری یا تکه‌ای روی موهایتان اجرا نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید.

تکنیک چانکی لایت

چانکی لایت، نقطه مقابل مش سوزنی است و نوعی رنگ موی فشن به حساب می‌آید. لایت چانکی، نویدی از جسارت و هیجان برای تیپ‌های شخصیتی ریسک پذیر است. در این تکنیک هایلایت، آرایشگر تکه‌های بزرگی از موهایتان را جدا می‌کند و از رنگ موهایی با کنتراست بالا برای اجرای آنها استفاده می‌نماید.

تکنیک چانکی لایت

لایت چانکی، به نام لایت تکه‌ای نیز شناخته می‌شود. جالب است بدانید که هیچ اصول و قاعده‌ای برای انتخاب تکه‌های مو در این روش هایلایت وجود ندارد و همه چیز به سلیقه و درخواست خودتان بستگی دارد.

تکنیک هایلایت فراستد

هایلایت فراستد، یکی از خاص‌ترین انواع هایلایت است که البته طرفداران ویژه‌ای دارد. فراستد بر پایه کاهش کنتراست روی لایه‌های سطحی مو اجرا می‌شود. در این تکنیک هایلایت مو، آرایشگر ابتدا موهایتان را کاملا بلوند می‌کند که با توجه به رنگ پوست و درخواست خودتان اجرا می‌شود.
در ادامه با استفاده از کلاه، قسمت‌های ظریفی از مو را جدا می‌نماید و آنها را به رنگ بسیار روشن یخی نقره‌ای، یخی پلاتینه یا یخی رزگلد درمی‌آورد.

تکنیک هایلایت فراستد

هایلایت فراستد، هارمونی بسیار فوق‌العاده‌ای با موهای کوتاه ایجاد می‌کند و ظاهری و شیک و مدرن را به وجود می‌آورد. اگر دوست دارید هایلایت‌هایتان دیده شود، فراستد گزینه مناسبی برای شما نیست. این روش هایلایت، برای کسانی است که به دنبال ظاهر لایت و ملایمی هستند.

تکنیک هایلایت نواری

هایلایت نواری یا روبانی، انتخابی خارق‌العاده برای خانم‌های ایرانی است. این مدل هایلایت، به خوبی با پایه‌های تیره و موهای موج دار هماهنگ می‌شود و جلوه شیک و جذابی را خلق می‌نماید. این روش اغلب با کمک فویل انجام می‌شود و آرایشگر با جدا کردن لایه‌های نواری موها، آنها را بین فویل می‌پیچد.

تکنیک هایلایت نواری

لایت‌های نواری، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی است. شکوه هارمونی این لایت با موهای بلند را می‌توان در مدل‌ موهای مختلف جنیفر لوپز به وضوح دید.

هایلایت مناسب فصل را چگونه انتخاب کنیم؟

حقیقت این است که متغیرهای زیادی در انتخاب رنگ مو و هایلایت مناسب برای هر فرد وجود دارد؛ از رنگ پوست و رنگ چشم گرفته تا حالت چهره و سلیقه شخصی. اما یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای انتخاب رنگ مو و مدل هایلایت، فصول مختلف سال هستند. به طوری که صنعت مد با ارائه کالکشنی از ترندهای جدید به پیشواز فصول مختلف سال می‌رود.

به عنوان قاعده‌ای کلی، می‌توان از راهنمای زیر برای ردیابی ترندهای فصلی کمک گرفت:

  • رنگ‌های بلوند و روشن در ترکیب با بیبی لایت و هایلایت‌های سوزنی، شما را به شروع فصل باشکوه بهار فرا می‌خوانند.
  • تابستان، نویدی از ترکیب رنگ‌های فانتزی و جسورانه است. لایت‌های تکه‌ای، ترکیبی عالی برای رنگ‌های روشن و فانتزی محسوب می‌شوند.
  • انواع هایلایت‌های نواری، بالیاژ و لولایت‌هایی با تناژ قهوه‌ای، بلوطی، نسکافه‌ای و … ترندهای جذاب پاییزی را به خود اختصاص می‌دهند.
  • با انتخاب رنگ‌های یخی و بلوند در ترکیب با هایلایت‌های ظریف و سرتاسری به استقبال ترندهای زمستانی بروید.

پیشنهاد دو محصول برای دکلره موها

برند ایرانی آرکانوم را می‌توان به عنوان یکی از قدرتمندترین پودرهای دکلره معرفی کرد. این محصول با توجه به مزایایی که برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند، توانسته درصد رضایت بالایی را به دست آورد:

  • این پودر دکلره، فناوری شده با عصاره روغن‌های طبیعی، عصاره خرچنگ و صمغ گیاهی است و ساختاری ارگانیک دارد.
  • میزان آسیب موها با استفاده از دکلره آرکانوم، به حداقل می‌رسد.
  • میزان حساسیت پوستی را به حداقل می‌رساند و از آسیب به پوست سر و اطراف صورت جلوگیری می‌نماید.
  • موهای ضخیم و مقاوم را در مدت زمان کوتاهی روشن می‌کند و به پایه می‌رساند.
  • آرکانوم فاقد هرگونه گرد و غبار است و برخلاف محصولات مشابه خود، به مجاری تنفسی شما نفوذ نمی‌کند.

انتخاب پودر دکلره مناسب و معتبر، یکی از مهم‌ترین قدم‌های اولیه برای داشتن رنگ مو و هایلایت باکیفیت است.آرکانوم، تمام این مزایا را برایتان فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09193655594 ، 09193655594
  • نشانی: گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
گیلان ، رشت،گلسار روبروی 105 نبش بلوار سمیه بالای املاک شهر نشین طبقه اول

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران