میکروبلیدینگ ابرو در گیشا |‌ مـــونا یــزدانی

میکروبلیدینگ ابرو در گیشا |‌ مـــونا یــزدانی

تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
درباره ما

میکروبلیدینگ ابرو در گیشا | مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در گیشا | بهترین میکروبلیدینگ کار در گیشا

ابروهای آراسته و زیبا خواسته هر فردی است، زیرا ابرو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد و تغییر فرم ابروها می‌تواند ظاهر فرد را متفاوت کند. حقیقت این است که استفاده مداوم از لوازم آرایشی مانند مداد و ژل ابرو در افرادی که ابروهای کم‌مو دارند، باعث ریزش موهای باقیمانده ابرو می‌شود.

یکی از تکنیک‌های زیبایی که بدون جراحی به شما فرم دلخواه ابروهای پهن می‌دهد، میکروبلیدینگ ابرو است. میکروبلیدینگ ابرو در گیشا یک روش تقریباً دائمی برای فرم دادن به ابروها است. از آنجایی‌که این روش ارزان نیست، بهتر است از نحوه انجام، بهترین روش و بهترین مراکز تخصصی انجام میکروبلیدینگ در تهران آگاهی کامل داشته باشید.

 

 

 

مونا یزدانی | ورناپ

سالن آرایش و زیبایی  مونا یزدانی
  • در خانه زیبایی مونا یزدانی زیبایی منحصر به فرد را تجربه کنید
خدمات عروس (گریم، میکاپ تخصصی عروس) توسط میکاپ آرتیست از آمریکا در سالن اختصاصی VIP
خدمات ابرو (قرینه سازی)، میکروبلیدینگ (فیبروز)
خدمات ناخن (مانیکور و پدیکور)، کاشت ناخن، کاشت گریم و بیبی بومر
انواع رنگ، مش و لایت های روز با بهترین برندها
اکستنشن مو و مژه
انواع بافت
انواع رنگ و لایت فوق تخصصی
فیشیال و پاکسازی پوست

راه های ارتباطی

گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
0912774247002186112512 | 02188262088

 میکروبلیدینگ ابرو در گیشا

میکروبلیدینگ یک تکنیک بسیار ظریف خال‌کوبی ابرو است که به عنوان مکمل نواحی نازک ابرو محسوب می‌شود. برخلاف تاتوهای دائمی سنتی، جوهر میکروبلیدینگ می‌تواند تا 3 سال دوام بیاورد، زیرا میکروبلیدینگ از ابزارهای مختلف و مقادیر کمتری رنگ‌دانه استفاده می‌کند.

میکروبلیدینگ ابرو در گیشا یک روش نیمه‌دائمی برای طراحی و فرم دهی ابرو است که با استفاده از رنگ‌دانه‌ها در حفره‌های ابرو از طریق قلمی متشکل از چندین پین، خطوط نازک و باریکی شبیه موهای طبیعی ابرو ایجاد می‌کند. این تکنیک ابروها را پرتر کرده و زیبایی آنها را دوچندان می‌کند.

لازم است بدانید که قلم‌های میکروبلیدینگ علاوه بر منحنی دارای مدل‌های تخت نیز هستند. معمولاً از مدل‌های تخت برای برجسته‌کردن تاج مژه‌ها استفاده می‌شود. در این میان معمولاً برای طراحی خط ابرو از قلم‌های کج استفاده می‌شود.

میکروبلیدینگ گیشا میکروبلیدینگ گیشا

 بهترین روش میکروبلیدینگ ابرو در گیشا

فیبروز یکی از روش‌های میکروبلیدینگ است که نسبت به روش‌های دیگر طرف‌داران زیادی دارد و طبیعی‌ترین نوع میکروبلیدینگ یا هاشور‌کردن ابرو به‌حساب می‌آید. با استفاده از این روش می‌توان خطوط را باتوجه‌به ترتیب و نظم ایجاد کرد. برخی از این خطوط پررنگ‌تر و برخی دیگر سبک‌تر هستند. این باعث می‌شود که ابروها کاملاً طبیعی به نظر برسند. طول عمر میکروبلیدینگ فیبروم بستگی به پوست افراد دارد.

اما به طور متوسط این روش 2 تا 3 سال دوام خواهد داشت. پس از این مدت می‌توان دوباره آن را تمدید کرد. لازم به ذکر است که پس از میکروبلیدینگ به روش فیبروز، ابروها رنگ بسیار تیره‌ای خواهند داشت. نگران تیرگی رنگ ابرو نباشید، بعد از مدتی محو می‌شود و به رنگ طبیعی خود باز می‌گردد. در‌حال‌حاضر در مراکز تهران، فیبروز بهترین روش میکروبلدینگ ابرو در گیشا است.

 مرکز میکروبلیدینگ ابرو در گیشا

مراکز میکروبلیدینگ مراکز زیبایی هستند که در تقویت و فرم دهی ابرو تخصص دارد. این مراکز برای زیبایی ابروهای شما اقدامات مختلفی از جمله میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو، هاشور زدن ابرو و غیره را انجام می دهد.

میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند حرفه‌ای است که به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد، بنابراین می بایست در یک مرکز تخصصی و مجهز انجام شود.

میکروبلیدینگ ابرو در گیشا کاربرد فراوانی برای خانم‌ها در مراکز آرایش دائمی دارد. از آرایش ابرو گرفته تا پرکردن لب، اینها از پرطرف‌دارترین خدمات سالن‌ها و مراکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در تهران هستند. اما باتوجه‌به تعداد زیاد مراکز در تهران و گیشا، یافتن یک مرکز و سالن خوب کار سختی است.

برای یافتن یک مرکز میکروبلیدینگ ابرو در گیشا،  ابتدا باید در مورد مرکز و متخصص پوست دارای مجوز تحقیق کنید. نمونه کارهای آن‌ها را ببینید و توانایی استفاده از ابزار و تجهیزات را بررسی کنید. استفاده از تجهیزات تمیز برای جلوگیری از مشکلات و بیماری‌ها مهم است.

در واقع سالن‌های زیبایی واقع در محله‌های بالاتر و گران‌تر شهر هزینه بیشتری برای خدمات خود به‌ویژه سالن‌های زیبایی معتبرتر دریافت می‌کنند. بنابراین هزینه کاشت ابرو در یک سالن زیبایی معروف در یک محله گران‌قیمت بیشتر از یک سالن معمولی است و باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 قیمت میکروبلیدینگ ابرو در گیشا

به‌طورکلی هزینه انجام این روش در مراکز مختلف زیبایی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت کار انجام شده به تجربه و مهارت متخصص ، نوع و کیفیت رنگ‌های استفاده شده، سوزن‌های استفاده شده و همچنین محل سالن زیبایی بستگی دارد.

یک مسئله بسیار جدی در هزینه میکروبلیدینگ ابرو این است که بسته به شهر و آرایشگاه یا سالن در هر شهر، قیمت میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند متفاوت باشد.

بسیاری از مراکز از مواد باکیفیت بالاتر و تجهیزات مدرن و قابل‌اعتمادتر استفاده می‌کنند که باعث افزایش قیمت خدمات ابرو از جمله هزینه میکروبلیدینگ ابرو می‌شود. حتی نوع، مارک و رنگ قلم نیز می‌تواند در نتیجه کار تأثیرگذار باشد.

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین هزینه میکروبلیدینگ ابرو در گیشا، سطح مهارت فرد انجام‌دهنده آن است. واضح است که در زمینه کاری، کارفرما هر چه مهارت و مهارت بیشتری در کار خود داشته باشد، دستمزد بیشتری خواهد گرفت.

 سخن آخر

با پرکردن فضای خالی ابروها با روش‌های نوین میکروبلیدینگ مانند فیبروز و غیره، چهره خود را زیباتر کنید. هدف نهایی این است که وقتی میکروبلیدینگ ابرو در گیشا به‌صورت حرفه‌ای در یک مرکز تخصصی انجام می‌شود، نتایج به‌راحتی قابل‌پیگیری است.

با روش‌های ترمیم دائمی و نیمه‌دائمی ابرو، بازگرداندن ابروها به حالت اولیه دشوار است. پس مراقب فرم نهایی ابروها و روش انتخابی خود باشید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02188262088 ، 09127742470
  • نشانی: تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران