پروتز مو در تبریز | قیمت پروتز مو تبریز | پروتز مو ایرانــمو

پروتز مو در تبریز | قیمت پروتز مو تبریز | پروتز مو ایرانــمو

آذربایجان غربی ، تبریز
درباره ما

پروتز مو در تبریز | بهترین مرکز پروتز مو تبریز | قیمت پروتز مو در تبریز | پروتز مو مردانه در تبریز | خرید پروتز مو تبریز | پروتز مو چکی در تبریز | پروتز مو قسطی در تبریز

موهای جوانی، زیبایی و اعتماد به نفس
پــروتــز مــو ایرانــمو

اسکان رایگان اصفهان

همه ما می خواهیم زیبا و جوان به نظر برسیم. اکنون با پروتز موی پیشرفته ایرانیان می توانید همان ظاهر جوان و دلانگیز را باز پیدا کنید.

پروتز موی ایرانیان کاملاً شبیه به موی واقعی ساخته شده و می توانید هر سبک و استایلی را با آن انتخاب کنید. از صاف و شیک تا موج دار و پرپشت، هر سلیقه ای را پشتیبانی می کند.

با پوشاندن ناحیه های ریزش مو و افتادگی، اعتماد به نفس و زیبایی شما به طور کامل بازسازی می شود.

هزینه بسیار پایین ، سادگی استفاده و طول عمر بالا از دیگر مزیت های پروتز موی ایرانیان است .

آیا هنوز هم به دنبال زیبایی و اعتماد به نفس گمشده ات هستی؟ پروتز موی ایرانیان می تواند بهترین دوستت باشد

پروتز مو تبریز یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات مربوط به ریزش مو به شمار می‌رود. در این روش تارهای مصنوعی مو به ‌جای کاشت در پوست سر، روی پروتزهای نانویی که جنس ظریف و مشبکی دارند، قرار می‌گیرند. سپس این پروتز را با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان و در نواحی طاس سر می‌چسبانند. پروتز مو در تبریز یک راه‌حل موقت اما با ظاهری طبیعی برای پوشش دادن قسمت‌های طاس سر است.

مدیریت : استــاد دهــقان

مشاوره و رزرو نوبت 09130045610
  پروتز مو تبریز پروتز مو تبریز پروتز مو تبریز

پروتز مو برای چه افرادی مناسب است ؟

بهترین گزینه برای انجام پروتز مو افرادی هستند که بانک موی بسیار ضعیفی دارند و نمی‌توان از سایر قسمت‌های سر آن‌ها گرافت‌های کافی برای پر کردن بخش‌های خالی شده به دست آورد.

علاوه بر این افرادی که دوست دارند به صورت تقریبی نتایج نهایی کاشت مو را ببینند و سپس برای انجام آن اقدام کنند می‌توانند پروتز مو انجام دهند. به طور کلی پروتز مو برای افرادی که به هر دلیلی مانند وجود برخی بیماری‌ها کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند یک راه‌حل مناسب است.

تفاوت پروتز مو با کلاه‌گیس

کلاه گیس فقط با نوارهای لاستیکی یا گیره‌های کاغذی به سر متصل می‌شوند، در حالی که پروتز مو در تبریز با چسب مخصوص روی سر فرد قرار می‌گیرد؛ طوری‌که فرد را قادر می‌سازد تا بدون برداشتن آن ورزش کند، استحمام کند یا به استخر برود. دیگر تفاوت کلاه‌گیس و پروتز این است که پروتز می‌تواند برای ناحیه‌های کوچکتر از سر، مطابق با نیاز مشتری ساخته شود، در حالی که کلاه‌گیس همیشه قطعه‌ای است که تمام سر را می‌پوشاند.

پروتز مو پروتز مو
بعد از پروتز مو قبل از پروتز مو

 

قیمت پروتز مو مردانه در تبریز

قیمت پروتز مو مردانه، بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع قطعات مورد استفاده، تعداد قطعات، میزان روش‌های تزریق مو، تخصص و تجربه متخصص پروتز مو و محل کلینیک دارد. با این حال، به طور کلی، هزینه پروتز مو مردانه معمولاً بیشتر از پروتز مو زنانه است، زیرا در موهای مردانه، تعداد موهای مورد نیاز بیشتر است و همچنین موهای مردانه بیشترین سطح از ضخامت و حجم را دارند.

به طور کلی، هزینه پروتز مو مردانه بین 2 میلیون تا 12 میلیون تومان است. اما می‌تواند بسته به شرایط مختلف، بالاتر یا پایین‌تر از این محدوده باشد. قبل از شروع هرگونه روش پروتز مو، بهتر است با متخصصان مجرب پروتز مو تبریز مشورت کنید و هزینه‌های مربوط به روش‌های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

پروتز مو پروتز مو

فروش چسب پروتز مو در تبریز

برای خرید چسب پروتز مو، بهتر است از محصولات با کیفیت و برندهای معتبر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در استفاده از پروتز مو بگیرید و مشکلاتی مانند حساسیت و آلرژی را تجربه نکنید. همچنین این چسب را می توانید در مرکز پروتز مو تبریز پیدا کنید. این مرکز، به شما کمک می‌کنند تا چسب مناسب برای پروتز مو خود انتخاب کنید و راهنمایی‌های لازم را در خصوص نحوه استفاده از چسب پروتز مو و نگهداری آن دریافت کنید.

بهترین مرکز پروتز مو در تبریز

این مرکز با تکیه بر دانش فنی و به‌روز خود، توانسته با استایلیست‌های متخصص، مجرب و مسلط بر متدهای روز دنیا کامل ترین مجموعه خدمات پروتز و زیبایی مو را ارائه دهد. جهت مشاوره رایگان و خدمات زیبایی در این مرکز با شماره 09130045610 تماس حاصل فرمایید.

مزایا و معایب پروتز مو چیست؟

پروتز مو یکی از راه‌های موثر و محبوب برای رفع مشکلات کم‌مویی و ریزش مو است. در ادامه، به بررسی مزایا و معایب این روش پرداخته می‌شود:

مزایا:

  • تحت عمل پروتز مو، می‌توان به شکل قابل ملاحظه‌ای حجم و ضخامت موهای فرد را افزایش داد.
  • پروتز مو، به شکلی طبیعی به نظر می‌رسد و معمولاً دیگران نمی‌توانند تشخیص دهند که آیا فرد پروتز مو دارد یا نه.
  • این روش برای افرادی که به دلیل بیماری‌های مانند آلوپسیا، شیمی‌درمانی، سوختگی یا مصدومیت، موهای خود را از دست داده‌اند، قابل استفاده است.
  • پروتز مو، از هر نوع مویی مانند موهای طبیعی، با قابلیت شستشو و تغییر رنگ‌دهی، قابل درمان است.

معایب:

  • پروتز مو، معمولاً به شکل موقتی و برای مدت مشخصی استفاده می‌شود و به صورت دائمی نیست.
  • این روش ممکن است برای برخی از افراد هزینه بالایی داشته باشد.
  • برای نگهداری از موهای پروتزی، مراقبت بیشتری نسبت به موهای طبیعی نیاز است.
  • در موارد نادر، ممکن است پس از نصب پروتز مو، آلرژی یا عفونت به وجود آید.
  • اگر پروتز مو به شکل نامناسبی نصب شود، ممکن است به شکل قابل ملاحظه‌ای مشهود باشد و برای فرد ناراحت‌کننده باشد.
  •  

حرف پایانی

داشتن موهای سالم و پرپشت یکی از جلوه های زیبایی انسان است که تاثیر زیادی روی جوانی چهره و اعتماد به نفس دارد. ترمیم موی سر به شما این امکان را می دهد که ظاهری زیبا و بی نقص داشته باشد. در واقع پروتز مو روشی برای رفع طاسی و کم مویی بدون درد و خونریزی است که به راحتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا تغییر فوق العاده ای در ظاهر خود ایجاد نمایید. در این مقاله شما با پروتز مو ، مزایا و انواع پروتز آشنا شدید.

اسکان رایگان اصفهان
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09130045610 ، 09130045610
  • نشانی: آذربایجان غربی ، تبریز
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
آذربایجان غربی ، تبریز

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران