پروتز مو در گلپایگان | پروتز قسطی | پروتز مو ایرانــمو

پروتز مو در گلپایگان | پروتز قسطی | پروتز مو ایرانــمو

اصفهان ، گلپایگان
درباره ما

پروتز مو گلپایگان | پروتز مو زنانه گلپایگان | پروتز مو مردانه گلپایگان | بهترین متخصص پروتز مو در گلپایگان 1402

پروتز مو در گلپایگان یکی از راه‌های موقت برای پوشش دادن قسمت‌هایی از پوست سر است که به دلیل ریزش مو، کمبود مو یا عوامل دیگری ایجاد شده‌اند. این روش از موادی مانند پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و یا پلی‌اتیلن ساخته شده است و موهای مصنوعی روی آن نصب می‌شود. پروتز مو می‌تواند به صورت تمام سر یا بخشی از سر اعمال شود و با استفاده از چسب مخصوصی به پوست سر چسبانده می‌شود.

چندین نوع پروتز مو وجود دارد که با توجه به نوع مو، رنگ مو و سبک مورد نظر انتخاب می‌شوند. با توجه به اینکه پروتز مو یک راه‌حل موقت است، باید به دوره تعویض آن دقت شود و در صورت لزوم، پروتزهای جدید را با پروتزهای قدیمی جایگزین کرد.

موهای جوانی، زیبایی و اعتماد به نفس
پــروتــز مــو ایرانــمو

اسکان رایگان اصفهان

همه ما می خواهیم زیبا و جوان به نظر برسیم. اکنون با پروتز موی پیشرفته ایرانیان می توانید همان ظاهر جوان و دلانگیز را باز پیدا کنید.

پروتز موی ایرانیان کاملاً شبیه به موی واقعی ساخته شده و می توانید هر سبک و استایلی را با آن انتخاب کنید. از صاف و شیک تا موج دار و پرپشت، هر سلیقه ای را پشتیبانی می کند.

با پوشاندن ناحیه های ریزش مو و افتادگی، اعتماد به نفس و زیبایی شما به طور کامل بازسازی می شود.

هزینه بسیار پایین ، سادگی استفاده و طول عمر بالا از دیگر مزیت های پروتز موی ایرانیان است .

آیا هنوز هم به دنبال زیبایی و اعتماد به نفس گمشده ات هستی؟ پروتز موی ایرانیان می تواند بهترین دوستت باشد

پروتز مو تبریز یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات مربوط به ریزش مو به شمار می‌رود. در این روش تارهای مصنوعی مو به ‌جای کاشت در پوست سر، روی پروتزهای نانویی که جنس ظریف و مشبکی دارند، قرار می‌گیرند. سپس این پروتز را با چسب مخصوصی روی پوست سر انسان و در نواحی طاس سر می‌چسبانند. پروتز مو در تبریز یک راه‌حل موقت اما با ظاهری طبیعی برای پوشش دادن قسمت‌های طاس سر است.

مدیریت : استــاد دهــقان

مشاوره و رزرو نوبت 09130045610
  پروتز مو تبریز پروتز مو تبریز پروتز مو تبریز

پروتز مو برای چه افرادی مناسب است؟

پروتز مو برای افرادی که به دلیل عوامل مختلفی مانند ریزش مو، کمبود مو، بیماری‌هایی مانند آلوپسیا و یا انواع سرطان‌ها به مشکل برخوردار هستند، مناسب است. همچنین برای افرادی که به دلیل عوامل جنسی، همچون آقایانی که در نتیجه گذراندن مراحل شیمی درمانی درمان سرطان، موهایشان را از دست داده‌اند، پروتز مو می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد.

افرادی که قصد دارند در رویدادها و مراسم‌های خاص ظاهری بهتر داشته باشند و برای مدت کوتاهی به دنبال یک راه‌حل موقت هستند، نیز می‌توانند از پروتز مو استفاده کنند. با این حال، باید به یاد داشت که پروتز مو یک راه‌حل موقت است و به جای آن، راه‌های دائمی‌تر مانند کاشت مو وجود دارد که در صورت امکان، باید در نظر گرفته شود.

قیمت و هزینه لازم برای پروتز مو چقدر است؟

هزینه پروتز مو در گلپایگان بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله میزان کمبود مو، تعداد موهای مورد نیاز برای پوشش دادن قسمت مورد نظر، نوع مو، کیفیت پروتز مو و همچنین نرخ سرویس‌دهی در مراکز مختلف. به طور کلی، هزینه پروتز مو برای هر نفر متفاوت است و ممکن است بین چند صد دلار تا چند هزار دلار و حتی بیشتر نیز باشد.

به علاوه، باید به یاد داشت که پروتز مو یک راه‌حل موقت است و برای حفظ ظاهر آن، نیاز به تعویض و بازسازی دارد. این نیاز به تعویض با توجه به مدت زمان استفاده و نوع پروتز مو، ممکن است هر چند ماه یا هر چند سال یک بار باشد و هزینه‌های مربوط به تعویض پروتز مو نیز باید در نظر گرفته شود.

پروتز تکه ای مو

نصب پروتز مو دارای چند مرحله است؟

نصب پروتز مو در گلپایگان به چند مرحله تقسیم می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنم:

مشاوره:

در این مرحله، با ارائه اطلاعات درباره نوع پروتز مو، سبک مورد نظر، رنگ و مواد مورد استفاده، مشاوره‌ای با بیمار صورت می‌گیرد تا بهترین راه‌حل برای نیاز و خواسته او انتخاب شود.

تعیین موقعیت:

در این مرحله، پروتز مو بر روی سر بیمار قرار داده می‌شود تا موقعیت دقیق آن در نسبت به خط موی طبیعی بیمار تعیین شود.

پیش‌آمادگی پوست:

قبل از نصب پروتز مو، پوست سر باید آماده شود. برای این منظور معمولاً پوست سر با یک محلول ضد عفونی کننده شستشو داده می‌شود و در صورت نیاز، موهای باقیمانده با یک تیغه خنثی شده و برش داده می‌شوند.

نصب پروتز مو:

پروتز مو با استفاده از چسب مخصوصی به پوست سر بیمار چسبانده می‌شود. این کار باید با دقت و هنرمندی انجام شود تا پروتز مو به طور طبیعی و زیبا به نظر برسد.

تنظیم و تراشیدن:

پس از نصب پروتز مو، ممکن است نیاز باشد تا موهای پروتز شده به شکل و اندازه مناسبی تراشیده شوند و با خط موی طبیعی بیمار هماهنگ شوند.

راهنمایی و مراقبت:

در نهایت، بیمار باید راهنمایی‌های لازم درباره نحوه مراقبت از پروتز مو دریافت کند. این شامل توضیح درباره شستشوی مو، نحوه استفاده از محصولات مراقبتی و همچنین توصیه‌هایی درباره استفاده از دستگاه‌های حرارتی نظیر حالت دهنده مو است.

بهترین مرکز پروتز مو در گلپایگان

برای ترمیم مو و گذاشتن پروتز مو، بهتر است به مراکز معتبر و با تجربه مراجعه کنید. قبل از انتخاب هر روشی، بهتر است با متخصصین مربوطه مشورت کنید و در مورد روش‌های مختلف و مزایا و معایب آن‌ها، اطلاعات کافی به دست آورید. همچنین، باید به یاد داشت که هر روشی برای هر فرد ممکن است بهترین راه‌حل نباشد و انتخاب درست و بهینه باید با توجه به شرایط فردی هر فرد انجام شود.اسکان رایگان اصفهان

اسکان رایگان اصفهان
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: اصفهان ، گلپایگان
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
اصفهان ، گلپایگان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران