رنگ و مش در گیشا | رنگ و مش استخوانی | مــونا یــزدانی

رنگ و مش در گیشا | رنگ و مش استخوانی | مــونا یــزدانی

تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
درباره ما

رنگ و مش در گیشا | بهترین رنگ کار مو در گیشا | رنگ و مش استخوانی گیشا

مراکز زیبایی رنگ و مش در گیشا ارائه دهنده بهترین خدمات به مراجعین و طرفداران این زیبایی هستند.. در این مراکز علاوه بر انواع رنگ و مش، آرایش، میکاپ، آمبره، ناخن‌کاری و غیره نیز به مشتریان ارائه داده می‌شود. از آنجا که مراکز معتبر همیشه از بهترین مواد برای رنگ کردن و دکلره مو استفاده می‌کنند همواره طرفداران زیادی دارند. گیشا یکی از بهترین مناطق شهر تهران است که دارای چندین آرایشگاه است که انواع خدمات آرایشی را ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه با انواع رنگ و مش آشنای شوید.

مونا یزدانی مونا یزدانی مونا یزدانی

رنگ و مش چیست؟

رنگ و مش به زیبایی بهتر افراد کمک می‌کند و برای انواع موهای کوتاه و بلند مناسب است. امروزه حتی آقایان نیز می‌دانند رنگ و مش چیست؟ چون علاوه بر زنان، مردان نیز به این کار علاقه مند هستند و اقدام به این کار می‌کنند. رنگ و مش در واقع نوعی از آرایش مو با استفاده از ایجاد هایلایت بر روی مو است.

رنگ و مش تناژ رنگی روشن تا تیره‌ دارد و افراد با توجه به سلیقه‌، سن و یا نوع پوستی که دارند آن را انتخاب خواهند کرد و در طی سال چندین بار از آن استفاده می کنند. رنگ و مش از مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شود که می‌توانید به تقاضا خود از بهترین آن استفاده کنید و برای زیباتر نشان دادن موهای خود از مزایای آن بهره لازم را ببرید.

 

 

مونا یزدانی | ورناپ

سالن آرایش و زیبایی  مونا یزدانی
  • در خانه زیبایی مونا یزدانی زیبایی منحصر به فرد را تجربه کنید
خدمات عروس (گریم، میکاپ تخصصی عروس) توسط میکاپ آرتیست از آمریکا در سالن اختصاصی VIP
خدمات ابرو (قرینه سازی)، میکروبلیدینگ (فیبروز)
خدمات ناخن (مانیکور و پدیکور)، کاشت ناخن، کاشت گریم و بیبی بومر
انواع رنگ، مش و لایت های روز با بهترین برندها
اکستنشن مو و مژه
انواع بافت
انواع رنگ و لایت فوق تخصصی
فیشیال و پاکسازی پوست

راه های ارتباطی

گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
0912774247002186112512 | 02188262088

انواع رنگ و مش موی مشکی

همانطور که می‌دانید رنگ و مش موی مشکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین رنگ موها است که انواع مش یخی، دودی، عسلی و غیره را به راحتی می‌توانید بر روی آن اجرا کنید. انواع رنگ و مش به صورت تکه‌ای و سوزنی بر روی موهای مختلف به کار برده می‌شود و به زیبایی افراد کمک زیادی می‌کند.

رنگ و مش موی مشکی با هر تیپ و سنی هماهنگ است و چون تنوع آن بالا است اکثر خانم های جوان با موی مشکی از آن استفاده می‌کنند. این رنگ و مش به فرم صورت و گردن نیز بستگی دارد و با توجه به اینکه با تمامی پوست‌ها همخوانی دارد همواره مورد توجه است.

رنگ و لایت در سعادت آباد رنگ و لایت در سعادت آباد

رنگ و مش یخی در گیشا

اکثر خانم‌ها به تنوع و زیبایی اهمیت زیادی می‌دهند و یکی از راه‌هایی که برای تنوع در ظاهر خود انتخاب می‌کنند رنگ و مش است. امروزه رنگ و مش یخی محبوبیت زیادی دارد. برای این کار بسیاری از افراد مراکز تخصصی رنگ و مش در گیشا را انتخاب می‌کنند.

رنگ و مش یخی مناسب برای هر نوع تیپ و ظاهری است. این استایل مو برای موهای کوتاه و بلند مناسب است و از خصوصیات بارز آن این است که سن افراد را بسیار کمتر نشان می‌دهد. زنان و گاهی نیز مردان مش یخی را به صورت تکه‌ای و سوزنی استفاده می‌کنند.

در بهترین مراکز مو در گیشا، متبحرترین آرایشگر در اختیار شماست که با تخصص خود در هنگام کار، هیچگونه آسیبی به مو‌ وارد نمی‌کنند. موادی که آرایشگران در ترکیبات خود استفاده می‌کنند بسیار خاص و از ترکیب چند ماده است که به درخشش بهتر مو کمک زیادی می‌کند.

رنگ و مش عسلی در گیشا

جالب است بدانید رنگ و مش عسلی به دلیل اینکه هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد خواهان زیادی دارد. این رنگ و مش برای انواع موهای فر، لخت، حالت دار نیز مناسب و زیبا است به همین خاطر افراد زیادی همواره از آن استفاده می‌کنند.

در مراکز آرایشی رنگ و مش عسلی با بهترین مواد و وسایل اجرا می‌شود. این مواد به خاطر طیف رنگی روشن تا تیره‌ای که دارد مورد توجه همه سنین است. این نوع رنگ مو جذابیت چهره شما را حتی با یک آرایش لایت دو چندان می کنند.

رنگ و لایت در سعادت آباد رنگ و لایت در سعادت آباد رنگ و لایت در سعادت آباد

رنگ و مش دودی در گیشا

یکی از ترند‌هایی که امروزه محبوبیت زیادی به دست آورده است رنگ و مش دودی در گیشا است که در میان طرفداران رنگ و مش بسیار باب شده است. رنگ و مش دودی با نام خاکستری نیز در میان مردم شهرت زیادی دارد. از آنجا که یک رنگ با تناژ سرد است با ظاهر و  تیپ های خاص بسیار هماهنگ است. افراد می توانند  برای موهای کوتاه و بلند خود از رنگ و مش دودی استفاده کنند. در گیشا افراد خبره و ماهری هستند که رنگ و مش دودی را بر روی هر نوع مو ضخیم، نازک و معمولی قرار می‌دهند و زیبایی خیره کننده‌ای به افراد می‌بخشند.

رنگ و لایت در سعادت آباد رنگ و لایت در سعادت آباد رنگ و لایت در سعادت آباد

قیمت رنگ و مش در گیشا

هزینه و قیمت رنگ و مش در گیشا به عوامل متعددی از جمله: کیفیت کار، نوع رنگ، حجم مو، اندازه مو، کیفیت مواد به کار رفته و سایر عوامل بستگی دارد. کادر مجرب در مراکز رنگ و مش در گیشا حضور دارند که می‌توانید با خیال آسوده موهای خود را به دست آن‌ها بسپارید و رنگ و مش زیبایی را بدست بیاورید.

برای اینکه با قیمت مناسبی اقدام به رنگ و مش کردن موهای خود کنید بهتر است از طریق روش‌های مختلف تحقیقات لازم را انجام دهید. در این صورت می توانید اطلاعات لازم را در مورد این مراکز زیبایی و تخصصی کسب کنید. با مراجعه به این مرکز تخصصی می‌توانید علاوه بر اینکه رنگ و مش زیبایی را روی موهای خود داشته باشید، با قیمت مناسب دوره آموزشی را در این مرکز بگذرانید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02188262088 ، 09127742470
  • نشانی: تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران