کاشت مژه در گیشا | بهترین مژه کار در گیشا |‌ مــونا یــزدانی

کاشت مژه در گیشا | بهترین مژه کار در گیشا |‌ مــونا یــزدانی

تهران ، گیشا
درباره ما

کاشت مژه در گیشا | بهترین مژه کار در گیشا| کاشت مژه طبیعی گیشا | کاشت مژه دائم گیشا

کاشت مژه یک روش زیبایی برای چشم و صورت است که به طور گسترده‌ای در صنعت زیبایی و آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این فرآیند، مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند تا ظاهری پر و بلند به مژه‌ها بدهند. کاشت مژه در گیشا توسط متخصصینی حرفه‌ای و با بهترین روش‌ها صورت می‌گیرد. در ادامه شما را با بیشتر با این روش زیبایی آشنا می‌کنیم.

انواع کاشت مژه در گیشا

کاشت مژه یک شیوه برای جذابیت چهره بوده که شامل انواع مختلفی است. در گذاشتن مژه از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود. همچنین این مژه‌ها دارای جنس، برند و قیمت گوناگونی هستند. انواع کاشت مژه در گیشا هم به صورت خیلی بهداشتی انجام می‌گیرد که باعث می‌شود برای چشمان شما هیچ نوع حساسیت و عفونتی ایجاد نشود. در ادامه برای شما برخی از انواع کاشتن مژه را توضیح می‌دهیم.

کاشت مژه اسپایکی در گیشا

کاشت مژه اسپایکی یکی از جدیدترین روش‌های کاشتن مژه است که در صنعت زیبایی گسترش چشمگیری پیدا کرده است. اصلی‌ترین مزیت کاشتن مژه به روش اسپایکی این است که نیازی به فن سازی مژه‌ها نیست و مژه‌های مصنوعی به صورت بسته و با ضخامت‌ها و سایزهای دلخواه، بدون فرم‌دهی، روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. بنابراین، این روش باعث حجیم و پرتر شدن مژه‌ها به صورتی طبیعی و بدون هیچ گونه فرم‌دهی مصنوعی خواهد شد.

مدت زمان ترمیم بعد از کاشتن مژه‌ها در این روش حدوداً بین 14 تا 30 روز است. نتیجه‌ این روش داشتن مژه‌هایی تمیز و بی عیب و نقص برای شما می‌باشد. به علاوه این روش سبک بوده و هیچ نوع صدمه‌ای به مژه ‌های شما وارد نمی‌کند. در نتیجه گذاشتن مژه‌ به روش اسپایکی با استفاده از چسب کم، مژه‌های بسیار سبک و با وزن و ضخامت کم روی مژه‌های طبیعی انجام می‌شود. در منطقه گیشا هم این شیوه توسط کارشناسان مجرب و با استفاده از تجهیزات به‌روز برای داشتن چشمانی جذاب‌تر و مژه‌های حجیم برای شما اجرا می‌شود.

کاشت مژه ابریشمی در گیشا

کاشت مژه ابریشمی، یک روش جدید و محبوب برای جذابیت چشمان بوده که به منظور افزایش طول و ضخامت مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، مژه‌های مصنوعی با استفاده از چسب خاصی به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. این مژه‌های مصنوعی، با الیافی نرم و بافتی شبیه به ابریشم طراحی شده‌اند که به مژه‌ها حجم و طول بیشتری می‌بخشند. کاشتن مژه ابریشمی، باعث می‌شود مژه‌های شما بسیار طبیعی به نظر بیایند و هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی آن‌ها حس نمی‌کنید.

این روش به دلیل ظاهری طبیعی و زیبا، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به اینکه مژه‌های مصنوعی با الیافی نرم و مقاوم ساخته شده‌اند، می‌توانند برای مدت طولانی بر روی مژه‌های شما باقی بمانند. با توجه به این که انجام این روش دقت و حساسیت بالایی لازم دارد، مژه‌ها باید به واسطه‌ی آرایشگران حرفه‌ای و ماهر کاشته شوند. مراکز تخصصی منطقه گیشا دارای بهترین افراد بوده که با خیال آسوده می‌توانید گذاشتن مژه‌های خود را به آن‌ها بسپارید.

کاشت مژه اسموکی در گیشا

در این روش، مژه‌های مصنوعی با الیافی نرم و بافتی شبیه به مژه‌های طبیعی، با استفاده از چسب خاصی به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. مژه‌های اسموکی، با الیافی نازک و بلند طراحی شده‌اند که به مژه‌ها حجم و طول بیشتری می‌بخشند و باعث می‌شوند مژه‌های شما یک ظاهر طبیعی و جذاب داشته باشند. در این روش، مژه‌های مصنوعی به صورت تک به تک بر روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند، بنابراین احساس سنگینی بر روی مژه‌هایتان نمی‌کنید و همچنین به راحتی با مژه‌های طبیعی ترکیب می‌شوند.

استفاده از مژه‌های اسموکی، برای افرادی که به طور ژنتیکی مژه ‌هایی ضعیف یا کمی دارند، یا به دنبال افزایش حجم و طول مژه‌های خود هستند، بسیار مناسب است. به دلیل داشتن ظاهر طبیعی و جذاب این مژه‌ ها، می‌توان از این روش در مجالس و مهمانی‌های مختلف استفاده کرد. مژه‌ های اسموکی، مانند سایر روش‌های کاشت مژه، نیاز به مراقبت‌های خاصی دارند.

برای حفظ مژه‌های کاشته شده و افزایش مدت زمان استفاده از آن‌ها، باید از شستشوی مناسب و استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای مژه‌های کاشته شده استفاده کرد. در گیشا کاشتن مژه اسموکی هم به بهترین شکل توسط مراکز حرفه‌ای صورت می‌گیرد و چشمان شما دچار التهاب و  ورم نمی‌شوند.

کاشت مژه اکستنشن در گیشا

در روش کاشت مژه اکستنشن ، از تارهای باریکی که از مواد و ترکیبات مصنوعی ساخته شده‌اند و شباهت زیادی به مژه‌های طبیعی دارند، استفاده می‌شود. این تارها به صورت تک تک بین مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند و باعث افزایش حجم و طول مژه‌ها می‌شوند.

این روش، برای افرادی که به دنبال زیبایی و جذابیت مژه‌های خود هستند، بسیار مناسب است. برای رنگ مژه نیز باید خیلی توجه کرد چون باید رنگی که به رنگ مژه‌های شما نزدیک است را انتخاب کنید. این امر به دلیل آن است که مژه‌های اکستنشن باید به طور طبیعی و ناشناس به نظر برسند و با رنگ مژه‌های طبیعی تفاوت چشمگیری نداشته باشند. برای این منظور، می‌توان از روش‌هایی مانند تلفیق چند رنگ مختلف استفاده کرد تا به رنگ مطلوب برسیم.

با استفاده از این روش، می‌توانید به راحتی ظاهر خود را جذاب‌تر نمایید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. در مراکز زیبایی گیشا این روش با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد انجام می‌گیرد و به هیچ وجه باعث ریزش مژه‌های شما نمی‌شوند.

هزینه کاشت مژه دائمی در گیشا

این نوع کاشت برای حجیم‌تر کردن مژه‌های افرادی که به طور ژنتیکی دارایی مژه ‌هایی کم و نازک بوده و یا در اثر بیماری مژه‌های خود را از دست داده‌اند مناسب است. به طور کلی، هزینه کاشت مژه دائمی در گیشا معمولاً بین ۱ تا ۳ میلیون تومان است.

این هزینه ممکن است بر اساس تعداد مژه‌های کاشته شده، نوع مواد استفاده شده، تجهیزات مورد استفاده، محل کلینیک و سابقه کار و تخصص کارشناسان متفاوت باشد. در هر صورت، برای اطمینان از این که هزینه کاشت مژه دائمی در گیشا مناسب است، بهتر است با چندین کلینیک زیبایی تماس بگیرید و هزینه‌ها را مقایسه کنید. همچنین، باید مطمئن شوید که کلینیکی که انتخاب می‌کنید، مجوزهای لازم را دارد و کارشناسان آن دارای سابقه کاری قابل قبول هستند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، گیشا
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، گیشا

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران