بهترین کراتین کار در گیشا | احیای مو در گیشا |  مــونا یــزدانی

بهترین کراتین کار در گیشا | احیای مو در گیشا | مــونا یــزدانی

تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
درباره ما

بهترین کراتین کار در گیشا | کراتینه و صافی مو در گیشا | احیای مو در گیشا

کراتینه مو یا کراتین کار، یک روش صاف کردن مو با استفاده از مواد شیمیایی حاوی کراتین است. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در ساختار موها و ناخن‌ها وجود دارد و وظیفه حفظ قوام و سلامت آن‌ها را برعهده دارد. در این روش، موها با محلول حاوی کراتین پوشش داده می‌شوند و سپس با استفاده از حرارت، کراتین درون موها قفل می‌شود و سبب صاف شدن، افزایش درخشندگی و حجم و کاهش پخش و آسیب موها می‌شود.

مزیت این روش این است که به موهای شما حجم و درخشندگی بیشتری می‌دهد و موهای شما به نرمی و لطافت زیادی دست خواهند داد. با این حال، به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، باید با احتیاط این روش را انجام داد و از کارشناسان مجرب و بهترین کراتین کار در گیشا استفاده کرد تا به موهای شما آسیب نرساند. همچنین، بعد از انجام کراتین کار، باید از شامپوهای مناسب استفاده کرد تا از حفظ نتیجه آن دقت شود.

کراتین مو تهران کراتین مو تهران

 

بهترین مرکز کراتین مو در گیشا | سالن زیبایی مونا یزدانی

این سالن زیبایی یکی از بهترین سالن های کراتینه مو در شرق تهران منطقه گیشا است که از مواد درجه یک برای انجام کراتینه و احیا و صافی موهای شما استفاده می کند. در این سالن مو، افراد حرفه ای و باتجربه که به صورت کاملا آکادمیک آموزش دیده اند مشغول به کار هستند که کار کراتین و صافی موها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

اگر موهای شما به دلیل استفاده از شامپوهای نامناسب، تغذیه ناصحیح، مشکلات هورمونی، استرس، موخوره، رنگ و دکلره یا عوامل دیگر دچار آسیب شده است، می توانید برای انجام کراتینه و احیای موهای خود از بهترین مرکز کراتین مو در مشهد وقت بگیرید و کراتینه موهای خود را در این سالن زیبایی انجام دهید.

همچنین آکادمی تخصصی آموزش کراتین مو  پیورزی با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای با بهره گیری از اساتید به نام در مشهد مشغول فعالیت است. برای ثبت نام در دوره های آموزشی تخصصی مو می توانید با شماره های سالن در تماس باشید.

 

مونا یزدانی | ورناپ

 

راه های ارتباطی

گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
0912774247002186112512 | 02188262088

خدمات تخصصی سالن زیبایی مونا یزدانی

  • بوتاکس حرفه ای
  • بهترین کراتین کار در گیشا
  • کراتین سرد
  • کراتین گرم
  • با بهترین مواد امریکایی و برزیلی بدون عوارض ریزش و تضمینی
  • صافی و احیا مو صد درصد
  • ریباندینگ (صافی ژاپنی)
  • پلکس تراپی
  • اپوکسی تراپی
  • اکسیژن تراپی

مزایای کراتینه کردن مو در گیشا

موهای صاف و براق: کراتین سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر می‌شود. به عبارتی با کراتین، موهایی که خشک و کمی فر هستند ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند. از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد.

موهای قابل‌کنترل‌تر: کراتین مو باعث می‌شود که موها قابل‌کنترل‌تر باشند به‌خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید. اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید متوجه خواهید شد که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌شود؛ درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید. از طرفی چون موها در مدت‌زمان کمتری خشک می‌شوند از آسیب گرما در امان مانده و درنتیجه سالم‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند.

افزایش رشد مو: رشد سریع‌تر موها یکی دیگر از فواید کراتین مو است. این سالن زیبایی یکی از بهترین کراتین کار در گیشا تهران شناخته می شود، می‌تواند با انعطاف و استحکام مو را افزایش دهد که به راحتی هم از بین نمی‌رود؛ به نظر می‌رسد که این موها سریع‌تر رشد می‌کنند زیرا دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نیست.

کراتین مونا یزدانی

قیمت بهترین کراتین کار در گیشا چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان عبارتند از بلندی یا کوتاهی مو، حجم مو ، نوع مو که طبیعی است یا رنگ و دکلره دارد، نوع مواد کراتینه مصرفی.

در مورد بلندی یا کوتاهی به این گونه است که هر چه مو بلند تر باشد باید به نسبت مواد کراتینه بیشتری نیز مصرف شود بنابراین قیمت کراتینه نیز بالاتر می رود. هر چه حجم مو زیادتر باشد همین منوال در نظر گرفته می شود. هزینه برای موهایی که فر و وزی زیاد دارد نسبت به موهایی که کمی مجعد هستند بالاتر است. موهایی که دکلره دارند و یا ضعیف و شکننده هستند نیز نیاز به مراقبت بیشتری در اجرای کراتین دارند بنابر این ممکن است هزینه آن با موهای نچرال کمی متفاوت تر اعلام شود.

مورد بعدی که در قیمت کلی کراتینه تاثیر گذار است نوع مواد مصرفی می باشد. ما در مرکز تخصصی کراتینه مو در گیشا از بهترین برند های موجود در بازار برای صافی و احیا مو استفاده می کنیم. پیشنهاد مدیریت سالن به شما همراهان گرامی آن است که در انجام کراتینه مو حتما از بهترین مواد استفاده کنید یا از آرایشگر خود بخواهید که بهترین مواد را برای شما تهیه کند، زیرا در صورت استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت موجود در بازار نه تنها موهای شما تقویت و احیا نمی شود بلکه باعث آسیب شدید و ریزش مو می شود از این بابت بهتر است هزینه ای که برای کرایتن مو پرداخت می کنید بهترین مواد را به دست متخصصین آن برای موهای خود استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

دکلره، استفاده مدام از اتو مو و کارهایی از این قبیل موجب آسیب دیدن موها می‌شود. چنانچه مراقبت درستی از موهای خود ندارید، باید منتظر مردن‌شان باشید. شاید با شنیدن این حرف کمی تعجب کنید، آیا واقعا مو می‌میرد؟ اگر مراقبت صحیح و اصولی از موهای خود ندارید، پس مو شکننده می‌شود، موخوره می‌گیرد و طولی نمی‌کشد که ظاهر خود را از دست می‌دهد و در آن زمان می‌توان گفت که موهای‌تان مرده است. اما خبر خوب اینکه با برخی ترفندهای علمی و بسیار جالب می‌توانید موهای‌تان را احیا کنید. احیا مو فرآیند دوباره زنده کردن آن است. احیای مو تکنیکی است که در بسیاری از مراکز تخصصی آرایشی مو انجام می‌شود. با این تکنیک مو دوباره جان می‌گیرد و به حالت اولیه‌اش باز می‌گردد.

احیای مو در گیشا

احیا مو همانطور که گفتیم به معنی دوباره زنده کردن مو است. روش‌های مختلفی برای احیای مو وجود دارد. مراکز تخصصی با ارائه تکنیک‌های حرفه‌ای، موجب تقویت ساقه مو مشتریان‌شان می‌شوند و آسیب‌های مختلف موهای آن‌ها را از بین می‌برند. در واقع به واسطه تکنیک‌های احیا کردن مو می‌توان ساقه‌های مو را ترمیم کرد و جانی دوباره به آن‌ها بخشید. احیا کردن حتی شامل زدن یک ماسک موی ساده به موها نیز می‌شود، اما روش‌های تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری وجود دارد که در ادامه در موردشان صحبت می‌کنیم.

روش‌هایی که توسط مراکز تخصصی ارائه می‌شوند، باعث ترمیم عمق موها شده و کیفیت بالاتری نسبت به روش‌های خانگی مثل ماسک مو دارند. این تکنیک‌ها تاثیرگذاری بیشتری دارند و عمر بیشتری هم می‌کنند. مو بنا به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند؛ مثلا در اثر اتوی موی مداوم ممکن است وز شده یا شکننده شود، در چنین مواقعی نیاز است تا از روش‌های تخصصی کمک بگیرید که موهایتان را دوباره زنده کنید. این روش‌ها در این مواقع موجب ترمیم بخش زیادی از مو می‌شوند.

برای توضیح تخصصیتر احیا مو بگذارید شما را با کوتیکول آشنا کنیم. کوتیکول در واقع لایه‌ای است که روی موها قرار می‌گیرد. با انجام روش‌های مراقبتی نادرست از مو و حتی آسیب‌های محیطی، کوتیکول به مرور از بین می‌رود و سپس به قسمت‌های داخلی مو آسیب وارد می‌شود. در واقع کوتیکول اولین جایی است که در معرض آسیب‌های مختلف در مو قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده تکنیک‌های احیا مو دوباره ساقه‌های موهایتان را مثل روز اول شاداب و سرزنده کند و آن‌ها را تقویت نمایید.

احیا مو فواید بسیاری دارد که در زیر به ذکر مهمترین‌شان می‌پردازیم:

  • شاداب شدن موها
  • تقویت بافت‌های چربی موجود در مو
  • ایجاد موهای درخشان
  • صافی مو
  • از بین رفتن وز مو
  • شانه‌پذیری بیشتر مو
  • از بین رفتن مشکلات به وجود آمده در ساختار مو (به میزان قابل توجه)
  • راحتی بابت استفاده مداوم از اتو مو

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02188262088 ، 09127742470
  • نشانی: تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، گیشا بالاتر از خ شهابی (۲۸) پلاک ۲۱۹ واحد ۵

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران