بهترین آرایشگاه عروس حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

بهترین آرایشگاه عروس حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین آرایشگاه عروس حکیمیه

بیشتر اوقات زمانی که به یک آرایشگاه مراجعه می کنیم بعد از اتمام کار از نتیجه آن رضایت کامل را به دست نمی آوریم. این مشکل به خاطر خودمان است. چرا که ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب را نمی‌دانیم و با انتخاب نادرست نتیجه خوبی به دست نمی آورید. بنابراین در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در حکیمیه باید دقت کنید. همچنین این روزها کافی است چند قدم در یک خیابان یا کوچه بردارید تا با حجم زیادی از سالن های زیبایی مواجه شوید. اما آیا کیفیت کار و رعایت اصول بهداشتی و تخصصی در تمام این سالن های زیبایی یکسان است؟ بدون شک خیر.
آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس

بهترین آرایشگاه عروس حکیمیه

پس اگر به سلامت و زیبایی خودتان اهمیت می دهید حتما در انتخاب سالن آرایشی مناسب دقت کافی به خرج دهید زیرا زیبایی و سلامت چیزی نیست که به راحتی بتوانید آن را دوباره به دست آورید. حال اگر برای مراسم عروسی خود به دنبال محیطی آرام و منظم و میکاپی باب میل سلیقه خود هستید، حتما قبل از انتخاب سالن زیبایی، تحقیقات کافی انجام دهید. اگر ساکن حکیمیه هستید و به دنبال یک سالن زیبایی معتبر می گردید، ما در این مقاله بهترین سالن زیبایی عروس را به شما معرفی خواهیم کرد.
آرایشگاه عروس در تهرانپارس میکاپ عروس

مدیریت سالن گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

سالن زیبایی گل رخ

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند. وبسایت گل رخ :‌golerokh-salon.com
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
آرایشگاه عروس در تهرانپارس میکاپ عروس

آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در حکیمیه

یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در حکیمیه یکی از موضوعات چالش برانگیز است. آگهی های زیادی در صفحات مجازی و تراکت ها با تیتر بهترین آرایشگاه عروس در حکیمیه می بینیم. به همین دلیل انتخاب آرایشگاه عروس خوب در حکیمیه کمی مشکل شده است. با این حال یک آرایشگاه عروس خوب در حکیمیه ، آرایشگاهی است که دارای افراد متخصص در زمینه آرایش عروس بوده و پکیج زیبایی عروس را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. شما برای انتخاب آرایشگاه عروس خوب در حکیمیه، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • تیم حرفه ای میکاپ، رنگ مو و سایر خدمات
  • دسترسی راحت و نزدیکی به گل فروشی
  • وجود جای پارک ماشین
  • قیمت مناسب
  • داشتن آلبوم نمونه کارهای قابل اعتماد
در این میان استفاده از شبکه های مجازی و کمک گرفتن از سایت های خدماتی نیز در یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در حکیمیه راهگشا هستند.
میکاپ عروس میکاپ عروس

هزینه آرایش عروس در حکیمیه

هزینه آرایش عروس در حکیمیه با توجه به عوامل مختلفی برآورد می شود. از مهم ترین این عوامل می توان به سطح تخصص میکاپ آرتیست اشاره کرد. بدیهی است که هزینه آرایش عروس در حکیمیه  در بهترین آرایشگاه عروس در حکیمیه و در محله های بالای شهر، بیشتر از آرایشگاه های واقع در محله های معمولی تمام نمی شود. نوع آرایش انتخابی و همچنین دستمزد میکاپ کار در هزینه آرایش عروس در حکیمیه نقش تعیین کننده ای دارد. بدیهی است که دستمزد بهترین میکاپ کار عروس در حکیمیه بیشتر از افرادی خواهد بود که در این زمینه اسم و رسمی ندارند. با این حال همانطور که گفته شد، همیشه نباید به نام ها و برندها اعتماد کنیم. شرایط تعیین می کنند که بهترین میکاپ کار عروس در اهواز که خواهد بود و بهتر است کار خود را دست چه کسانی بسپاریم.

آیا میکاپ کار و آرایشگر عروس حکیمیه سبک خاصی را برای آرایش عروس در نظر می گیرند؟

برای آرایش عروس علاوه بر میکاپ هالیوودی، با توجه به تکنیک و متد روز دنیا در روز مشاوره با توجه به نوع پوست عروس خانم، سن عروس خانم، فرم صورت عروس، نوع لباس و زیورآلات و … سبک و مدل آرایش را انتخاب می کنند. بعنوان مثال اگر میکاپ آرتیست تجربه کافی نداشته باشد ممکن است با انتخاب یک سبک و مدل آرایش باعث بالا رفتن سن او عروس خانم نسبت به داماد شود. ممکن است آرایش غلیظ برای چهره فردی زیبا نباشد و با یک میکاپ لایت اروپایی بسیار شیک و جذاب دیده شود. همه افراد با سبک آرایش لایت و یا برعکس همه عروس خانم ها با آرایش غلیظ چهره بهتری پیدا نمی کنند. آرایشگر حرفه ای عروس در انتخاب رنگ موی عروس باید هوشمندانه تصمیم بگیرد و رنگ موی عروس خانم را متناسب با نوع صورت و سبک آرایش انتخاب کند.
دوام و ماندگاری آرایش عروس چقدر است؟در سالن زیبایی گل رخ از بهترین برندهای آرایشی برای میکاپ و گریم عروس استفاده می شود و تا زمانی که عروس خانم صورت خود را با محصولات شوینده پاک کنند آرایش و میکاپ برای ساعات طولانی بدون تغییر رنگ روی صورت باقی می ماند.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران