گریم و میکاپ در حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

گریم و میکاپ در حکیمیه | سالن زیبایی گل رخ

تهران
درباره ما

گریم و میکاپ در حکیمیه | گریم عروس در حکیمیه | بهترین گریمور عروس در حکیمیه

گریم عروس یکی از کارهای زیبایی تخصصی است که در روز عروسی برای عروس خانم‌ها انجام می‌شود. روز عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی هر شخصی است و همه عروس‌ها دوست دارند بسیار زیبا و متفاوت بنظر برسند. به همین دلیل سعی می‌کنند با انتخاب آرایشگاه مناسب و آرایشگر باتجربه، این رویا را به حقیقت تبدیل کنند. در این مقاله از سالن زیبایی گل رخ قصد داریم به بررسی گریم عروس، مراحل انجام آن، انواع گریم و… بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع گریم عروس

گریم برای عروسی انواع مختلفی دارد. شما باید به توجه به سلیقه و سبک و استایل عروس، گریم مناسب برای او را انتخاب کنید و آن را به نحو احسن انجام دهید. در این جا قصد داریم دو نمونه گریم عروس معروف را با هم بررسی کنیم:

گریم عروس نچرال

همانطور که می‌دانید زیبایی در سادگی است و سادگی همیشه مد است. گریم عروس نچرال یا همان گریم عروس لایت (اروپایی) یکی از سبک‌های آرایش است که بسیار پر طرفدار است و برای هر چهره و سلیقه‌ای مناسب است. اساس این سبک از آرایش سادگیست. طبیعی بودن، ساده بودن، زیبا بودن و باطراوت بودن اصل‌های اساسی این گریم عروس است. در گریم عروس اروپایی یا لایت، چهره از حالت اصلی خود خارج نمی‌شود و آرایش بر روی صورت اصلا اغراق آمیز و غیر طبیعی نیست. در این سبک از گریم آرایشگر سعی می‌کند تا به کمک تکنیک‌های گریم و آرایش، عیوب چهره را مخفی و زیبایی‌ها را برجسته‌تر کند. زیبایی آرایش چشم‌ در میکاپ عروس اروپایی بسیار حائز اهمیت است و تقریبا می‌توان گفت که چشم‌ها مرکز زیبایی این گریم هستند. نکته مهم دیگر طراوت پوست است. در آرایش لایت پوست شاداب، درخشان و با طراوت است. زیبایی پوست سبب می‌شود تا آرایش چهره چشمگیرتر باشد. معمولا طیف رنگ این آرایش صورتی، هلویی، کرمی، رنگ‌های نود و قهوه‌ای است.

گریم عروس غلیظ

گریم غلیظ یکی از سبک‌های آرایشی است که مانند آرایش عروس لایت طرفداران خاص خود را دارد. در این سبک از آرایش معمولا از رنگ‌های تیره‌تر و غلیظ‌تر برای آرایش چهره عروس‌ها استفاده می‌شود. سایه چشم اسموکی (تیره) یکی از سایه‌های معروف این سبک آرایش عروس است که بسیار به زیباتر شدن و گیرایی چشم‌های عروس کمک می‌کند. بطور کلی این سبک آرایش تغییرات زیادی در عروس‌ها شما ایجاد می‌کند و باعث زیباتر شدن آن‌ها می‌شود. این سبک برای عروس‌هایی مناسب است که دوست دارند در روز عروسی تغییرات زیادی را تجربه کنند.

تجربه گریم عروس در سالن زیبایی گل رخ

در این مقاله از گل رخ سعی کردیم مبحث تخصصی و جذاب گریم عروس را بررسی کنیم. اگر عروس هستید و می‌خواهید سالن زیبایی و آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب کنید بهتر است به این نکات مهم توجه کنید تا روز عروسی تبدیل به بهترین خاطره برای شما شود. سالن زیبایی گل رخ یکی از سالن‌های زیبایی عروس در منطقه تهرانپارس است که خدمات مختلفی نظیر بالیاژ مو، لمینت ناخن، هایلایت مو، کاشت مژه، هاشور ابرو و… را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌تواند گریم عروسی را به صورت حرفه‌ای در سالن گل رخ توسط آرایشگرانی مجرب و حرفه‌ای تجربه کنید. قابل ذکر است که سالن زیبایی گل رخ می‌تواند محیط آرام و دور از استرسی را در روز عروسی برای شما عزیزان فراهم کند. عواملی نظیر سطح بالای کیفیت، محیط آرام و دور از استرس، کادر با تجربه و حرفه‌ای، لوازم آرایش مرغوب و با کیفیت و… می‌تواند سالن زیبایی گل رخ را به انتخاب اول شما تبدیل کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لاین آرایش و میکاپ می‌توانید  برای مشاهده‌ی نمونه کارهای مجموعه، به اینستاگرام ما سر بزنید.

اطلاعات تماس
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران